Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan niet spreken voor grote feestjes, maar op kleine feestjes is zelden echt troep aanwezig. Kwaliteit kan goed of slecht zijn, maja, naar mijn ervaring is dat niet veel anders dan verkoop vooraf.
En natuurlijk is het duurder, maar wel handig. Hoe vaak ik wel niet iets mee naar binnen heb gesmokkeld om er bij binnenkomst achter te komen dat het geen feestje is om drugs te gebruiken ![]() Maar sowieso zou ik een drug niet gebruiken als ik geen mensen kende die er op een bepaalde manier ervaring mee hebben, en die mensen kennen altijd wel iemand die te vertrouwen is ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
verkocht ook wel ja, maar heel af en toe. Paar keer gewoon wat doorverkocht aan bekenden, een keer ook wat meer meegenomen, puur om te verkopen. Ik lette altijd wel op dat ik geen troep aan mensen gaf.
Op zich nooit veel problemen (als in ethische bezwaren) mee gehad, maar wilde er niet in door gaan vanwege de grote risico's van dealen en omdat ik er veel te veel moeite voor moest doen. Ik weet dat je met dealen veel geld kan verdienen, maar ik had geen zin om er daarvoor genoeg tijd en moeite in te steken, naast alle risico's natuurlijk. En na een avondje kennen mensen je al als iemand die vaak drugs heeft, zeker als je geen troep verkoopt. Liever niet... |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het zelf trouwens nooit gedaan omdat ik er simpelweg niet voor in de gelegenheid ben geweest. Als ik de kans zou krijgen zou ik het denk ik wel doen maar alleen als ik zeker weet dat het goed zit met de middelen die ik zou verkopen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Liefde & Relatie |
Crisis met jongere vriendje, drugs en ander meisje Fainne | 151 | 17-09-2006 14:39 | |
Lifestyle |
straight edge Gadje | 233 | 31-08-2003 13:29 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland slaat slecht figuur in drugsrapport VN. (Hoera) Isa | 2 | 27-02-2002 17:31 |