Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2010, 15:17
Caviamax
Caviamax is offline
Hoi,

Ik wil met mijn PS3 online gaan. Op internet had ik gelezen dat je bepaalde poorten moet openzetten in je router en dat je je PS3 een vast IP adres moet geven om het optimale uit je PS3 te halen (internet is trouwens ook er langzaam, draadloos). Ik heb dit geprobeerd met www.portforward.com. Geen succes. Ik krijg de melding dat 'no 2 is niet correct ingevoerd'. Kan iemand stap voor stap uitleggen wat ik moet en welke poorten ik open moet zetten? Ik maak gebruik van een Belkin router, type F5D8233-4v3. En ja, ik heb al op internet gezocht naar informatie, niets gevonden.

Heb bij dit bericht ook een screen gezet, kunnen jullie zien hoe het interface eruit ziet.

Kort samengevat: wat moet ik instellen in mijn router om het maximale qua internet uit mijn PS3 te halen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Caviamax

Laatst gewijzigd op 05-05-2011 om 19:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2010, 10:54
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
upnp aanzetten is makkelijker
Oud 10-04-2010, 11:13
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
upnp aanzetten is makkelijker
Dank voor je antwoord. Ben nogal een leek, hoe doe ik dat?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 17:53
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Dank voor je antwoord. Ben nogal een leek, hoe doe ik dat?
hangt van je router af, dus als je even je merk en serie nummer van je router kunt op schrijven zou je al een heel eind helpen. Ben je trouwens al online geweest? En zo ja, heb je problemen?
Oud 12-04-2010, 20:56
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
hangt van je router af, dus als je even je merk en serie nummer van je router kunt op schrijven zou je al een heel eind helpen. Ben je trouwens al online geweest? En zo ja, heb je problemen?
Een vriend van mij heeft me geholpen maar het probleem is er nog steeds. Het internet van de PS3 is tergend langzaam en een spel geeft aan dat een poort niet open staat, maar die staat wel open. Verder gebruik ik draadloos, heeft dat er wat mee te maken?

Ik heb het vandaag met mijn router direct aan mijn PS3 geprobeerd maar geen succes. Dat probleem ligt denk ik aan mijn router. Weet je hoe ik dit oplos? Ook als ik mijn laptop aan de router hang, doet het internet het niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten