Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2010, 18:29
Caviamax
Caviamax is offline
Hallo,

Eind dit jaar moet ik een profiel kiezen. Op mijn school kun je maar uit twee profielen kiezen: maatschappelijk en natuur-gezondheid/natuur&techniek. Nou wil ik later graag ICT studeren maar ik ben ontzettend, maar dan ook écht ontzettend slecht in alles wat met wiskunde te maken heeft. Ik ga dus voor het maatschappelijke profiel. Mijn vraag is dus: kan ik met dit profiel later ook iets in de ICT doen? Of is dit onmogelijk? Ik doe Havo.

Caviamax
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2010, 18:51
WAT
WAT is offline
ik doe zelf informatica (ict) maar ik zou het eigenlijk niet weten. Aan te raden is het op de hbo vragen of bij je decaan.......
Met citaat reageren
Oud 02-02-2010, 18:36
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Hallo,

Eind dit jaar moet ik een profiel kiezen. Op mijn school kun je maar uit twee profielen kiezen: maatschappelijk en natuur-gezondheid/natuur&techniek. Nou wil ik later graag ICT studeren maar ik ben ontzettend, maar dan ook écht ontzettend slecht in alles wat met wiskunde te maken heeft. Ik ga dus voor het maatschappelijke profiel. Mijn vraag is dus: kan ik met dit profiel later ook iets in de ICT doen? Of is dit onmogelijk? Ik doe Havo.

Caviamax
huh? wat voor school is dat?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 13:36
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
huh? wat voor school is dat?
, tja, het is ''vernieuwend'' onderwijs. Ik heb bijvoorbeeld geen lesuitval, nooit, en krijg vaak ''echte'' opdrachten. Folder maken, dagboek schrijven, etcetera......
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 18:22
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Voor Informatica (hbo) maakt het niet uit welk profiel je hebt ,als je maar wiskunde hebt (a of b)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 18:33
Grapig
Grapig is offline
Citaat:
, tja, het is ''vernieuwend'' onderwijs. Ik heb bijvoorbeeld geen lesuitval, nooit, en krijg vaak ''echte'' opdrachten. Folder maken, dagboek schrijven, etcetera......
Met citaat reageren
Oud 10-02-2010, 19:19
Pimoes
Pimoes is offline
als je gewoon ict op hbo wil gaan doen moet je wisk A hebben. verder maakt het niet uit
maar als je technische informatica wil gaan doen moet je wisk B hebben
Met citaat reageren
Oud 10-02-2010, 19:30
WAT
WAT is offline
als waarschuwing nu alvast, waarin met wiskunde ben je slecht, want je krijgt best veel logica en ook andere wiskunde gerelateerde vakken....
wij zijn momenteel bezig met binair en hexadecimaal rekenen....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten