Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Leidend daarin is dat GL investeringen in het OV en een aansluiting op het Nachtnet wil (Helmond is de enige grote stad in Brabant zonder aansluiting), meer betaalbare woningen voor jongeren en starters wil, eerst binnen bestaande gebieden wil kijken of er ruimte is voor nieuwe woningen en bedrijventerreinen (en dus niet zomaar onbebouwd gebied wil volproppen), tegen een gemeentelijke "investering" is voor Helmond Sport, en in de lokale zorg en cultuur wil investeren. Daarnaast heeft Groenlinks ook wat meer diversiteit in hun lijst, niet alleen oude mannen, maar ook een aantal jongere kandidaten en vrouwen.
||
Citaat:
OT ik mag nog niet stemmen en weet ook niet eens welke partijen er mee doen in onze gemeente (weet alleen dat CDA meedoet maar daar zou ik denk ik niet snel op stemmen). |
![]() |
|
![]() |
Ik ben nog geen 18 maar word veel met politiek opgevoed. mijn vader zit bij de pvda, en men moeder stemt vaak groen links.
Ik zou zelf als ik mocht stemmen zeker groen links stemmen. Want ik find dat hun het meest rekening houden met Jongeren. Ik woon in winterswijk in gelderland; de achterhoek. |
![]() |
|
Groenlinks, Utrecht.
Het voordeel aan een stad is dat er meer (landelijke) partijen zijn, wat het makkelijker maakt om te kiezen, omdat je niet denkt: ja hé, nu moet ik PvdA stemmen omdat er geen GL is, maar het maakt het ook moeilijker, want ik vind lokale politiek wel anders dan landelijke politiek maar ik heb over de lokale Utrechtse politiek niet echt een mening, van veel wijken weet ik nauwelijks waar ze liggen.
||
Citaat:
ik kan echt niet snappen dat mensen Wilders nou echt als leider willen. ik snap wel dat mensen iets anders willen dan wat er nu is, maar waarom dan Wilders? hoe gaat hij ooit ons land besturen als er alleen al voor de gemeenteraadsverkiezingen in de enige 2 gemeenten waar de PVV meedoet dikke beveiliging nodig is. ze verwachten daar echt een aanslag ofzo. als ze dat al denken bij de gemeenteraadsverkiezingen hoe gaat het dan ooit aflopen met Nederland als hij voor het hele land aan de macht komt (met die verkiezingen die er ook weer aankomen door val kabinet). dan krijgen we gelijk alle terroristen over ons heen. wat vinden de mensen die voor de PVV zijn nou goed aan Wilders ben ik benieuwd naar. zijn afkeur tegen terroristen islamitische terroristen moslims ondanks dat hij zegt dat hij niks tegen moslims heeft blijft hij zich wel steeds keren tegen vooral de islamitische terroristen in mijn ogen doet ie dat zo van 'ja het zijn elke keer de islamitische terroristen die het doen'. terwijl er in Nederland helemaal niet zo veel problemen zijn met islamitische terroristen. wel wat met islamitische hangjongeren (maar dat zijn geen terroristen en er zijn net zo goed nederlanders en mensen van andere geloven die hangjongeren groepjes vormen). lijkt het maar zo of keert Nederland zich nou echt tegen de islam door voor elk iets wat Geert zegt het gelijk met hem eens te zijn. als iemand mij nou is het hele kiezen voor Wilders gedoe uit kan leggen zou ik dat op prijs stellen. zelf ben ik geen moslim maar al helemaal geen moslim hater en ik dacht dat er veel mensen waren die geen moslim hater waren maar waarom dan zoveel gedonder steeds over moslims bij de PVV? zou de PVV niet alle criminelen aan moeten pakken in plaats van alleen moslimse criminelen? (van wat ik gezien heb lijkt het alsof Geert denkt dat alle criminaliteit goed aangepakt wordt behalve die van moslim criminelen ofzo terwijl dat niet klopt denk ik). iemand die het mij een beetje duidelijk kan maken? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zijn nou eenmaal veel (meestal onwetende) mensen die achter zijn geschreeuw en gestigmatiseer aanlopen, vanuit woede en een onderbuikgevoel.
Ze kijken daarbij minder naar de haalbaarheid of de gevolgen voor het land. Hopelijk zien ze in dat het een zooitje wordt als Wilders aan de macht komt. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat Femke van groenlinks het nog veel slechter zal doen dan Wilders omdat de meeste mensen de islam onderhand wel zat zijn. Tot op zekere hoogte is het niet zo erg als er hier en daar een paar moslims in nederland wonen maar het begint uit de hand te lopen. Kijk maar na het geweld tegen hulpverleners en homosexuelen. jullie als (grotendeels) hoogopgeleiden zouden dat moeten inzien, Want 9 van de 10 keer zijn het toch moslims die dat soort dingen doen. Als een partij als GL D66 of PVDA aan de macht komt zullen er in rap tempo meer imigranten naar nederland komen en op een gegeven moment loopt het flink uit de hand.
Als je kijkt naar de wereldgeschiedenis zul je zien dat verschilende culturen in 1 land nooit samen gaan. hierbij moet ik wel toevoegen dat wilders ook wel domme dingen zegt bijvoorbeeld zoiets als kopvoddentaks maarja niemand is perfect .. (sorry voor evt spelfouten)
||
Citaat:
Wat mensen stemmen wijst wel uit, de voorkeur van mensen kun je meestal op een avondje niet meer wijzigen. En wat Nederland beslist en welke (politieke) gevolgen dat heeft, dat zullen we moeten afwachten. Ik acht de kans niet enorm groot dat Wilders MP wordt overigens. Dus! Allemaal gauw je keuzes nog bekendmaken hier voor het te laat is! |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Enquete-achtig] Wat gaat te ver? ShadowLady | 49 | 19-02-2006 23:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Lifestyle |
Wat gaat het helemaal worden? rodina | 92 | 20-12-2003 11:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Gezelligheid in Eindhoven, het kan! Valentijn | 4 | 30-11-2003 16:07 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |