Advertentie | |
|
![]() |
|
Laat je drugs van tevoren testen, dan weet je exact wat je er aan hebt, in plaats van te moeten vertrouwen op drugsdealers of van-horen-zeggen. De meeste instellingen voor verslavingszorg doen daar aan.
Check hier waar bij jou in de buurt: http://www.drugs-test.nl/default10949.html
||
Citaat:
Met name bij onervaren gebruikers die het een keer proberen zullen ze dat flikken, met het idee dat je toch niet terug komt, of toch geen verhaal gaat halen. Anders gebruik je iemand anders als proefkonijn? Koop voor twee, eentje neemt iets, en als die het overleeft, neem jij ook. Mits je vrienden hebt die daarvoor in zijn, natuurlijk. ![]()
||
Citaat:
ik heb zelf op een avond geexpirimenteerd met extc mdma pep en speed en t was geweldig.. ik ging zo hard gewoon dit doe ik nooit meer zo over.. ik had alles heel goed vantevoren geplant zoals bijv, allarm in me mob tezitten DRINKEDRINKEN haha en alls van een safe dealer of kennissen.. maar ik ben wel benieuwd wat je uiteindelijk genomen hebt en waar en met hoeveel enz.. ook nog leuke tafarelen megemaakt waar je eerst echt van baalt en later om lacht bijv. met lenze in slapen en schoenne aan en weetik t allemaal over t dak heen klimmen omdat jee sleutel hebt ofzo LaterrS! tineus..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Drugs kopen op een feestje *oma* | 13 | 24-03-2010 00:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Roken in publieke gebouwen - Hoe zit het nou? hhendrikxx | 500 | 25-01-2005 20:28 | |
Drugs & Alcohol |
onopvallend gebruiken i'mstronger | 43 | 12-09-2004 10:14 | |
Drugs & Alcohol |
mdma guess what | 42 | 24-08-2004 19:19 | |
Drugs & Alcohol |
gewoonte-drugs (slapen, opstaan, sex etc.) Tulpje6 | 43 | 30-11-2003 21:49 | |
Drugs & Alcohol |
op de pilletjes op school bong | 51 | 20-11-2003 22:29 |