Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2010, 14:21
psychologic
psychologic is offline
Hallo,
Wij zijn studenten van de hoge school pedagogiek. Wij onderzoeken jullie ervaringen over het algemeen in de derde en vierde klas. Voelen jullie je begrepen en gehoord op jullie middelbare school door jullie leraren en docenten??

zou je ons willen helpen en hier op willen reageren??

alvast super bedankt!!!

Suus, Anna, Marije en Elisabeth.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2010, 14:53
NaamNaamNaam
NaamNaamNaam is offline
Misschien kunnen jullie beter een vragenlijst maken?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 15:51
Hawahaai
Hawahaai is offline
Voelen pubers zich in het algemeen genomen begrepen en gehoord?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 10:06
Verwijderd
Ik zit in 3vwo. Ik voel me over het algemeen wel begrepen en gehoord op mijn school.
Het is inderdaad misschien handiger om een vragenlijst te maken.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 09:15
psychologic
psychologic is offline
bedankt voor jullie reacties, helemaal goed.
bij deze de vragen die we graag zouden willen weten!

- Weten middelbare scholieren welke opties zij aan kunnen wenden als zij problemen hebben?

- Welke problemen spelen er bij middelbare scholieren uit de 3e en 4e klas van het … ?

- Bezoeken middelbare scholieren wel eens een vertrouwenspersoon?

- Hebben middelbare scholieren respect voor het onderwijzend personeel?

- Waarom hebben middelbare scholieren wel of geen respect voor onderwijzend personeel?

- Hebben middelbare scholieren het gevoel dat zij met het onderwijzend personeel kunnen praten?

bedankt voor het invullen!!

groetjes
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 10:46
Verwijderd
- Weten middelbare scholieren welke opties zij aan kunnen wenden als zij problemen hebben?
Ja, je zou sowieso naar je mentor kunnen gaan, anders vertrouwenspersoon. Bij mij op school is goed duidelijk wie de vertrouwenspersonen op school zijn. Je zou ook altijd nog naar een leraar kunnen gaan die je vetrouwt, daar kan je ook wel altijd mee praten.

- Welke problemen spelen er bij middelbare scholieren uit de 3e en 4e klas van het … ?
Thuis situatie, problemen met school?

- Bezoeken middelbare scholieren wel eens een vertrouwenspersoon?
Ik denk het wel, zelf moet ik naar een leerlingbegeleidster van mijn mentor. (Heb momenteel problemen met mn gezondheid, waardoor ik veel van school weg ben, en veel van school mis etc.) Daar kom ik soms zodat zij mij kan helpen met het regelen van inhalen van toetsen enzo. Zij wil verder ook dat ik over van alles praat, waar ik totaal geen zin/behoefte aan heb, dus de laatste tijd ben ik er niet echt meer geweest.

- Hebben middelbare scholieren respect voor het onderwijzend personeel?
Verschillend per persoon denk ik.

- Waarom hebben middelbare scholieren wel of geen respect voor onderwijzend personeel?
Het ligt eraan hoe de docent zelf is denk ik. Als hij laat merken dat hij geen respect voor leerlingen heeft, zal hij ook weinig respect terug krijgen.

- Hebben middelbare scholieren het gevoel dat zij met het onderwijzend personeel kunnen praten?
Over het algemeen wel denk ik.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Hallo,
Wij zijn studenten van de hoge school pedagogiek. Wij onderzoeken jullie ervaringen over het algemeen in de derde en vierde klas. Voelen jullie je begrepen en gehoord op jullie middelbare school door jullie leraren en docenten??

zou je ons willen helpen en hier op willen reageren??

alvast super bedankt!!!

Suus, Anna, Marije en Elisabeth.
En jullie krijgen geen les in het opzetten van een fatsoenlijk onderzoekje? Of les in interpunctie?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 22:08
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
En jullie krijgen geen les in het opzetten van een fatsoenlijk onderzoekje? Of les in interpunctie?
yeah lol, bij mij kwam hetzelfde op..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten