Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo lang je regelmatig twee uur met haar kletst op msn ga je ook niet over haar heen komen, natuurlijk. Dan herinner je jezelf er telkens aan dat je haar leuk vindt.
Dus je kunt twee verstandige dingen doen: 1. tegen haar vertellen dat je nog steeds verliefd bent en vragen of ze het niet nog eens wil proberen of (en: als 1. niet werkt) 2. niet meer met haar msnen en als je bij je beste vriend bent en op school niet meer met haar praten dan beleefdheid strikt noodzakelijk maakt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hé,
ik heb denk ik een geweldige ![]() het is al heel snel Valentijnsdag .. dus dan kun je daar wat mee doen en hoef je ook niet het goede moment e.d. te vinden.. zeg het gewoon op Valentijnsdag tegen haar het is 1 dan het goede moment 2 je kunt er verder ook nog over nadenken > want als je haar dan niet meer leuk vindt dan weetje dat ze tòch niet zo heel speciaal was ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet precies wie het van jullie heeft uitgemaakt.
Maar als zij het heeft uitgemaakt, dan heeft ze je duidelijk gemaakt dat ze niks meer met je wil. En als jij het hebt gedaan, hoeft ze niks meer van je te weten, omdat je haar "pijn" hebt gedaan. Want vooral als ze lullig doet, dan praat ze wel met je, omdat dat gewoon netjes is, maar ze maakt wel duidelijk, dat ze je niet wilt. Je zou het altijd kunnen zeggen, maar ik behoed je voor een mogelijke afwijzing. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als dit meisje gewoon nog met hem flirt en uren met hem praat, is het wel duidelijk dat ze nog steeds wel gewoon contact met hem wil, anders zou ze dat niet doen. Dat ze af en toe lullig doet, tja, dat doet iedereen wel eens. Ik denk dat de TS gewoon met dit meisje moet gaan praten. Ze zijn vriend/vriendin geweest, dus ik neem aan dat een normaal gesprek wel mogelijk moet zijn. Alleen op die manier kom je er werkelijk achter wat de ander wel of niet wil, en wat er misschien nog mogelijk is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij is vreemd gegaan... nivava | 37 | 23-08-2006 23:19 | |
Liefde & Relatie |
huilen om mn ex shellsign | 16 | 30-03-2006 20:27 | |