Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Verkiezingen 2010

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2010, 21:13
j-erow
j-erow is offline
Beste Forum bezoekers,

Voor een opdracht van school moet ik een enquête houden over de Tweede Kamerverkiezingen van 2010. Om een mooi overzicht te krijgen van de waarschijnlijke uitslagen heb ik veel mensen nodig die dit onderzoekje invullen.

Middels onderstaande link komt u bij het onderzoek:
http://www.onderzoekdoen.nl/onderzoek.php?f=7641

Deelname wordt gewaardeerd!

Met vriendelijke groeten,

Jeroen
Advertentie
Oud 02-04-2010, 22:16
Verwijderd
Lekker snel klaar
Oud 02-04-2010, 22:38
Verwijderd
Nu zul je vast precies kunnen voorspellen hoe de verkiezingen verlopen! Wat heeft die Maurice de Hond het toch makkelijk he?
Oud 02-04-2010, 23:18
Balance
Balance is offline
Je vraag over waarom je op een partij stemt is wel een beetje jammer: het één sluit het ander natuurlijk niet uit. Sterker nog, als je de standpunten van een partij goed vindt, dan wil je liever niet dat een andere partij de grootste wordt en wil je ook graag dat zij gaan regeren. Je wil dan ook dat die partij de grootste wordt en je wil daarom dus ook dat die lijsttrekker premier wordt. Oftewel, ik zou eigenlijk alle antwoorden wel willen aanvinken
Oud 03-04-2010, 07:15
j-erow
j-erow is offline
Citaat:
Je vraag over waarom je op een partij stemt is wel een beetje jammer: het één sluit het ander natuurlijk niet uit. Sterker nog, als je de standpunten van een partij goed vindt, dan wil je liever niet dat een andere partij de grootste wordt en wil je ook graag dat zij gaan regeren. Je wil dan ook dat die partij de grootste wordt en je wil daarom dus ook dat die lijsttrekker premier wordt. Oftewel, ik zou eigenlijk alle antwoorden wel willen aanvinken
Dit heb ik vaker gehoord, maar ik zou graag willen weten wat nou echt het belangrijkste punt is waarom je op die partij stemt.
Advertentie

Regels voor berichten