Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.st-ab.nl/wetten/0352_Wege...4_Wvw_1994.htm
1.Het is een ieder verboden een voertuig te besturen of als bestuurder te doen besturen, terwijl hij verkeert onder zodanige invloed van een stof, waarvan hij weet of redelijkerwijs moet weten, dat het gebruik daarvan - al dan niet in combinatie met het gebruik van een andere stof - de rijvaardigheid kan verminderen, dat hij niet tot behoorlijk besturen in staat moet worden geacht. |
![]() |
|
Ja ik heb een kluwerwetboek bij de hand. Het artikel had ik ook wel gevonden. Maar ik wil graag weten of het een misdrijf of een overtreding is en wat voor straf erop staat. Ergens in het wetboek moet een apart artikel staan waar dat is geregeld. Maar om nu al die artikelen random door te gaan lezen schiet ook niet echt op. Dus mijn vraag was of er een soort van systeem is in dat wetboek zodat ik makkelijk en snel de straf kan opzoeken. Hoop dat mijn vraag iets duidelijker is nu..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Artikel 175 WVW en verder! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
id-pas/legitimatie bewijs Verwijderd | 26 | 03-09-2010 11:35 | |
Werk, Geld & Recht |
ID lenen van iemand om in een club te komen strafbaar? cutypie-01 | 78 | 31-03-2010 10:32 | |
De Kantine |
OMG - topic 2 Verwijderd | 499 | 12-08-2007 01:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Staat en SGP voor de rechter in zaak positie vrouw Gatara | 349 | 17-09-2005 11:12 | |
Werk, Geld & Recht |
Voorkomen vanwege ongeluk Elvira | 61 | 22-11-2003 16:42 |