Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2010, 16:37
Emiel17
Emiel17 is offline
Weet iemand toevallig of er een samenvatting is over het boekje: De Nederlanders en hun vakantiebestemmingen ( vmbo-kgt 4)
Ik heb zelf al wel gezocht maar niks kunnen vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2010, 18:23
Verwijderd
Nee die zijn er helaas niet. DUs je moet héél het boek zelf leren. Vraag de docent maar wat je precies moet leren en als je morgen een toets hebt had je eerder moeten beginnen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 18:24
Verwijderd
Zeg het is niet verboden om te vragen om een samenvatting.
Dus help liever ipv steeds te roepen dat iemand het zelf moet doen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 18:44
Emiel17
Emiel17 is offline
Citaat:
Nee die zijn er helaas niet. DUs je moet héél het boek zelf leren. Vraag de docent maar wat je precies moet leren en als je morgen een toets hebt had je eerder moeten beginnen
Ik heb de toets pas volgende week dinsdag maar toch bedankt voor de top tip!
Voor mijn geschiedenis toets die ik pas volgende week vrijdag heb is er wel een hele samenvatting wat mij dus veel tijd scheelt dus vroeg ik me af of er voor me ak dit ook is.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Voor mijn geschiedenis toets die ik pas volgende week vrijdag heb is er wel een hele samenvatting wat mij dus veel tijd scheelt dus vroeg ik me af of er voor me ak dit ook is.
Die worden verschaft door ijverige docenten.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Zeg het is niet verboden om te vragen om een samenvatting.
Dus help liever ipv steeds te roepen dat iemand het zelf moet doen.
Dit doe ik helemaal niet. Bij normale vragen probeer ik mensen te helpen mits het in mijn vakgebied ligt.

Zulke vragen worden door docenten verschaft of zelf gemaakt. De meeste (goede) geschiedenismethodes hebben geen samenvattingen en die zijn er alleen voor de grote lijn. Hij haalt het proefwerk heus niet met ene kleine samenvatting dus het was voor zijn eigen bestwil.

Maar gelukkig ben jij een expert op het gebied van deze zaken, he?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Je kan wel vaak aan docenten vragen, als het veel stof is, welke grote lijnen nou het belangrijkste is. Oftewel de docent verteld waar hij de nadruk op legt in een proefwerk. Dat kan wel handig zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten