![]() |
|
Momenteel doe ik MBO maar dit bied mijn niet genoeg uitdaging en daarom wil ik na de huidige opleiding doorstromen naar een hoger niveau. Op school krijgen we volgend jaar de kans om doorstroom vakken te volgen voor naar het HBO. Maar nu lijkt de opleiding Biologie aan de Universiteit van Utrecht mij wel wat.
Even van de website van de UU afgehaald: Ingangseisen Het profiel Natuur & Gezondheid aangevuld met natuurkunde of Natuur & Techniek aangevuld met biologie geven toegang tot de bacheloropleiding biologie. Heb je een afwijkend profiel of heb je een andere vooropleiding? Dan moet je bovengenoemde vakken via aanvullende examens halen. Bron: http://www.uu.nl/NL/Informatie/bache...s/default.aspx Nu is wel duidelijk dat ik met mijn MBO een afwijkend profiel heb. Zelfs met de doorstroom vakken naar HBO ben ik nog afwijkend. Maar stel als ik nu bij de LOI me ga inschrijven en thuis zelf het VWO profiel Natuur & Gezondheid ga studeren dan ben ik toch niet langer afwijkend of moet ik dan echt een volledig VWO diploma hebben met alle andere algemene vakken als Nederlands enzo? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Staatsexamens weet ik niet, maar gewone examens zijn oa op www.havovwo.nl te vinden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Doorstromen Havo -> VWO Verwijderd | 8 | 07-07-2013 12:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Betere doorstroom goede stap Verwijderd | 16 | 24-04-2010 11:52 | |
Studeren |