Advertentie | |
|
![]() |
|
1.Bij welke groep hoort u?
a. 0 – 16 b. 17 – 22 c. 23 – 60 d. > 60 2. Steekt u wel eens vuurwerk af? Of uw huisgenoten? a. Ja, elk jaar b. Nee, nooit c. Soms, maar niet heel veel 3. Hoeveel geld heeft u over voor vuurwerk? € 0,00 4. Hoeveel geld heeft u over voor een centrale vuurwerk-show? € 5,00 5. Heeft u last van vuurwerk? a. Ja, enorm b. Nee c. Een beetje 6. Heeft u huisdieren die last hebben van vuurwerk? a. Ja b. Nee 7. Heeft u, of iemand die u kent, wel eens last gehad van vuurwerkletsel? a. Ja, meerdere malen b. Ja, één keer c. Ja, maar niets ernstig d. Ja, zeer ernstig e. Nee 8. Heeft u wel eens illegaal vuurwerk afgestoken? a. Ja, veel (elk jaar) b. Ja, maar niet veel c. Nee d. Soms doe ik het. 9. Illegaal vuurwerk moet harder worden aangepakt. a. Eens b. Oneens c. Weet niet 10. Mensen die voor (of na) O&N (legaal) vuurwerk afsteken moet harder worden gestraft. a. Eens b. Oneens c. Weet niet 11. Vuurwerkverbod: Ja of Nee? a. Ja b. Nee c. Maakt mij niet uit
|
a. 0 – 16 2. Steekt u wel eens vuurwerk af? Of uw huisgenoten? c. Soms, maar niet heel veel 3. Hoeveel geld heeft u over voor vuurwerk? 50 euro hoogstens 4. Hoeveel geld heeft u over voor een centrale vuurwerk-show? 5 euro 5. Heeft u last van vuurwerk? c. Een beetje 6. Heeft u huisdieren die last hebben van vuurwerk? b. Nee (wel huisdieren, geen last) 7. Heeft u, of iemand die u kent, wel eens last gehad van vuurwerkletsel? e. Nee 8. Heeft u wel eens illegaal vuurwerk afgestoken? c. Nee 9. Illegaal vuurwerk moet harder worden aangepakt. a. Eens 10. Mensen die voor (of na) O&N (legaal) vuurwerk afsteken moet harder worden gestraft. a. Eens 11. Vuurwerkverbod: Ja of Nee? b. Nee |
![]() |
||
Citaat:
|
b. 17 – 22 2. Steekt u wel eens vuurwerk af? Of uw huisgenoten? c. Soms, maar niet heel veel 3. Hoeveel geld heeft u over voor vuurwerk? 15 euro 4. Hoeveel geld heeft u over voor een centrale vuurwerk-show? 2 euro 5. Heeft u last van vuurwerk? b. Nee 6. Heeft u huisdieren die last hebben van vuurwerk? a. Ja 7. Heeft u, of iemand die u kent, wel eens last gehad van vuurwerkletsel? e. Nee 8. Heeft u wel eens illegaal vuurwerk afgestoken? b. Ja, maar niet veel 9. Illegaal vuurwerk moet harder worden aangepakt. b. Oneens 10. Mensen die voor (of na) O&N (legaal) vuurwerk afsteken moet harder worden gestraft. b. Oneens 11. Vuurwerkverbod: Ja of Nee? b. Neea |
![]() |
|
![]() |
a. 0 – 16 b. 17 – 22 c. 23 – 60 d. > 60 2. Steekt u wel eens vuurwerk af? Of uw huisgenoten? a. Ja, elk jaar b. Nee, nooit c. Soms, maar niet heel veel 3. Hoeveel geld heeft u over voor vuurwerk? 15 euro 4. Hoeveel geld heeft u over voor een centrale vuurwerk-show? 10 euro 5. Heeft u last van vuurwerk? a. Ja, enorm b. Nee c. Een beetje 6. Heeft u huisdieren die last hebben van vuurwerk? a. Ja b. Nee 7. Heeft u, of iemand die u kent, wel eens last gehad van vuurwerkletsel? a. Ja, meerdere malen b. Ja, één keer c. Ja, maar niets ernstig d. Ja, zeer ernstig e. Nee 8. Heeft u wel eens illegaal vuurwerk afgestoken? a. Ja, veel (elk jaar) b. Ja, maar niet veel c. Nee d. Soms doe ik het. 9. Illegaal vuurwerk moet harder worden aangepakt. a. Eens b. Oneens c. Weet niet 10. Mensen die voor (of na) O&N (legaal) vuurwerk afsteken moet harder worden gestraft. a. Eens b. Oneens c. Weet niet 11. Vuurwerkverbod: Ja of Nee? a. Ja b. Nee c. Maakt mij niet uit |
![]() |
|
a. 0 – 16 b. 17 – 22 c. 23 – 60 d. > 60 2. Steekt u wel eens vuurwerk af? Of uw huisgenoten? a. Ja, elk jaar b. Nee, nooit c. Soms, maar niet heel veel 3. Hoeveel geld heeft u over voor vuurwerk? €10,- per jaar 4. Hoeveel geld heeft u over voor een centrale vuurwerk-show? €5,- 5. Heeft u last van vuurwerk? a. Ja, enorm b. Nee c. Een beetje 6. Heeft u huisdieren die last hebben van vuurwerk? a. Ja b. Nee, heb geen huisdieren 7. Heeft u, of iemand die u kent, wel eens last gehad van vuurwerkletsel? a. Ja, meerdere malen b. Ja, één keer c. Ja, maar niets ernstig d. Ja, zeer ernstig e. Nee 8. Heeft u wel eens illegaal vuurwerk afgestoken? a. Ja, veel (elk jaar) b. Ja, maar niet veel c. Nee d. Soms doe ik het. 9. Illegaal vuurwerk moet harder worden aangepakt. a. Eens b. Oneens c. Weet niet 10. Mensen die voor (of na) O&N (legaal) vuurwerk afsteken moet harder worden gestraft. a. Eens b. Oneens c. Weet niet 11. Vuurwerkverbod: Ja of Nee? a. Ja b. Nee c. Maakt mij niet uit graag gedaan ![]()
|
a. 0 – 16 b. 17 – 22 c. 23 – 60 d. > 60 2. Steekt u wel eens vuurwerk af? Of uw huisgenoten? a. Ja, elk jaar b. Nee, nooit c. Soms, maar niet heel veel 3. Hoeveel geld heeft u over voor vuurwerk? geen geld 4. Hoeveel geld heeft u over voor een centrale vuurwerk-show? 3 euro 5. Heeft u last van vuurwerk? a. Ja, enorm b. Nee c. Een beetje 6. Heeft u huisdieren die last hebben van vuurwerk? a. Ja b. Nee 7. Heeft u, of iemand die u kent, wel eens last gehad van vuurwerkletsel? a. Ja, meerdere malen b. Ja, één keer c. Ja, maar niets ernstig d. Ja, zeer ernstig e. Nee 8. Heeft u wel eens illegaal vuurwerk afgestoken? a. Ja, veel (elk jaar) b. Ja, maar niet veel c. Nee d. Soms doe ik het. 9. Illegaal vuurwerk moet harder worden aangepakt. a. Eens b. Oneens c. Weet niet 10. Mensen die voor (of na) O&N (legaal) vuurwerk afsteken moet harder worden gestraft. a. Eens b. Oneens c. Weet niet 11. Vuurwerkverbod: Ja of Nee? a. Ja b. Nee c. Maakt mij niet uit
|
a. 0 – 16 b. 17 – 22 c. 23 – 60 d. > 60 2. Steekt u wel eens vuurwerk af? Of uw huisgenoten? a. Ja, elk jaar b. Nee, nooit c. Soms, maar niet heel veel 3. Hoeveel geld heeft u over voor vuurwerk? 50 euro 4. Hoeveel geld heeft u over voor een centrale vuurwerk-show? 5 euro 5. Heeft u last van vuurwerk? c. Een beetje 6. Heeft u huisdieren die last hebben van vuurwerk? b. Nee 7. Heeft u, of iemand die u kent, wel eens last gehad van vuurwerkletsel? a. Ja, meerdere malen b. Ja, één keer c. Ja, maar niets ernstig d. Ja, zeer ernstig e. Nee 8. Heeft u wel eens illegaal vuurwerk afgestoken? a. Ja, veel (elk jaar) b. Ja, maar niet veel c. Nee d. Soms doe ik het. 9. Illegaal vuurwerk moet harder worden aangepakt. a. Eens b. Oneens c. Weet niet 10. Mensen die voor (of na) O&N (legaal) vuurwerk afsteken moet harder (dan wie??) worden gestraft. a. Eens b. Oneens c. Weet niet Iniedergeval wel een boete krijgen, maar dat ze een uur van de afsteektijd hebben gehaald is flauw. 11. Vuurwerkverbod: Ja of Nee? a. Ja b. Nee c. Maakt mij niet uit -->stimuleren centrale vuurwerkshows per wijk te organiseren. Laatst gewijzigd op 02-02-2010 om 22:08. |
Advertentie |
|
![]() |
|
voor anw moeten wij een verslag maken en daar hebben wij een enquette in met een paar vraagjes willen jullie die invullen
1.Bij welke groep hoort u? b. 17 – 22 2. Steekt u wel eens vuurwerk af? Of uw huisgenoten? a. Ja, elk jaar 3. Hoeveel geld heeft u over voor vuurwerk? 250 a 300 euro, ja ik weet het veel, mja het is een hobby 4. Hoeveel geld heeft u over voor een centrale vuurwerk-show? niks 5. Heeft u last van vuurwerk? b. Nee 6. Heeft u huisdieren die last hebben van vuurwerk? b. Nee 7. Heeft u, of iemand die u kent, wel eens last gehad van vuurwerkletsel? e. Nee 8. Heeft u wel eens illegaal vuurwerk afgestoken? b. Ja, maar niet veel 9. Illegaal vuurwerk moet harder worden aangepakt. b. Oneens De vandalen moeten een keer opgepakt worden, niet de burger die het voor zijn plezier doet en niemand er kwaad mee doet!!! 10. Mensen die voor (of na) O&N (legaal) vuurwerk afsteken moet harder worden gestraft. b. Oneens 11. Vuurwerkverbod: Ja of Nee? b. Nee |
![]() |
|
b. 17 – 22 2. Steekt u wel eens vuurwerk af? Of uw huisgenoten? c. Soms, maar niet heel veel 3. Hoeveel geld heeft u over voor vuurwerk? Het komt zelden voor maar als het het geval is zeer zeker niet meer dan 50 euro. 4. Hoeveel geld heeft u over voor een centrale vuurwerk-show? Een euro of 10 zou mij wel schappelijk lijken. 5. Heeft u last van vuurwerk? c. Een beetje (als ze het op de verkeerde tijdstippen afsteken) 6. Heeft u huisdieren die last hebben van vuurwerk? a. Ja 7. Heeft u, of iemand die u kent, wel eens last gehad van vuurwerkletsel? e. Nee 8. Heeft u wel eens illegaal vuurwerk afgestoken? d. Soms doe ik het. 9. Illegaal vuurwerk moet harder worden aangepakt. b. Oneens (ik vind het eigen verantwoording) 10. Mensen die voor (of na) O&N (legaal) vuurwerk afsteken moet harder worden gestraft. b. Oneens (tevens eigen verantwoording) 11. Vuurwerkverbod: Ja of Nee? c. Maakt mij niet uit
||
Citaat:
Een vandaal is iemand die iets sloopt, iemand die schade aanricht aan anderman's eigendom. 'ALS' ik illegaal vuurwerk afsteek, doe ik dat waar geen schade aangericht kan worden. Het is heel vervelend dat er mensen zijn die denken dat ze stoer zijn als ze aan het slopen zijn, maar dat vind ik als vuurwerkliefhebber ook te ver gaan. Ik weet waar ik mee te maken heb, en vind het onzin dit te verbieden. Zo worden juist de vandalen beloont. Komop, Zet die debiele gastjes gewoon een tijd in de cel, hebben ze tijd zat om er over na te denken wat ze nou verkeerd hebben gedaan. Maar laat de vuurwerkliefhebber gewoon doen waar hij plezier in heeft en niemand kwaad mee doet. |
![]() |
|
![]() |
a. 0 – 16 b. 17 – 22 c. 23 – 60 d. > 60 2. Steekt u wel eens vuurwerk af? Of uw huisgenoten? a. Ja, elk jaar b. Nee, nooit c. Soms, maar niet heel veel 3. Hoeveel geld heeft u over voor vuurwerk? 20-30 euro 4. Hoeveel geld heeft u over voor een centrale vuurwerk-show? niks, is leuk als het er is maar ga er geen geld voor uitgeven 5. Heeft u last van vuurwerk? a. Ja, enorm b. Nee c. Een beetje 6. Heeft u huisdieren die last hebben van vuurwerk? a. Ja(nou jas, technisch gezien niet mijn huisdieren maar van mn ouders b. Nee 7. Heeft u, of iemand die u kent, wel eens last gehad van vuurwerkletsel? a. Ja, meerdere malen b. Ja, één keer c. Ja, maar niets ernstig d. Ja, zeer ernstig e. Nee 8. Heeft u wel eens illegaal vuurwerk afgestoken? a. Ja, veel (elk jaar) b. Ja, maar niet veel c. Nee(ben altijd te lui om het te regelen) d. Soms doe ik het. 9. Illegaal vuurwerk moet harder worden aangepakt. a. Eens b. Oneens c. Weet niet 10. Mensen die voor (of na) O&N (legaal) vuurwerk afsteken moet harder worden gestraft. a. Eens b. Oneens(heb ik zelf al zo vaak gedaan, gelukkig is hier bijna nooit politie, hoogstens met O&N 1 wagen ![]() c. Weet niet 11. Vuurwerkverbod: Ja of Nee? a. Ja b. Nee c. Maakt mij niet uit |
![]() |
|
![]() |
a. 0 – 16 2. Steekt u wel eens vuurwerk af? Of uw huisgenoten? a. Ja, elk jaar 3. Hoeveel geld heeft u over voor vuurwerk? Tussen de 20 en 30 euro. 4. Hoeveel geld heeft u over voor een centrale vuurwerk-show? Niks. 5. Heeft u last van vuurwerk? b. Nee 6. Heeft u huisdieren die last hebben van vuurwerk? b. Nee 7. Heeft u, of iemand die u kent, wel eens last gehad van vuurwerkletsel? b. Ja, één keer 8. Heeft u wel eens illegaal vuurwerk afgestoken? c. Nee 9. Illegaal vuurwerk moet harder worden aangepakt. a. Eens 10. Mensen die voor (of na) O&N (legaal) vuurwerk afsteken moet harder worden gestraft. a. Eens 11. Vuurwerkverbod: Ja of Nee? b. Nee |
![]() |
|
![]() |
a. 0 – 16 b. 17 – 22 c. 23 – 60 d. > 60 2. Steekt u wel eens vuurwerk af? Of uw huisgenoten? a. Ja, elk jaar b. Nee, nooit c. Soms, maar niet heel veel 3. Hoeveel geld heeft u over voor vuurwerk? geen 4. Hoeveel geld heeft u over voor een centrale vuurwerk-show? max 5 euro 5. Heeft u last van vuurwerk? a. Ja, enorm b. Nee c. Een beetje 6. Heeft u huisdieren die last hebben van vuurwerk? a. Ja b. Nee 7. Heeft u, of iemand die u kent, wel eens last gehad van vuurwerkletsel? a. Ja, meerdere malen b. Ja, één keer c. Ja, maar niets ernstig d. Ja, zeer ernstig e. Nee 8. Heeft u wel eens illegaal vuurwerk afgestoken? a. Ja, veel (elk jaar) b. Ja, maar niet veel c. Nee d. Soms doe ik het. 9. Illegaal vuurwerk moet harder worden aangepakt. a. Eens b. Oneens c. Weet niet 10. Mensen die voor (of na) O&N (legaal) vuurwerk afsteken moet harder worden gestraft. a. Eens b. Oneens c. Weet niet 11. Vuurwerkverbod: Ja of Nee? a. Ja b. Nee c. Maakt mij niet uit |
![]() |
|
Verwijderd
|
a. 0 – 16 b. 17 – 22 c. 23 – 60 d. > 60 2. Steekt u wel eens vuurwerk af? Of uw huisgenoten? a. Ja, elk jaar (maar ik begin vuurwerk nu wel saai te vinden) b. Nee, nooit c. Soms, maar niet heel veel 3. Hoeveel geld heeft u over voor vuurwerk? €15,- 4. Hoeveel geld heeft u over voor een centrale vuurwerk-show? €10,- 5. Heeft u last van vuurwerk? a. Ja, enorm b. Nee c. Een beetje (knalvuurwerk buiten oud en nieuw) 6. Heeft u huisdieren die last hebben van vuurwerk? a. Ja b. Nee 7. Heeft u, of iemand die u kent, wel eens last gehad van vuurwerkletsel? a. Ja, meerdere malen b. Ja, één keer c. Ja, maar niets ernstig (lichte gehoorbeschadiging door knalvuurwerk) d. Ja, zeer ernstig e. Nee 8. Heeft u wel eens illegaal vuurwerk afgestoken? a. Ja, veel (elk jaar) b. Ja, maar niet veel c. Nee d. Soms doe ik het. 9. Illegaal vuurwerk moet harder worden aangepakt. a. Eens b. Oneens c. Weet niet 10. Mensen die voor (of na) O&N (legaal) vuurwerk afsteken moet harder worden gestraft. a. Eens (dat geknal is enorm irritant) b. Oneens c. Weet niet 11. Vuurwerkverbod: Ja of Nee? a. Ja b. Nee c. Maakt mij niet uit (vuurwerk is wel leuk) Laatst gewijzigd op 23-02-2010 om 13:49. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verbod op vuurwerk Araignee | 47 | 22-01-2013 16:58 | |
Studeren |
Enquete: moet vuurwerk illegaal zijn? UNESCO-Ilona | 3 | 21-01-2013 21:16 | |
De Kantine |
willen jullie alsjeblieft deze vragenlijst voor me invullen.. Joyce | 50 | 04-01-2003 08:22 |