Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2010, 15:30
Verwijderd
Ik mis het toch wel, die ephedra. Is het is sommige landen nog wel legaal eigenlijk, heeft iemand daar een idee van? Ik kan er niet aan uit of het in België nou legaal is of niet. Maar er zijn hier ook geen dingen als smartshops waar je dat even kunt gaan vragen.

En hoe zit het met vervangers, zijn er goeie op de markt die wel legaal zijn? Die nieuwe stackers bijvoorbeeld, iemand die al uitgeprobeerd (Wammus, ik had een naamzoek van september vorig jaar gezien, maar de nieuwe stackers zijn nog wel van dezelfde, maar dan gewoon ephedravrij, ik heb ze nog nooit geprobeerd iig...)?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2010, 15:49
Verwijderd
Ik ben toch eens in mijn kast gedoken en nu blijkt dat ik Stacker 4 wel gebruikt heb (Ephedra vrij), maar dat was dus zo bagger dat ik het me niet meer herinnerde...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 12:29
Bill Hicks
Bill Hicks is offline
De internationale naam is vaak Ma Huang als het geen ephedra heet.

Tot nog toe heb ik het niet kunnen vinden. Nothing beats ephedra, het geeft mij veel meer adem. Toch een pré imho.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2010, 12:11
Verwijderd
Vandaag een voorschrift voor ephedra proberen los te krijgen . Ja dokter, ik ben kortademig en bezig aan een dieet. Ik heb goede ervaringen met ephedra of ephedrine in het verleden, ik krijg er veel energie van, het kortademige gaat weg en ik heb geen hongergevoel...
Bijna had ik hem overtuigd, maar uiteindelijk vond hij het toch niet zo'n goed idee in combinatie met de abilify die ik slik, 'want het is tenslotte een pepmiddel'. Nu heeft hij pseudo-ephedrine voorgeschreven. Ben benieuwd.

Wel jammer...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2010, 16:01
Verwijderd
Hm, 1 capsule is niks. Ze gaan die dingen natuurlijk ook geen 'speed'-dosis geven... Daarentegen ben ik niet moe terwijl ik vannacht bijna niet heb geslapen. Maar ik lees op wiki:

Gebruik

De gebruikelijke dosis pseudo-efedrinehydrochloride voor volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar is 60mg, 2 tot 4 maal per dag. Langdurig gebruik wordt sterk afgeraden. Pseudo-efedrine staat ook bekend als precursor van het stimulerend middel methylamfetamine.

Maar dat gaat wel over dat zout. Zou dat ook gelden voor de pseudo-ephedrine zelf? Ik vraag me af hoeveel in die caps zit, die zijn namelijk zelfgemaakt door de apotheek en er staat geen info op en ik heb niet op het voorschrift gekeken, al had ik dat waarschijnlijk toch niet kunnen lezen. Wel kan ik me herinneren dat ik deze vroeger ook gekregen heb en er waren 2 versies: de lichte en de zware. De lichte waren bruin en de zware groen. Dus ik zou de zwaardere moeten hebben. Ik ga waarschijnlijk eens wat goochelen met de dosis.

Ik lees overigens ook (ik zal de bron even geven) http://nl.wikipedia.org/wiki/Pseudo-efedrine dat het in sinutabs zit. Nu kan ik me een keer herinneren dat ik aaneenhing van de medicijnen en vet lag te trippen (ongewild, dat wel). Combi sinutabs-seroquel misschien. Hmmm...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten