Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2010, 14:41
Verwijderd
Wat vinden jullie van Sabaton? Ik heb ze leren kennen door een vriendin en zij heeft mij meegesleept naar een concert. Ik vond het wel heel gaaf, al voelde ik me een beetje buitengesloten omdat het publiek bijna alle teksten kende en ik alleen wat refreintjes kon meebrullen ^^. Tof was dat ze ook wel inspeelden op het publiek en dat de keyboardspeler aankondigde dat dit zijn laatste concert met dit keyboard was en het achteraf in stukken sloeg en de zaal insmeet. Ik vind de teksten ook tof, vooral van Light in the black. Light in the black en Cliffs of Gallipoli zijn zo'n beetje mijn favoriete nummers. Attero Dominatus en Prima Victoria vind ik heerlijk om in de auto te luisteren.
Wat ook wel leuk was, was dat ik ontdekte dat ze een nummer over Lotr hebben geschreven en mijn vriendin dat nog niet eens wist .

Dobermann vindt het overigens helemaal niks (dus dat hoef je niet meer te vertellen nu ), hij komt altijd af met Judas Priest als ik over Sabaton begin .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2010, 14:56
Arachnia
Arachnia is offline
Is een vriend van mij helemaal gek van, voornamelijk omdat 't bijna allemaal oorlogsonderwerpen omvat en hij een obsessie heeft met oorlog.

Ik vind d'r bijster weinig aan, ook al heeft die zanger een stem als een huis.
Oud 31-01-2010, 17:56
Verwijderd
Ja die oorlogsonderwerpen vind ik zelf wel heel tof gebracht eigenlijk. Vooral toen ik Battlefield 2 speelde .

Heb je Cliffs... geluisterd, daar komt die stem echt goed tot zijn recht vind ik.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 19:19
Ewmeizepl
Ewmeizepl is offline
Ik kende het nog niet, even wat nummers beluisterd en damn, wat een heerlijke muziek!
Gelijk even album downloaden, kan dit zeker vaker aanhoren..
Oud 01-02-2010, 00:43
Ymir
Ymir is offline
Het is redelijk om op de achtergrond op te zetten, maar als je er echt naar gaat luisteren (vind ik dan eeh!) stelt het niet bijster veel voor. Het is niet slechte muziek, maar ik word er niet warm van
Oud 01-02-2010, 08:27
Verwijderd
Soms is die over the top foute shit wel geinig, maar powermetal verzandt toch altijd weer een reeks clichés. Nu is dat in het geval van Sabaton ook de bedoeling, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 11:42
Shamandalie
Shamandalie is offline
Ik ben een tijdje terug ook naar Sabaton geweest, meegesleurd door mijn ex
Ik vind het wel vette muziek, alleen heel typisch... Hij liet me Metal machine horen en de eerste keer dat ik het hoorde kon ik het al meezingen. Maar verder is het wel lekker om te luisteren.

En ik heb de gitarist en bassist (volgens mij, in ieder geval 2 bandleden) backstage met alleen een handdoekje de douche in zien stappen :') Wel een aparte ervaring.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten