Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, 1 capsule is niks. Ze gaan die dingen natuurlijk ook geen 'speed'-dosis geven... Daarentegen ben ik niet moe terwijl ik vannacht bijna niet heb geslapen. Maar ik lees op wiki:
Gebruik De gebruikelijke dosis pseudo-efedrinehydrochloride voor volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar is 60mg, 2 tot 4 maal per dag. Langdurig gebruik wordt sterk afgeraden. Pseudo-efedrine staat ook bekend als precursor van het stimulerend middel methylamfetamine. Maar dat gaat wel over dat zout. Zou dat ook gelden voor de pseudo-ephedrine zelf? Ik vraag me af hoeveel in die caps zit, die zijn namelijk zelfgemaakt door de apotheek en er staat geen info op en ik heb niet op het voorschrift gekeken, al had ik dat waarschijnlijk toch niet kunnen lezen. Wel kan ik me herinneren dat ik deze vroeger ook gekregen heb en er waren 2 versies: de lichte en de zware. De lichte waren bruin en de zware groen. Dus ik zou de zwaardere moeten hebben. Ik ga waarschijnlijk eens wat goochelen met de dosis. Ik lees overigens ook (ik zal de bron even geven) http://nl.wikipedia.org/wiki/Pseudo-efedrine dat het in sinutabs zit. Nu kan ik me een keer herinneren dat ik aaneenhing van de medicijnen en vet lag te trippen (ongewild, dat wel). Combi sinutabs-seroquel misschien. Hmmm... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Schadelijkheid van drugs De Veroorzaker | 26 | 07-08-2009 10:03 | |
Drugs & Alcohol |
Smartproducten die absoluut niet werken Yab-Yum | 45 | 30-08-2005 19:49 | |