Citaat:
September natuurlijk, was vast ergens anders in gedachten. ;-)
Ik zal nog verder rondvragen, maar verwacht dan een bedrag om de 1100 euro.
Is het goed bevallen in Rotterdam? Ik vind de stad zelf niet geweldig maar over de universiteit heb ik wel veel positiefs gehoord.
|
Het curriculum is behoorlijk veranderd. Ik zit nu in mijn 6e jaar dus het is alweer even geleden dat ik echt in de collegebanken gezeten heb. Maar ik heb aardig wat kritiek en kon destijds heel moeilijk wennen na mijn jaartje biologie (dat was veel wetenschappelijker, uitdagender, persoonlijker, beter georganiseerd etc). Het was wel uitermate relext omdat er relatief weinig contacturen waren en die zelfstudieopdrachten heb ik niet heel goed gemaakt.
Maar ze hebben nu een aantal van mijn kritiekpunten wat veranderd. Als je koment studiejaar er begint is dat alweer het 3e jaar na de invoering van dit curriculum, dus dat is wel fijn en zijn de kinderziekten er een groot deel uit. Het is voor zover ik zie toch wel behoorlijk anders dan toen ik dus in de collegebanken zat en een aantal van mijn kritiekpunten zijn wel iets anders geworden.
Juist de stad is me enorm meegevallen. Ik ben lid geworden van een studentenvereniging en wat dat betreft echt een fantastische tijd gehad. Rotterdam is een beetje leren kennen en weten waar je moet zijn.
Wat betreft je boeken kan je die via de faculteitsvereniging krijgen (net als tethoscoop etc), maar dat is wel even kritisch kijken. Soms kan je boeken ergens anders toch goedkoper krijgen.