Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2010, 10:52
Verwijderd
Ik had vandaag een SE Nederlands. Het was een tekst uit het CE 2008. Ik had hem toevallig de vorige avond gemaakt om te oefenen. Op het SE was ik in vijf minuten klaar en nu heb ik waarschijnlijk een 10. Ik ben wel blij, maar ik vind het toch een beetje raar. Wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2010, 11:03
Tink*
Tink* is offline
Wat vind je raar, dat je zo snel klaar was of omdat je weet dat je een tien hebt gehaald en de docent er misschien vreemd van op gaat kijken? Op zich, de tekst ligt gewoon nog vers in je geheugen van de vorige avond en als je toen de antwoorden goed bij langs bent gegaan dan is het niet vreemd dat je nu nog de goede antwoorden weet. Gelukje voor jou dat ze oude CE's gebruiken en je net de goede had geoefend. De docent kan daar iig niet over gaan zeuren, moet ie zelf maar z'n SE's maken.
Oud 26-01-2010, 11:50
Verwijderd
Natuurlijk vind ik het niet raar dat ik de antwoorden nog wist. Ik vind het raar dat je gewoon van te voren een paar teksten met antwoorden van internet kunt halen en uit je hoofd kunt leren en op die manier heel makkelijk een tien kunt halen. Er bestaan toch wel andere goede teksten die vergelijkbaar zijn met een eindexamentekst en die niet op internet staan?
Ik ben op zich wel goed in tekstverklaring, dus van mijn cijfer gaat mijn docente denk ik niet vreemd opkijken, maar als ze ziet dat ik zo snel klaar was wel. Gelukkig kan ze me inderdaad niets verwijten.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2010, 12:07
WAT
WAT is offline
niet alle scholen gebruiken oude Ce's om hun SE's mee af te nemen hoor en vaak worden er juist oudere (van voor 2000) CE's gebruikt hier voor, dezen staan vaak niet op internet dus kan niemand ze alvast doen

maar gefeli alvast met je goede cijfer
Met citaat reageren
Oud 26-01-2010, 13:30
Verwijderd
Dank je.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 13:44
Tink*
Tink* is offline
Ja het is gewoon luiheid van de docent, natuurlijk had die wel iets anders als SE kunnen nemen. Je kan het eventueel nog aankaarten als je er mee zit. Dan kan de docent zelf kijken wat hij/zij ermee doet.
Oud 27-01-2010, 15:37
Verwijderd
Ik denk dat ik dat maar niet ga doen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 16:58
Grapig
Grapig is offline
Citaat:
Ik denk dat ik dat maar niet ga doen.
gast je haalt nu een mooi cijfer hoezo zou je dat opgeven? Als hij gaat zeuren gewoon zeggen dat je al geoefend had, niet jou fout maar zijn fout!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten