Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Wat een assholl zeg, hij voelt zich wel heel erg door jou bedreigd dat hij zo veel energie in je steekt.
Inderdaad heel rustig uitleggen wat er is gebeurd. Waren er mensen bij? Vrienden van jou die het hebben gezien? Laat ze desnoods ook hun zegje doen. En excuses maken kan wel helpen. In de zin van: sorry, wellicht had ik er beter aan gedaan om op een andere manier te reageren, maar ik word niet graag door iemand in elkaar gemept. Ik denk als je heel overstuur vol gaat houden dat jou niets valt te verwijten, docenten eerder denken dat je minstens zo'n gefrustreerde puber bent en dat je toch schuld hebt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dit een mooie oplossing van de school, een lichte straf voor het vechten maar geen aantekening omdat ze begrip hebben voor de reden dat je hem die kopstoot gaf. ![]() |
![]() |
|
Mjah, ze keuren fysiek geweld af, dus dat ze straf geven, is logisch. Ben wel benieuwd wat ze met al die aantekeningen bij die andere knul doen, want als het bij een aantekening blijft, is dat ook niet heul spannend...
|
na 60 aantekeningen krijg je een dag schorsing
Dus kan jij ook nog wel een aantekeningetje erbij krijgen, niet? ![]() Buiten school nog ff een "babbeltje" met 'm? Zorg dat er meer dan een kneusing bij z'n neus komt? Nee, grapje, hoor! Niet doen, mag niet ![]() Maar voelt wel lekker hè, zo'n kopstoot geven? |
![]() |
|
Jemig, is dat echt waar Afwezignummer2? Want dan kun je rustig 59 kansloze acties doen...
Haha school is echt hopeloos.
|
excuses aanbieden , hoe lastig het ook is hoeft ook niet per sé gemeend te zijn
en dan hopen dat hij stopt volgende x proberen in tehouden, ik zeg niet dat het onterecht is ik snap je wel. maar met geweld reageren is nooit de juiste optie. ookal voelt het fijn, ookal moet je je adrenaline kwijt. later heb je meer spijt.
|
Verwijderd
|
Ik vraag me altijd af waar personen die zeggen dat geweld nooit de juiste optie is vandaan komen. Niet dat ik zelf nou uit zo'n ghetto kom maar ik heb wel een paar keer zelf situaties meegemaakt of gezien waar geweld de enige optie was.
Daarbij was geweld hierbij een hele goede optie. Niet veel, gewoon een klein beetje geweld in zn gezicht. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Liefde & Relatie |
Gezien worden als "beste vriend" Praganonut | 278 | 05-09-2007 12:36 | |
Psychologie |
veels te ban mn beste vriendin kwijt te raken.. evalevi | 4 | 20-07-2003 21:26 | |
Psychologie |
iemand een oplossing? shanker | 9 | 08-03-2003 16:30 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |