Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2010, 20:35
daffie-duck33
daffie-duck33 is offline
Hallo iedereen,

Ik zit nu in de 2e klas van het VMBO-TL en ik wil graag naar de HAVO overstappen.
Mijn vraag is nu: Kan ik aan het eind van dit schooljaar opstromen naar de HAVO?

Ik heb net mijn tweede rapport van dit jaar binnen en mijn cijvers zijn op 1 na allemaal minimaal een 6.
Ik heb het meeste zevens en achten.

Als ik wil overstappen moet ik wel naar een andere school

Alvast bedankt voor het antwoord

Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 10:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2010, 20:51
WAT
WAT is offline
vmbo welke richting doe je?
en eigenlijk als je wil overstappen.... zou je nog overgaan als je ongeveer 1,5 punten van de rapportcijfers af trekt? dit is wat ongeveer je cijfers zouden worden als je overstapt (geldt alleen als je vmbo tl doet)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 15:07
Verwijderd
Volgens mij moet dat nog wel kunnen, maar het klopt dat je cijfers gemiddeld flink hoog moeten zijn. Havo is echt een stuk lastige van VMBO.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 16:41
Verwijderd
Op sommige scholen kan dat. Wij weten niet of het op jouw school ook kan en welke eisen ze er aan stellen. Vraag het eens aan je mentor.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 14:08
Moow17
Moow17 is offline
Dat kan wel, ik weet nog dat een vriendin van mij naar de havo mocht omdat ze hoge cijfers op haar rapport had, maar meestal spreken de leraren je daar eerst op aan. Maar zou het dus even met je mentor bespreken.. en zelfs als het niet zou kunnen, kun je nog altijd na je vmbo t-diploma doorstromen naar de havo (en haal je dat diploma in 2 jaar).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten