Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2010, 23:47
Hakuna
Hakuna is offline
Aangeboden, een scherm van LG model LCD 37 LC2R.

Scherm verkeerd inj een perfecte staat en is alleen gebruikt voor het kijken naar het journaal, en enkele andere programma's en af en toe de computer.

Afstandsbediening in een zeer nette staat (geen vlekken, zweet , krassen of slijtage sporen)
Geheel vrij van stof, krassen, nicotine en andere vuilsporen
Gebruiksaanwijzing (in Nederlands)
Beeldformaal 37 inch = 94 cm

Scherm kan indien gewenst werkend worden gezien op DVD, computer of (analoog|) TV signaal (ik heb geen digitaal abonnement)
Zie verder de foto's, indien gewenst wil ik aanvullende foto's plaatsen of mailen van het toestel.

Doe een leuk bod dan komen we er wel uit (woon in het zuiden des land)

Belangrijkste technische gegevens.

Resolutie: 1388 x 768
PIP (picture in picture) = kijken naar bv DVD en via een klein beeldje een andere ingang naar bv TV of andere bron.
Aansluitingen: Component ,HDMI (2 keer) , S-Video , SCART (2 keer) antenne

Klik op de link voor alle specificaties..

http://www.shoppydoo.nl/prijs-lcd_tv...lg_37lc2r.html

Richtprijs 250 euro.

Edit/aanvulling, de koper geef ik gratis ook nog deze Sony trologic videorcorder erbij, ook deze kan werkend worden gezien (zijn 10 chrome VHS banden bij)

Laatst gewijzigd op 05-02-2010 om 02:46.
Advertentie
Oud 04-02-2010, 23:54
MiBe
MiBe is offline
Wat is de reden van verkoop? Wellicht interesse in een ruil tegen een 32" HD-ready TV in nieuwstaat + bijbetaling van mijn kant?
Oud 04-02-2010, 23:58
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Wat is de reden van verkoop? Wellicht interesse in een ruil tegen een 32" HD-ready TV in nieuwstaat + bijbetaling van mijn kant?
Reden van verkoop is dat ik de nieuwste Philips met spectrum ambilight wil kopen (full HD) en die Philips TV heb ik al aanbetaald, vandaar de verkoop van dit scherm.

Sorry, niet ruilen.
Oud 05-02-2010, 00:06
MiBe
MiBe is offline
Dan moet ik eerst een koper voor mijn TV vinden, heb in ieder geval wel interesse.
Oud 05-02-2010, 00:15
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Dan moet ik eerst een koper voor mijn TV vinden, heb in ieder geval wel interesse.
Maar hou het wel in de gaten, want weg is weg.
Oud 05-02-2010, 03:05
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Zou je een betaling in termijnen (2 of 3) overwegen?
Oud 05-02-2010, 04:10
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Zou je een betaling in termijnen (2 of 3) overwegen?
Wat bedoel je hiermee? Je mag gerust in twee termijnen betalen maar ik geef de TV uiteraard niet eerder mee dan het afgesproken bedrag betaald is. Indien je iets wilt aanbetalen beschouw ik dat als gereserveerd en is de TV in principe van jou.
Oud 05-02-2010, 05:23
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik denk dat ik het bedrag toch in 1x kan fixen, laat het je vandaag (vrijdag) in de middag weten. (Dan heb ik het over de richtprijs van 250 euro)
Oud 05-02-2010, 08:54
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ik denk dat ik het bedrag toch in 1x kan fixen, laat het je vandaag (vrijdag) in de middag weten. (Dan heb ik het over de richtprijs van 250 euro)
Geef maar effe PM, dan handelen we dat even buiten dit forum af.
Oud 05-02-2010, 17:20
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Check effe PM.

TV is gereserveerd.
Oud 22-02-2010, 20:48
Hakuna
Hakuna is offline
TV is verkocht, wordt morgen (dinsdag) opgehaald.

Hallo Roelof

Heb effe wat pics geschoten van jou LG TV, heb je alvast een indruk hoe het beeld is.

Mvg Cornel

Advertentie

Regels voor berichten