Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2010, 17:14
Verwijderd
Ik zit best met een rot probleempje...

Ik kan aardig goed Grunten en me Screams klinken ook redelijk... Maar het punt is me keel gaat er echt verschrikkelijk zeer van doen Ik snap niet hoe je via je buik moet grunten! Misschien weten jullie wat ik moet doen want grunten en gitaar spelen vind ik het leukste wat er is!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2010, 11:14
blubfish
blubfish is offline
Als't pijn doet. You're doing it wrong

Eigenlijk moet je gewoon heel diep inademen. En dan Als je gaat screamen het uitademen en meteen screamen/(praten?) erbij doen . (bij inhale natuurlijk andersom.)

t is eigenlijk moeilijk uitteleggen. Maar ik doe 't ook al een tijdje. En k heb t mezelf geleerd dusjah... Want ik heb geen last van keelpijn.

Dusjaah veel sucses (;
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 16:17
Verwijderd
Ik ken iemand die in een soort blackmetal band speelt (en dus ook vocalen doet) en na elk nummer een grote slok ijskoud bruisend water neemt. Volgens zorgt de combinatie van het koude water met het koolzuurgas dat de luchtstroom door zijn keel ofzo mooi soepel blijft.

Geen idee of het steek houdt evenwel.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 19:46
Verwijderd
Whisky.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 10:54
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Ik ken iemand die in een soort blackmetal band speelt (en dus ook vocalen doet) en na elk nummer een grote slok ijskoud bruisend water neemt. Volgens zorgt de combinatie van het koude water met het koolzuurgas dat de luchtstroom door zijn keel ofzo mooi soepel blijft.

Geen idee of het steek houdt evenwel.
Met koud water gorgelen schijnt ook te helpen, dat doet mijn zanger iig. Ik zal 'm eens bruisend water aanbevelen

Ot: Maar dat is inderdaad om de keel soepel te houden, als het echt zo veel pijn doet die je inderdaad iets verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 19:53
Diannex.
Diannex. is offline
als het zeer doet ben je je stembanden aan het slopen.. andere techniek dus!
al weet ik niet welke.. ik kan het zelf ook niet xD
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 19:14
Verwijderd
Kennis van me is zanger in een metal band
ik heb hem dit ooit gevraagd, en hij zei dat als je keel pijn doet tijdens het screamen dat je het absoluut fout doet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten