![]() |
|
Ik heb een dik jaar bij een drogisterij gewerkt waar ook een redelijk assortiment aan dingen was wat te maken had met seks, maar ik keek echt niet heel raar op als iemand zoiets kocht. Af en toe dacht ik wel: 'Oh, die gaan plezier hebben vanavond!", maar als ik daarna een doosje ibuprofen verkocht was ik dat stelletje alweer vergeten. Bovendien kan je echt niet onthouden of nadenken bij alles wat je verkoopt.
Het blijft natuurlijk wel anders om zoiets te kopen dan een tandenborstel, maar maak je in ieder geval geen zorgen om wat die verkoopster van je gaat denken of zo. Het wordt pas gek als je wekelijks een vent aan de kassa krijgt die 10 pakken condooms koopt. Dan ga je toch wel eens na bij je collega's of je het echt niet verbeeld. En uiteraard bestaat internet nog altijd.
||
Citaat:
![]() Verder wat Philosophy zegt. En online bestellen kan natuurlijk altijd ook. (al kun je er in het algemeen vanuit gaan dat als ze aanbieden iets in een discrete verpakking te versturen, iedereen die het ziet weet waar het om gaat. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
bang een probeersel! XsharonX | 11 | 03-09-2005 10:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutie, Big Bang, Atheisme en Islam... BiL@L | 36 | 15-05-2003 17:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Bang... sweetangel19 | 4 | 01-11-2002 19:28 | |
Verhalen & Gedichten |