Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2010, 12:27
Verwijderd
Advertentie
Oud 08-02-2010, 12:29
Verwijderd
Oud 08-02-2010, 12:35
Verwijderd
Mijn goedkope fietsslot is nu al niet meer te openen. Moet ik er dan toch maar een van vijftig euro aanschaffen?
Oud 08-02-2010, 12:37
Verwijderd
dat sucked, mja die zijn vaak wel fijner
Oud 08-02-2010, 12:39
Verwijderd
Ik heb net voor twee euro smeerolie gekocht, misschien helpt dat. En anders moet ik maar zonder slot want anders heb ik geen geld meer voor eten.
Oud 08-02-2010, 12:39
Verwijderd
Ik heb er één van 20 euro en daar doe ik al jááren mee. Sinds de laatste keer dat mijn fiets is gejat, zeg maar.
Oud 08-02-2010, 12:41
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Mijn goedkope fietsslot is nu al niet meer te openen. Moet ik er dan toch maar een van vijftig euro aanschaffen?
koop dan een fiets voor 50 euro
Oud 08-02-2010, 12:42
Verwijderd
Beter één keer een wat duurder slot, dan tien keer een fiets van 'slechts' 50 euro.
Oud 08-02-2010, 12:42
Verwijderd
Oud 08-02-2010, 12:43
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Beter één keer een wat duurder slot, dan tien keer een fiets van 'slechts' 50 euro.
maar je moet een fiets ook meteen dusdanig aftrappen dat niemand hem meer wil hebben.
Oud 08-02-2010, 12:45
Verwijderd
Maar als je dan je sleutel kwijtraakt, ebn je ook je fiets kwijt!
*uit ervaring spreekt*
Oud 08-02-2010, 12:45
Rationeel
Rationeel is offline
het lijkt me wel leuk om net over de grens te wonen. daar kun je namelijk schwaffelen en dat heeft net wat meer schwung dan de nederlandse variant
Oud 08-02-2010, 12:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
het lijkt me wel leuk om net over de grens te wonen. daar kun je namelijk schwaffelen en dat heeft net wat meer schwung dan de nederlandse variant
Oud 08-02-2010, 12:47
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Maar als je dan je sleutel kwijtraakt, ebn je ook je fiets kwijt!
*uit ervaring spreekt*
op een gegeven moment krijg je momenten dat je met je sleuteltje in je hand juist op zoek moet naar je fiets. ik heb hier nog 3 sleutels liggen van fietsen waarvan ik niet meer weet waar ik ze gelaten heb.
Oud 08-02-2010, 12:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik doe al sinds de laatste klas van de basisschool met deze fiets. Een omafiets van 250 euro geloof ik. Ik heb 1 keer een spaak moeten vervangen en 1 keer de ketting.
Dat maakt hem... 275 euro. nounou.
Oud 08-02-2010, 12:48
Verwijderd
Citaat:
maar je moet een fiets ook meteen dusdanig aftrappen dat niemand hem meer wil hebben.
Zo'n fiets heb ik, maar ja, Utrecht hè. Ik kocht dat slot ook vooral voor het zicht, niet omdat het zo'n goed slot is, maar hij moet dus wel opengaan, snappie.
Oud 08-02-2010, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Ik doe al sinds de laatste klas van de basisschool met deze fiets. Een omafiets van 250 euro geloof ik. Ik heb 1 keer een spaak moeten vervangen en 1 keer de ketting.
Dat maakt hem... 275 euro. nounou.
Ik heb sinds ik studeer een fiets van 80 euro. Een Batavus.
Oud 08-02-2010, 12:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik weet niet wat voor merk mijn fiets is 0_o
Maar hij is nog best wel nieuw.
En dat na 6 jaar
Oud 08-02-2010, 12:52
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Zo'n fiets heb ik, maar ja, Utrecht hè. Ik kocht dat slot ook vooral voor het zicht, niet omdat het zo'n goed slot is, maar hij moet dus wel opengaan, snappie.
dat is wel zo praktisch ja
Oud 08-02-2010, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat voor merk mijn fiets is 0_o
Maar hij is nog best wel nieuw.
En dat na 6 jaar
Mijn oma is ook nog best wel jong.
Oud 08-02-2010, 13:11
Verwijderd
Lol @ titel.
Oud 08-02-2010, 13:12
Verwijderd
ik ging hier 'opruimen' vanmorgen maar de bende is nu helemaal niet meer te overzien ;x
Oud 08-02-2010, 13:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mijn oma is ook nog best wel jong.
I bet dat ze ouder is dan de mijne!
Oud 08-02-2010, 13:19
Tink*
Tink* is offline
Ik ga toch geen studie afmaken waarbij het beroepsperspectief me niet aanstaat. Ik maak lekker mijn bachelor af (dus het is niet voor niets) en dan ga ik kijken wat de mogelijkheden zijn om iets anders versneld te doen. Ik hoorde net van een chickie bij college (er zat een chickie van Zweeds die ik ken) dat je met een bachelor deeltijdpabo kan doen, dat vind ik ook wel interessant.
Oud 08-02-2010, 13:20
Verwijderd
Citaat:
I bet dat ze ouder is dan de mijne!
En dan de mijne!
Advertentie
Oud 08-02-2010, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Ik ga toch geen studie afmaken waarbij het beroepsperspectief me niet aanstaat. Ik maak lekker mijn bachelor af (dus het is niet voor niets) en dan ga ik kijken wat de mogelijkheden zijn om iets anders versneld te doen. Ik hoorde net van een chickie bij college (er zat een chickie van Zweeds die ik ken) dat je met een bachelor deeltijdpabo kan doen, dat vind ik ook wel interessant.
Ik ging er onterecht vanuit dat je met 3,5 jaar studeren aan je master bezig zou zijn.
Oud 08-02-2010, 13:27
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik ging er onterecht vanuit dat je met 3,5 jaar studeren aan je master bezig zou zijn.
Ben ik nu ook, maar net begonnen.
Oud 08-02-2010, 13:28
Verwijderd
Ik heb een Batavus van 75 euro. Tweedehands. Superlelijk ding, maar ook die dingen worden in Tilburg echt gejat bij het leven, dus je moet fietsen hier altijd vast hangen met een kettingslot.
Oud 08-02-2010, 14:10
Verwijderd
Oud 08-02-2010, 14:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Schwaffeln. Hast Du heute mit Schwung geschwaffelt?
Oud 08-02-2010, 14:14
Martiño
Martiño is offline
...

omfg
Oud 08-02-2010, 14:15
Verwijderd
Lieve God...
Oud 08-02-2010, 14:16
Verwijderd
Oh, en nog zoiets leuks in l'Amérique:

http://www.nu.nl/buitenland/2178852/...elf-hoofd.html
Oud 08-02-2010, 14:16
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waarom ga je pabo doen met een talenbachelor? Wil je niet liever een tweede- of (als het kan) eerstegraads docentenopleiding doen?
Oud 08-02-2010, 14:27
Verwijderd
Mijn versnelling zit weer vast door de kou.

Bleh.
Oud 08-02-2010, 14:28
Verwijderd
Die vader handelde uit liefde, duidelijk!
Oud 08-02-2010, 14:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dag lieve forumerds! Ik ben eindelijk thuis na een lange werkdag.
Niet slapen en dan om 6 uur beginnen met arbeid is meestal geen pretje, maar ik was nu best wel wakker eigenlijk. Al heb ik nu een beetje een inkak moment...
Oh en er was iets echt heel lame: Een collega/leidinggevende kwam binnen, maar zei niks tegen me. Toen ik voorzichtig vroeg hoe laat ze afgelopen zaterdag thuis was na het werk zei ze snibbig 'Half 2. ' en liep ze ineens te zeuren dat we echt te laat klaar waren blablabla. We hebben zaterdag echt niet uit ons neus staan vreten, maar we waren met te weinig en het was druk, dus we konden niet van tevoren schoonmaken enzo, maar dat vond ze geen goede reden.
de rest van de middag heeft ze geen woord tegen me gezegd en kreeg ik af en toe een vuile blik.
Echt, wtf? Doe effe normaal domme teef. Ik liet die avond duidelijk weten dat ik me niet goed voelde en bijna van m'n stokkie ging en zij ging een uur lang iemand staan helpen met een kassa en daarna op d'r gemak koffie drinken en de vaatwasser inruimen terwijl ik samen met een andere collega aan het zwoegen was om de lange rij weg te krijgen.
Echt, sterf lekker. Mensen die uit de hoogte doen omdat ze denken je baas te zijn kunnen van mij lekker de tyfus krijgen. Zo!

[/rant]
Oud 08-02-2010, 14:48
Batave
Batave is offline
Vanochtend was mijn slot bevroren, toen ging ik naar school fietsen en in de tussentijd was het slot alweer bevroren. Jolijt
Oud 08-02-2010, 14:48
Batave
Batave is offline
Oh, en mijn zus heeft een dvd-box van Spangas
Oud 08-02-2010, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Oh, en mijn zus heeft een dvd-box van Spangas
Hoe oud is je zus?
Oud 08-02-2010, 15:02
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hoe oud is je zus?
hosselaar!
Oud 08-02-2010, 15:03
Henck
Henck is offline
Goedemiddag Kantine-gang(st)ers

Ik wil jullie even mededelen dat Born to Be Alive NIET van de Village People is.

Met vriendelijke groeten,
'enck (stomme H, jwz)
Oud 08-02-2010, 15:05
Martiño
Martiño is offline
Good for you!
Oud 08-02-2010, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Goedemiddag Kantine-gang(st)ers

Ik wil jullie even mededelen dat Born to Be Alive NIET van de Village People is.

Met vriendelijke groeten,
'enck (stomme H, jwz)
Goedenamiddag beste Henck,
Om te beginnen is het niet beleefd om een brief met 'ik' te beginnen. Verder valt het mij op dat u uw naam fonetisch spelt. Heeft dit een speciale reden?
Natuurlijk heeft u helemaal gelijk met uw bewering, en ik zou het niet wagen om die in twijfel te trekken!
Hoogachtend,
Etmakas
Oud 08-02-2010, 15:08
Batave
Batave is offline
Citaat:
Hoe oud is je zus?
20
Oud 08-02-2010, 15:20
Miekje*
Miekje* is offline
Hoi!
Oud 08-02-2010, 15:24
Henck
Henck is offline
Citaat:
Goedenamiddag beste Henck,
Om te beginnen is het niet beleefd om een brief met 'ik' te beginnen. Verder valt het mij op dat u uw naam fonetisch spelt. Heeft dit een speciale reden?
Natuurlijk heeft u helemaal gelijk met uw bewering, en ik zou het niet wagen om die in twijfel te trekken!
Hoogachtend,
Etmakas
Geachte Etmakas,

Achteraf realiseer ik mij dat het uiterst onbeleefd was om het bericht zo egocentrisch aan te laten vangen. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Het toepassen van fonetisch schrift heeft geen speciale reden. Ik hoop hier dat ik u hiermee van de wijs heb gebracht. Desalniettemin ben ik vrij content met het feit dat u adhesie betuigt met mijn standpunt. Mijn dank hiervoor is groot.

Groeten,
Henck
Oud 08-02-2010, 15:28
Verwijderd
Hoi.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten