Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb geen vast schema, hoewel ik tijdens de winter niet was. Voor het begin van de winter zorg ik dat ze goed in de was staan. In de zomer wanneer nodig (vogelpoep!!)
Ik was met de hand, in de wasstraat krijg je lelijke 'swirls' Ik gíng met mijn emmertje en spons naar de wasbox en waste de auto daar. Gíng, want ik heb sinds vrijdag eindelijk ene kraan in de garage thuis!! Ik zet ze ook vrij vaak in de was, want stiekum vind ik dat heel rewarding. Ik wil ook ooit nog een keertje met klei aan de slag, dat schijnt ook erg goed te zijn. Maar dat zien we dan wel weer (zijn er hier mensen met ervaring?) Binnenin ben ik heel lui. Eens in de zoveel tijd losse rommel (zakjes, verpakkingen, prutjes) opruimen en de matten eens uitkloppen. Vaak kun je hele verhalen maken op het dashboard ![]() ![]() ik 'ken' overigens een gozer die echt gelwéldige dingen kan door een auto op zijn manier te poetsen, echt fuckin' freaky shit wat hij kan!! ![]() (check hier http://www.driving-fun.com/forum/vie...ilit=john+auto)
|
Ik vind auto wassen een stom klusje, en mag van manlief niet door de wasstraat (=krassen). Met de auto die ik nu rijd, begrijp ik dat niet helemaal, maargoed. Dan moet hij het zelf maar doen, en dat doet hij ook. Soms dan, zo'n twee keer per jaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen wij onze auto gingen kopen, zagen we een tweedehands staan die echt overduidelijk van die ringen had, daar hoefde je niet goed voor te kijken, je zag ze meteen. Zelfde geldt voor de auto van mijn ouders; geen kringen, maar duidelijk met een verkeerde spons oid schoongemaakt, er staan gewoon echt strepen in de lak, vooral als de zon er op schijnt zie je dat goed. Allebei zwart, overigens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, de beste manier om je auto schoon te krijgen is óf een wasbox (of een hogedrukreiniger + de benodige tools) óf om het door een poetsbedrijf te laten doen (kost je waarschijnlijk €150,- maar dan heb je ook écht weer een vrijwel nieuwe auto). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Auto van mijn schoonvader wordt al jaren met dezelfde spons en zeem gepoetst, geen krasje te zien ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
NOOIT met een vieze spons over je auto heen gaan ![]() ![]() En bij de wasstraten hier worden die borstels nooit afgespoeld?
|
Ik gebruik overigens ook alleen maar goed spul om mee te wassen, geen rare halfords merken, heb ik niet zulke goede ervaringen mee... zeker de wax niet
![]() Ik bestel m'n zooi altijd hier, hebben ze trouwens ook handige tips staan voor het wassen/waxen/kleien/etc van je auto ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb al aardig wat shampoo's gehad, maar die ik nu heb bevalt me tot nu toe echt het best. Ik denk dat ik hier ook maar bij blijf voortaan ![]() ![]() Echt top spul ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |