Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2010, 16:16
Verwijderd
hoi ik heb een probleem.
Na dat gedoe met mijn vriendin( die ik nog steeds heb) wil mijn zus van 15 sex met mij.
Mag dat??
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 17:38
Pluis
Pluis is offline
Ik vraag me bijzonder af wat voor gedoe dat is, maar seks met je zus is incest en dat is verboden in nederland, al helemaal als het tegen je zin is.
Oud 30-03-2010, 17:40
Verwijderd
Precies, gewoon niet doen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 18:09
hendroit
hendroit is offline
^
Dat
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 19:16
DBZ
DBZ is offline
Hahaa, ff een paar vragen:

1. Waarom zou je zus dat willen? Je bent fcking familie... Alsof ze verliefd is op je
2. Hoe dom moet zij zijn om zoiets te zeggen tegen je? Niet dat ze zich daarvoor schaamt ofzo.
3. Waarom zou je het niet doen, als je het zou willen?
4. Waarom zou je het willen (als je een vriendin hebt)?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 20:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Tsja, als je zulke en natuurlijk zulke problemen hebt snap ik dat volkomen. Lekker trollen.

En incest is illegaal en daarbij zou ik dus echt nóóit seks willen hebben met mijn familie.
Oud 31-03-2010, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Hahaa, ff een paar vragen:

1. Waarom zou je zus dat willen? Je bent fcking familie... Alsof ze verliefd is op je
2. Hoe dom moet zij zijn om zoiets te zeggen tegen je? Niet dat ze zich daarvoor schaamt ofzo.
3. Waarom zou je het niet doen, als je het zou willen?
4. Waarom zou je het willen (als je een vriendin hebt)?
1. omdat ze op me geilt ofzo?
2. heel dom.
3. ik wil het niet maar zij zit te zeuren.
4. ik wil het niet.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Als je dit ook maar zou willen, zou ik inderdaad stellen dat je een probleem hebt... Op die jongen van 20 na die seks wilde met zijn 13 jarige nichtje, is dit toch het meest bizarre wat ik in tijden gelezen heb.

Is dit een misplaatste grap van een jongetje dat is blijven steken in de onderbroekenlol?

Oh, en sowieso. Als we al stellen dat sex met je zus normaal zou zijn. Dan is het nog altijd vreemd gaan, en dat is niet de bedoeling.
en nee dit is geen grap ik heb serieus een probleem grapjes maken doe ik wel in mijn eigen tijd dit forum is serieus bedoeld dus ik behandel het ook serieus
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Nou, seks is ook serieus, en dat doe je niet met je zus alleen maar omdat ze zit te zeuren! Als je het zelf niet wilt, is er TOTAAL geen sprake van een probleem. Zeg tegen je zus dat ze moet opflikkeren met d'r hoerige gedrag, en als dat niet helpt zeg je gewoon tegen je ouders dat je zus een oversekste maniak is, zodat ze naar een gesticht wordt overgebracht.

Serieus, grow some balls, dude. Je zus mag nog best eht dominante kind in huis zijn, dat wil niet zeggen dat je alles van d'r hoeft te pikken.
klopt maar ze trekt de kleren zowat van me lijf af letterlijk.
En mijn ouders geloven het niet en zeggen dat ik niet zo moet overdrijven.
Vooral irritant is dat ze altijd bij me onder de douche wil maar gelukkig zit er een slot op de badkamer. En ze legt ook briefjes in mijn bed met teksten zoals: kom naar mijn kamer en bef me lekker dat soort teksten; dat is toch gestoord of heb ik ongelijk?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 17:10
mxshaun
mxshaun is offline
HAhaha, dat is ziekelijke shit!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 17:52
AzN
AzN is offline
Volgens mij heeft je zus 'n serieus probleem, want zulke acties/gevoelens zijn echt niet normaal . Bovendien tast incest al je familiebanden aan, lijkt me. Sowieso je relatie met je zus en je ouders.
Oud 31-03-2010, 18:18
sabrosa
sabrosa is offline
Ik zou het aan je ouders vertellen en hoop dat je zus snel word behandeld voor deze freakshow
Oud 31-03-2010, 20:14
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Met je zus neuken is net zo goed vreemdgaan. Om het maar even basic te houden, zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Ten eerste: Het bovenstaande.

Ten tweede: In wat voor huishouden leef jij? Ik begrijp niet dat je die problemen in je vorige topics dringend vond, want dit is toch van een heel andere orde. En wel van de orde 'er is iets niet in'-orde. Je zus heeft een groot probleem.
misschien leef ik in een raar huishouden......
Maar wat kan ik doen tegen die briefjes en dat geile gedoe heeft iemand daar tips voor....
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 15:51
Volk
Volk is offline
Citaat:
misschien leef ik in een raar huishouden......
Maar wat kan ik doen tegen die briefjes en dat geile gedoe heeft iemand daar tips voor....
Tja, die briefjes zou je aan je ouders kunnen laten zien. Misschien dat ze je dan wel geloven. En verder vooral doorgaan met geen seks met haar te hebben. Naast dat het verboden is en dat het ziekelijk is denk ik ook dat je vriendin het niet op prijs zou stellen als je vreemdgaat met je zus.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 16:30
Verwijderd
heb ik al geprobeerd maar dat help ook niet want ze heeft mijn pen gejat om het briefje te schrijven.
Dus mijn ouders denken nu dat ik de boel bedonder....
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 16:36
Pluis
Pluis is offline
Negeer haar lekker, ze kan de boom in met haar briefjes.
Oud 02-04-2010, 10:03
Verwijderd
[QUOTE=Scoot;30352692]Sorry kerel, maar ik geloof er echt de ballen van. Het gaat niet om jouw inkt, het gaat om haar handschrift. Ofwel ben je heel erg dom, maar ik denk dat je ons gewoon zit te bedonderen, en ik stel voor dat dit topic linea directa wordt gesloten.[

ik bedonder niks ik probeer alleen tips te krijgen scoot.
Ik heb een probleem en ik probeer het met jullie hulp op te lossen maar met zulke berichten krijg ik dat echt niet voor elkaar
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 10:18
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
negeer haar gewoon joh, hoe moeilijk kan dat zijn
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 10:22
Volk
Volk is offline
Wat voor vriendin heb je? Kun je die er niet boos op af sturen om haar af te schrikken?

Ik kan me voorstellen dat het lastig is voor je want meisjes kunnen op 15jarige leeftijd hardnekkig irritant zijn.

Misschien camera's neerzetten in je kamer. Misschien film je haar een keer terwijl ze zo'n briefje neerlegt ofzo. Of haar duidelijk maken dat het niet normaal is en dat je gelukkig bent met je vriendin. Misschien dreigen er professionele hulp bij te halen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 12:25
Pluis
Pluis is offline
voor de duidelijkheid: ik wil geen geflame tegen de TS zien hier, dus laat alle facepalms en andere onaardigheden maar achterwege.
Oud 02-04-2010, 14:40
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
zeg dat je een soa hebt van je vriendin.. kijken of ze je dan nog wilt neuken.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 18:06
Verwijderd
[QUOTE=Scoot;30355522][QUOTE=joery1995;30355084]

Dan zou ik toch graag willen weten waarom je ouders totaal niet naar je luisteren, ook als je die papiertjes laat zien. Dat ze je blijkbaar zo wantrouwen vind ik schrijnend.[/QUOTE
Mijn ouders vinden mijn zus het perfecte kind en zij kan nooit iets fout doen volgens hun.
Ik denk eigenlijk dat het misschien wel beter is als mijn ouders proffessionals over de vloer krijgen........
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 18:06
Verwijderd
Citaat:
zeg dat je een soa hebt van je vriendin.. kijken of ze je dan nog wilt neuken.
goed idee!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten