Heb jij wel eens een moment gehad dat je jezelf voor je kop kon slaan dat je een domme blunder hebt begaan? Dat je door de grond kon zakken van machteloosheid en dat je zou willen dat de tijd terug kon worden gedraaid? Dat je het liefst iedereen in elkaar zou willen trappen terwijl je enkel jezelf de schuld kan geven?
Kom maar op met de juicy stories!
TS begint, geheel naar traditie: ooit kregen mijn broertje en ik vlak voor onze zomervakantie een eigen fototoestel van onze opa, speciaal om in Frankrijk mooie plaatjes te schieten. We waren toen een jaar of 10.
Eenmaal op vakantie maakten we gigantisch veel foto's en konden we ons plezier niet op.
Op een avond gingen we in een nabijgelegen dorpje uit eten in een restaurant. Ik had het fototoestel mee in een buideltasje. Ik moest op een moment even naar de wc. Daar aangekomen legde ik voor het gemak de buideltas even op de wcpapierhouder. Maar, je voelt hem allang aankomen, met mijn stomme kop vergat ik dat tasje toen ik de wc uitliep. De hele avond lang heb ik er niet meer aan gedacht, en ook mijn ouders zagen niet dat ik hem af had gedaan. Pas op de terugweg in de auto vroeg mijn broertje waar het fototoestel was. Toen drong het ineens tot me door

Snel gingen we terug, in de hoop dat het tasje met toestel er nog lag. Maar helaas, iemand had dat ding gevonden en gewoon meegenomen. De terugweg in de auto was één van de pijnlijkste stiltes die ik ooit heb meegemaakt. Hele vakantiestemming verpest. De volgende dag gingen mijn ouders nog langs het politiebureau, maar daar was ie niet afgegeven. Ik voelde me echt een sukkel en mijn broertje sprak de hele vakantie lang geen woord meer met me.