Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2010, 18:31
1-Jeffrey-1
1-Jeffrey-1 is offline
Ik hou graag van vissen, En dan zegt de meester steeds ja die piranjha visser wat dan ook, Dan zeg ik hou op maar hij gaat door wat kan ik het beste doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2010, 18:51
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zit je nog op de basisschool? Misschien kun je na schooltijd even naar je meester toe gaan en zeggen dat je zijn grapje/opmerking over het vissen niet zo leuk vindt. Dan zal je meester vast wel begrijpen dat je het echt niet leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 18:58
1-Jeffrey-1
1-Jeffrey-1 is offline
Ja, het is raar op kijken maar ik zit nog op bassis kinderen uit me klas zeggen ook al dat ze het grapje niet meer leuk vinden maar dan doet me meester met zn lachend gezicht dat het grappig is en dat iedereen het leuk vindt maar ik ga proberen van naar schooltijd,Bedank alvast!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2010, 14:43
Hawahaai
Hawahaai is offline
Meestal maakt het meer indruk als je rustig na schooltijd tegen je meester zegt dat je het echt niet leuk vindt. Hij zal het dan vast begrijpen en er mee stoppen. In de klas merkt hij misschien niet dat je het grapje echt vervelend vindt.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 06:11
Associated
Associated is offline
Maak eens een grap over hem!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 06:17
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Maak eens een grap over hem!
als je dan pech hebt moet ie nog nablijven ook. sommige docenten (meester in dit geval) kunnen zich heel erg grappig vinden, maar als je is een opmerking terug maakt zijn ze snel op de teentjes getrapt.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2010, 10:35
Stff
Stff is offline
in eerste instantie gewoon even naar de meester lopen in de pauze ofzo en aangeven dat de grap nu niet meer leuk is

Houdt hij er dan nog niet mee op, elke keer als hij jouw roept met 'piranha visser' gewoon recht voor je uit blijven kijken, niks doen en niks zeggen, op het moment dat hij je met je echte naam aanspreekt zeg je "Ah, je kent mijn naam dus toch"
Oud 14-03-2010, 13:18
Verwijderd
Niet zo zeuren, piranha visser.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten