![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal,
Voor maatschappijleer op school moet ik een presentatie maken over sofrdrugs. Daarvoor moet ik een enquete houden. Zouden jullie die willen invullen op: http://spreadsheets.google.com/viewf...SGk5THdCa3c6MA Het is een hele korte enquete en zou heel chil zijn als jullie die invulden. Je kan deze link ook gewoon doorsturen. Graag serieus invullen! ![]() Laatst gewijzigd op 26-01-2010 om 11:10. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij sommige grote (dance)feesten wordt er van te voren bericht dat softdrugs gedoogd worden. Het gaat dan echter altijd alleen om hasj en wiet. Als GHB door de politie gedoogd zou worden, zou dat er ook wel bij staan, denk ik.
Je erover discussieren of GHB een softdrugs is. Het staat inderdaad wel als softdrugs in de opium wet, maar over het algemeen wordt GHB wel als vrij risicovol middel gezien. Het aantal mensen met een ghbverslaving is de afgelopen tijd flink toegenomen, en er is de afgelopen tijd in verschillende media bericht over het grote risico van zowel het gebruik als de verslaving. Ik moet er wel bij zeggen dat er nog niet heel veel onderzoek gedaan is naar de werking en schadelijkheid van ghb; het is nog niet zo lang als drugs in omloop. Duidelijk is echter wel dat het gebruik van ghb een stuk verslavender is dan gewoon blowen. De kans dat je binnen enkele weken verslaafd raakt als je dagelijks gebruikt is enorm groot, en het schijnt dat het afkicken erg lastig en slopend is. Ik schaar het onder de harddrugs... Hier een interessant rapport van het IVO (wetenschappelijk onderzoeksbureau, kan ff niet vinden wat die letters betekenen?), getiteld "Nieuwe verslavingen in zicht" |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
enquete softdrugs OOK VOOR NIET-GEBRUIKERS! 'SunShinee_ | 22 | 26-03-2010 08:34 | |
Algemene schoolzaken |
onderzoekje legalisering van softdrugs debje3 | 15 | 28-01-2008 15:05 | |
Drugs & Alcohol |
softdrugs film!!! gezocht... evanescence | 36 | 26-05-2005 15:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leers: legaliseer productie softdrugs Gatara | 134 | 28-03-2005 00:02 | |
Drugs & Alcohol |
4e klassers(MAVO-HAVO-VWO) gezocht die een enquête over softdrugs willen invullen!! girly_beau | 39 | 09-01-2002 16:26 | |
Drugs & Alcohol |
Discussie: Softdrugs Gebruik shasita | 9 | 18-12-2001 18:05 |