Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat bedoel ik helemaal niet. Ik ga er even vanuit dat zij per ongeluk haar vriendje pijn doet. Overigens, als haar vriendje met haar stoeit en hij haar wel vaker slaat enzo kan ik me voorstellen dat ze vanzelf wel terug gaat slaan ofzo, als het dan niet per ongeluk gaat. Either way, slechte relatie.
|
Jullie relatie is over en de kans is klein dat jullie ooit weer bij elkaar komen. De manier waarop jullie relatie is geëindigd is jammer, maar wees eerlijk, hoe kun je na vier maanden zeker weten of je van iemand houdt? Het is stom en ik zou me ook gekwetst voelen als hij dit aan een ander meisje zou vertellen, maar hij is in ieder geval wel eerlijk geweest. De manier waarop hij jou nu behandeld is normaal voor de meeste ex-en, hij wil je niet kwetsen, maar hij wil je op afstand houden. Laat hem met rust en leg je er bij neer dat het over is. Stop met het maken van verwijten, voordat de situatie escaleert en jullie elkaar nog meer kwetsen. Het is moeilijk, maar wees de verstandigste van de twee en neem afstand.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij houdt van mij, hij houdt niet van mij! Demipet660 | 16 | 20-10-2015 18:04 | |
Liefde & Relatie |
Hij houd van me...Hij houd niet van me SweetGirl18 | 12 | 08-06-2005 09:26 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #17 Verwijderd | 501 | 29-12-2004 08:44 | |
Psychologie |
mijn vader eist van mij eeuwige dankbaarheid.... Optima | 14 | 30-10-2002 10:25 | |
Verhalen & Gedichten |
je bent van mij Me=Mandy | 1 | 04-11-2001 18:39 |