![]() |
|
![]() |
Hoi,
Ik wil met mijn PS3 online gaan. Op internet had ik gelezen dat je bepaalde poorten moet openzetten in je router en dat je je PS3 een vast IP adres moet geven om het optimale uit je PS3 te halen (internet is trouwens ook er langzaam, draadloos). Ik heb dit geprobeerd met www.portforward.com. Geen succes. Ik krijg de melding dat 'no 2 is niet correct ingevoerd'. Kan iemand stap voor stap uitleggen wat ik moet en welke poorten ik open moet zetten? Ik maak gebruik van een Belkin router, type F5D8233-4v3. En ja, ik heb al op internet gezocht naar informatie, niets gevonden. Heb bij dit bericht ook een screen gezet, kunnen jullie zien hoe het interface eruit ziet. Kort samengevat: wat moet ik instellen in mijn router om het maximale qua internet uit mijn PS3 te halen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen ![]() Caviamax Laatst gewijzigd op 05-05-2011 om 19:56. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het vandaag met mijn router direct aan mijn PS3 geprobeerd maar geen succes. Dat probleem ligt denk ik aan mijn router. Weet je hoe ik dit oplos? Ook als ik mijn laptop aan de router hang, doet het internet het niet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|