Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2010, 07:39
miss-no-angel
miss-no-angel is offline
heey

ik heb nu een vriend voor 4 maanden
en ik hou veel van ehm
mara omdat ik hem heb geslagen met stoeien en aan zijn haar trek
en hij vindt dat ik hem niet genoeg waardeer
en ik heb mijn excuses al aangeboden
en ik doe liever voor hem
maar hij weet niet meer of hij doorwilt of niet
en dat kwets mij
want ik hou veel van hem
hij zei tegen een vriedin op het werk van me
ik hou niet van haar
en dat kwets me
we hebben nu een pauze maar ik wil hem terug
hou krijg ik hem terug
en ik heb miet alles verkeerd gedaan hij commandeert mij en behandeld mij als vuil

hebben jullie tips wat ik moet doen ?

xx tanxxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2010, 08:31
Kitten
Kitten is offline
Ik heb het idee dat hier iets meer aan de hand is dan alleen een uit de hand gelopen stoeipartij. Als hij zo openlijk vervelend tegen je doet, is er duidelijk iets mis en tenzij je dat op lost, denk ik dat je relatie voorbij is. De situatie die je nu beschrijft lijkt me niet houdbaar.

Ik zou je aanraden met je vriend te praten en hem (rustig en open) te vragen wat er precies mis is. En als je dat weet, kan je het oplossen.
Oud 08-02-2010, 10:29
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Waarom wil je hem terug als hij je als vuil behandeld? Ik snap dat je dan nog van hem kan houden, maar je verdient iemand die heel gek op je is. Niet iemand waar je ontzettend je best voor moet gaan doen om van gehouden te worden. Misschien is het dat het nu uit is wel een heel goed plan. Al doet het veel pijn.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2010, 15:49
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben nogal klunzig en heb mijn vriendje al meerdere keren bijna een knietje gegeven en in zijn oog gepord met mijn vinger of neus en hij houdt alsnog van me. Als jouw vriendje daar niet tegen kan dan is er wat meer aan de hand. Bovendien moet je niet met iemand willen zijn die je als oud vuil behandelt, ook al houd je van hem. Hij is het niet waard! Laat hem lekker hangen, probeer eerst zelf wat zelfvertrouwen te krijgen.
Oud 08-02-2010, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nogal klunzig en heb mijn vriendje al meerdere keren bijna een knietje gegeven en in zijn oog gepord met mijn vinger of neus en hij houdt alsnog van me. Als jouw vriendje daar niet tegen kan dan is er wat meer aan de hand. Bovendien moet je niet met iemand willen zijn die je als oud vuil behandelt, ook al houd je van hem. Hij is het niet waard! Laat hem lekker hangen, probeer eerst zelf wat zelfvertrouwen te krijgen.
dus vriendje mag niks doen en zei mag er lekker erin op beuken?

achja dat noemt men tegenwoordig harde liefde he?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2010, 20:30
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat bedoel ik helemaal niet. Ik ga er even vanuit dat zij per ongeluk haar vriendje pijn doet. Overigens, als haar vriendje met haar stoeit en hij haar wel vaker slaat enzo kan ik me voorstellen dat ze vanzelf wel terug gaat slaan ofzo, als het dan niet per ongeluk gaat. Either way, slechte relatie.
Oud 10-02-2010, 14:37
MiBe
MiBe is offline
Inderdaad, mijn vriendin heeft hetzelfde (onhandige) probleem en af en toe raakt ze me ook nogal pijnlijk. Ik weet echter dat ze dat nooit expres doet en dat ze heel veel om me geeft dus doe daar echt niet moeilijk over hoor.
Oud 10-02-2010, 22:45
cenerentola
cenerentola is offline
Jullie relatie is over en de kans is klein dat jullie ooit weer bij elkaar komen. De manier waarop jullie relatie is geëindigd is jammer, maar wees eerlijk, hoe kun je na vier maanden zeker weten of je van iemand houdt? Het is stom en ik zou me ook gekwetst voelen als hij dit aan een ander meisje zou vertellen, maar hij is in ieder geval wel eerlijk geweest. De manier waarop hij jou nu behandeld is normaal voor de meeste ex-en, hij wil je niet kwetsen, maar hij wil je op afstand houden. Laat hem met rust en leg je er bij neer dat het over is. Stop met het maken van verwijten, voordat de situatie escaleert en jullie elkaar nog meer kwetsen. Het is moeilijk, maar wees de verstandigste van de twee en neem afstand.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten