Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2009, 22:23
Afwezig
Afwezig is offline
Vraagje..

Ik ben een onervaren gebruiker (op wat blowen en alcoholgebruik na) maar ik wil 1 van die 2 uitproberen (voor het eerst). Ik heb me redelijk ingelezen op de 2 soorten maar ik weet nog niet wat ik zal gaan doen.

Voorwaarden:
- Mocht ik het niets vinden dan moet het effect geen uren aanhouden.
- Geen behoefte aan hallucinaties. Beestjes/stemmen/mensen etc etc

Ik wil me sowieso goed voorbereiden dmv goed geslapen te hebben, genoeg gegeten te hebben en in een ontspannen sfeertje te gebruiken. Tijdens het gebruik veel vocht (water) tot me nemen en rustig aan te doen met alcohol.

Ik heb een aantal verhalen gelezen over speed waar mensen em uren helemaal tripte met hartkloppingen, hallucinaties en andere doffe ellende. Dat spreekt mij natuurlijk niet echt aan. Naar mijn idee schijnt het ook sneller fout te gaan o.i.d. Althans, dat idee kreeg ik er over. Het enigste wat me aanspreekt is dat het spul goedkoper is dan coke.

Coke spreekt me aan omdat een half uurtje/uurtje schijn te duren. Het is alleen wel heel duur en je schijnt vaak er mee opgelicht te worden. (met goedkope versneden troep)

Je lichaamsbouw schijnt ook met de hoeveel die je inneemt te maken te hebben. Ik heb geen zin in een eerste negatieve ervaring. Ik heb een normale/tengere lichaamsbouw.

Iemand tips?
Oud 31-12-2009, 15:08
Afwezig
Afwezig is offline
Hmm, goede punten.
Thanks voor je reply.
Ik ga nog eve goed nadenken.
Vanaaf eve maar wat uitproberen dan.
Oud 01-01-2010, 20:56
T_ID
T_ID is offline
Laat je drugs van tevoren testen, dan weet je exact wat je er aan hebt, in plaats van te moeten vertrouwen op drugsdealers of van-horen-zeggen. De meeste instellingen voor verslavingszorg doen daar aan.
Check hier waar bij jou in de buurt: http://www.drugs-test.nl/default10949.html
Oud 01-01-2010, 20:59
Afwezig
Afwezig is offline
Citaat:
Laat je drugs van tevoren testen, dan weet je exact wat je er aan hebt, in plaats van te moeten vertrouwen op drugsdealers. De meeste instellingen voor verslavingszorg doen daar aan. Centrum Maliebaan in Utrecht, bijvoorbeeld.
Ja dat zeggen veel mensen.
Maar de dichts bijzijnde zit in den haag voor mij.
Oud 01-01-2010, 21:12
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ja dat zeggen veel mensen.
Maar de dichts bijzijnde zit in den haag voor mij.
Tja, dat kan lastig zijn. Tegelijk heb ik bij die test spreekuren dingen voorbij zien komen die echt nasty waren. Bijvoorbeeld cocaine met ketamine er doorheen, dikke kans dat je dan alsnog hallucinaties krijgt, plus dat het in combinatie met cocaine direct leidt tot hersenbeschadiging.

Met name bij onervaren gebruikers die het een keer proberen zullen ze dat flikken, met het idee dat je toch niet terug komt, of toch geen verhaal gaat halen.

Anders gebruik je iemand anders als proefkonijn? Koop voor twee, eentje neemt iets, en als die het overleeft, neem jij ook. Mits je vrienden hebt die daarvoor in zijn, natuurlijk.
Oud 06-01-2010, 13:23
Benno Zwemband
Benno Zwemband is offline
coke is altijd goed, lekker nakken, ga zo door kinders
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 16:02
voussavez?
voussavez? is offline
Coke is wat minder heftig dan speed in mijn ervaring. Al is coke wel verleidelijker om steeds weer te nemen.
Oud 02-02-2010, 16:04
pinkapple
pinkapple is offline
ik zou coke doen
Met citaat reageren
Oud 02-02-2010, 16:07
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Ik zou geen van beide doen, endorfine maak je maar door te sporten
Oud 14-02-2010, 22:11
losvangod
losvangod is offline
Citaat:
Vraagje..

Ik ben een onervaren gebruiker (op wat blowen en alcoholgebruik na) maar ik wil 1 van die 2 uitproberen (voor het eerst). Ik heb me redelijk ingelezen op de 2 soorten maar ik weet nog niet wat ik zal gaan doen.

Voorwaarden:
- Mocht ik het niets vinden dan moet het effect geen uren aanhouden.
- Geen behoefte aan hallucinaties. Beestjes/stemmen/mensen etc etc

Ik wil me sowieso goed voorbereiden dmv goed geslapen te hebben, genoeg gegeten te hebben en in een ontspannen sfeertje te gebruiken. Tijdens het gebruik veel vocht (water) tot me nemen en rustig aan te doen met alcohol.

Ik heb een aantal verhalen gelezen over speed waar mensen em uren helemaal tripte met hartkloppingen, hallucinaties en andere doffe ellende. Dat spreekt mij natuurlijk niet echt aan. Naar mijn idee schijnt het ook sneller fout te gaan o.i.d. Althans, dat idee kreeg ik er over. Het enigste wat me aanspreekt is dat het spul goedkoper is dan coke.

Coke spreekt me aan omdat een half uurtje/uurtje schijn te duren. Het is alleen wel heel duur en je schijnt vaak er mee opgelicht te worden. (met goedkope versneden troep)

Je lichaamsbouw schijnt ook met de hoeveel die je inneemt te maken te hebben. Ik heb geen zin in een eerste negatieve ervaring. Ik heb een normale/tengere lichaamsbouw.

Iemand tips?
yoo,
ik heb zelf op een avond geexpirimenteerd met extc mdma pep en speed en t was geweldig..
ik ging zo hard gewoon dit doe ik nooit meer zo over..
ik had alles heel goed vantevoren geplant zoals bijv, allarm in me mob tezitten DRINKEDRINKEN haha
en alls van een safe dealer of kennissen..
maar ik ben wel benieuwd wat je uiteindelijk genomen hebt en waar en met hoeveel enz..
ook nog leuke tafarelen megemaakt waar je eerst echt van baalt en later om lacht
bijv. met lenze in slapen en schoenne aan en weetik t allemaal over t dak heen klimmen omdat jee sleutel hebt ofzo
LaterrS! tineus..
Oud 14-02-2010, 23:26
Verwijderd
haha
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 15:32
Verwijderd
15, tering
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 20:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
coke is een van de meest verslavende drugs die er zijn. Maar speed is goedkoper dus dan is die grens weer lager. Ik zou er sowieso heel voorzichtig mee zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 18:17
kraay
kraay is offline
ik zeg: gewoon doen! het liefst door elkaar heen, het effect van deze twee is sowieso niet erg sterk, zou er ook een fikse hoeveelheid alcohol doorheenjagen maarja, wie ben ik?
gr.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten