Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2010, 16:41
Signy
Signy is offline
Ik vroeg me af of het vaak voorkomt dat jullie eten bestellen?
Ik doe dat namelijk (bijna) nooit, vanwege de prijs en vanwege het feit dat ik liever zelf mn eten maak.. maar vrienden van mij doen het wekelijks..

En wat haal je dan? Pizza voornamelijk?
En hoe bestel je? Via je favo foldertje die je in de bus hebt gekregen of via de sites?
Oud 23-02-2010, 17:17
Lotte^^
Lotte^^ is offline
chinees ongeveer 1 keer in de maand. maar dat moeten we wel afhalen, dan bestellen we gewoon telefonisch.
en pizza ongeveer 2x per jaar. ook telefonisch bestellen en dan laten bezorgen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 18:42
Hawahaai
Hawahaai is offline
Bellen en laten bezorgen heb ik nog nooit gedaan. Het komt gemiddeld eens per kwartaal voor dat we frietjes halen bij de frietzaak en eens per half jaar dat we chinees halen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 20:26
AzN
AzN is offline
Bij ons thuis wordt er minimaal om de twee weken shoarmapizza's en/of -broodjes gegeten: telefonisch besteld en (boven de 7,50/10,00/12,50 euro) gratis thuisbezorgd. Niet op 'n vaste datum of dag, maar om de zoveel tijd moet 't gewoon weer 'n keer ofzo .
Oud 24-02-2010, 13:26
Verwijderd
Laten bezorgen heb ik nog nooit gedaan, maar frietjes, chinees en kebab haal ik wel eens. Een keer per maand gemiddeld, denk ik? Chinees eens per jaar, want dat ben ik na een keer meestal wel weer zat Kebab en friet dus wel ong. 1 keer per maand. Pizza's heb ik eigenlijk nog nooit besteld/afgehaald, ik eet meestal diepvriespizza's.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 16:33
Verwijderd
Ik bestel wel soms pizza of pasta als ik een heel luie dag heb, of als ik echt geen tijd heb om te koken en vroeg moet eten ofzo.
Verder haal ik wel eens frietjes. En dat was het wel zo'n beetje.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 16:36
Wit_Konijn
Wit_Konijn is offline
2x per week

meestal Pizza, Shoarma of Kapsalon (bak met vlees friet en sla uit de oven)
Oud 24-02-2010, 17:31
MTpower
MTpower is offline
Het komt wel eens voor dat ik om de een of andere reden niet thuis eet. Dan haal ik wat of laat ik wat bezorgen, hoe en wat ligt aan waar ik op dat moment zin in heb
Maar dat kan zijn: chinees, friet, kebab, pizza, mc donald's etc. etc.
Oud 25-02-2010, 14:59
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik bestel wel eens pizza, verder nog nooit iets anders besteld. Vind koken vaak ook te leuk dus alleen als ik echt geen zin heb of niets in huis of gewoon zin in pizza dan bestel ik, via flyer die ik hier heb hangen of via thuisbezorgd.nl zoeken ofzo :-)
Oud 25-02-2010, 15:16
drukknoopje
drukknoopje is offline
Doe ik wel eens, maar de laatste tijd een stuk minder. Wil wat gezonder eten en geld besparen. Dat lukt wel als je zelf goed oplet en lekker kookt. Als ik iets haal, dan meestal raspatat of chinees.
Oud 25-02-2010, 22:40
***ailá***
***ailá*** is offline
ik bestel misschien 1x per maand (bij thuisbezorgd)... of 1x in de 2 maanden, weet het niet echt.

En dat kan vanalles zijn. Alleen nooit pizza.
Oud 26-02-2010, 09:17
IcedEarth
IcedEarth is offline
Nog nooit iets thuis laten bezorgen. Misschien dat ik op een verjaardag was waar dat gebeurde, maar nog nooit zelf op het idee gekomen.
En eigenlijk ook geen afhaal maaltijden. Laatst wel op een markt een pizza gekocht en die meegenomen.
Als ik frietjes of Maoz falafel eet ga ik gewoon daar eten. Of bij een Indiase toko bijvoorbeeld, kan je best leuk zitten. Dat gebeurd misschien 1 of 2 keer per maand.
Oud 26-02-2010, 20:34
Chiaya
Chiaya is offline
Ik bestel wel is pizza wanneer er een vriendin hier slaapt, maar dat was het eigenlijk wel.
We bestellen het altijd bij asya, want die heeft lekkere pizza met kipdöner (onze favoriet )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten