Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind werk 6 leuk gevonden, maar niet mooi. Werk 5 vind ik mooi, maar geen obvious thema. Daarentegen als het is zoals hier boven gezegd wordt, dan vind ik het wel goed gevonden, vooral omdat het niet obvious is.
Toch ga ik met 10 punten voor de Buitenkat, gewoon omdat ik het heel gaaf vind, net wel door die pijl ^^ Beetje comic-achtig. 7 vind ik een beetje de Schreeuw nagebootst... *denkt* Toch maar werk 5 5punten dan, maar vooral om dat idee wat hierboven is gegeven. Overigens had ik mezelf graag punten gegeven, vooral omdat ik het zelf heel mooi vind, maar ook omdat het zo gewoon zwaar gelukt is na al die tijd van niets doen en inspiratieloosheid. Maar misschien heb ik dat wel gedaan ![]() ![]() Tussenstand: Werk 4: 70 punten Werk 5: 20 punten Werk 7: 10 punten Werk 3: 10 punten Werk 6: 5 punten. |
![]() |
|
Werk 4 : 10 punten
Het idee vind ik heel goed gevonden! Werk 7 : 5 punten Vind de kleuren mooi en het spreekt me aan. Tussenstand: Werk 4: 80 punten Werk 5: 25 punten Werk 7: 15 punten Werk 3: 10 punten Werk 6: 5 punten
|
Ook ik ken Werk 4 de 10 punten toe. Erg goed gedaan, goede achterliggende gedachte (hoewel ik de spoiler wel nodig had om hem goed te begrijpen). Ook leuk dat je een stukje kat door de rechteroogkas heen ziet!
![]() En Werk 3 krijgt van mij 5 punten. Mooi kleurgebruik, en de themaverwerking ook erg orgineel met de naar buiten toe tredende vruchtbaarheid van de vrouw (dat is iig mijn interpretatie, correct me if I'm wrong). Verder wil ik nog wel even wat lof toe wuiven naar ten eerste werk 6. Meest geweldige verwerking van het thema, geweldige details. Alleen erg jammer dat het er zo "I-sketcherig" uit ziet... En ten tweede ook naar werk 7, fantastisch kleur gebruik, helaas begrijp ik de thema verwerking niet helemaal.... Tussenstand: Werk 4: 90 punten Werk 5: 25 punten Werk 7: 15 punten Werk 3: 15 punten Werk 6: 5 punten |
![]() |
|
Verwijderd
|
Neee.. Had ik alles getypt, druk ik ergens op is alles weer weg.
![]() Werk 4: 10 punten. Het is mooi geschilderd, en heeft echt met het thema ''buitenstebinnen'' te maken. Die buitenkat vind ik echt leuk, en ook dat hij de organen naar buiten heeft geduwd. Werk 7: 5 punten. Ik zie hier alleen niet echt het thema in terug, maar mooi kleurgebruik en mooi geschilderd. Tussenstand: (als ik die van sann ook mee tel, want zij heeft geen uitleg) Werk 4: 100 punten Werk 5: 45 punten Werk 7: 25 punten Werk 3: 15 punten Werk 6: 10 punten |
![]() |
|
10 punten naar werk 5. Ik zie er het thema wel in, maar dat kan heel goed eigen interpretatie zijn en niet gelijk aan wat de maker ermee bedoelde. Maar goed, het gaat hier om mijn interpretatie dus ja, 10 punten.
![]() Hm, nou twijfel ik tussen werk 4 en werk 7. Ik vind het idee achter werk 4 erg gaaf maar de uitvoering niet zo mooi. Bij werk 7 vind ik juist de uitvoering erg mooi maar het idee minder gaaf. Maar ik ga toch voor werk 7 want die pijl verpest het voor mij echt ![]() Werk 4: 100 punten Werk 5: 55 punten Werk 7: 30 punten Werk 3: 15 punten Werk 6: 10 punten
|
Verwijderd
|
[10 punten] werk 6 : ik vind deze de beste omdat hier het thema het dikst bovenop ligt en ik gelijk kan zien waar het over gaat, ik hou van duidelijkheid. De details vind ik heel leuk en grappig.
[5 punten] werk 3 : mooi simpel, ik hou van simpel en niet teveel poespas. En het ding dat uit de buik komt is een soort mysterie, dat houdt het spannend. |
![]() |
|
Ik vind van werk 4 het kleurgebruik heel bijzonder, maar mijn favorieten zijn toch 5 en 7, vanwege de wat meer symbolische uitwerking van het thema.
Werk 7: 10 punten, mooi gebruik van emotie in de techniek en in de kleuren. Werk 5: 5 punten, in tegenstelling tot de rest van de werken erg rustgevend, fijne kleuren. Werk 4: 100 punten Werk 5: 60 punten Werk 7: 40 punten Werk 3: 20 punten Werk 6: 20 punten |
![]() |
|
Verwijderd
|
Werk 1: Het verbaast me eigenlijk wel een beetje dat deze nog geen punten heeft. Hij komt niet zo goed tot z'n recht op zo'n foto, volgens mij is hij in het echt veel mooier. Dus jammer dat hij niet ingescand is, maar toch. Ik vind hem heel mooi, het gehele buiten - het universum - binnenin de mens. En dat past niet, he. Gaaf uitgewerkt ook. 10 punten.
En voor de 5 punten twijfel ik tussen werk 3 en werk 5. Bij de derde vind ik die vrouw technisch gezien niet zo mooi, maar de vogeltjes zijn erg leuk. En bij werk 5 spreekt het me aan dat hij zo donker is, plus dat het wel een originele uitwerking van het thema is. Mooie kleuren, ook, alleen is het jammer dat het origineel dus helemaal niet zo donker is en kennelijk ook andere kleuren heeft. De lichte versie vind ik minder mooi, dus als het tussen die en werk 3 ging dan ging ik voor laatstgenoemde, maar, mm, ja. De lichte versie is weer lichter dan het origineel, dus misschien is het origineel nog net donker genoeg.. Moeilijk! Toch maar werk 5, dan maar. 5 punten. Tussenstand: Werk 4: 100 punten Werk 5: 65 punten Werk 7: 40 punten Werk 3: 20 punten Werk 6: 20 punten Werk 1: 10 punten |
![]() |
|
Verwijderd
|
4 Vind ik heel gaaf gedaan, alleen de uitleg heeft de interpretatie een beetje verpest. Maar netjes getekend, mooi uitgebeeld.
![]() 6 Is ook heel leuk gedaan. De details. ![]() ![]() Oh, morgen is de deadline zie ik! Dan stem ik maar vast. Werk 6 krijgt 10 punten, onder andere vanwege het simpele idee en de leuke details, vooral de kussens. ![]() Werk 4 krijgt dan 5 punten. Het mooiste werk, maar een stomme, beperkende uitleg. Vind eigenlijk dat er sowieso gene uitleg bij had gemoeten. Tussenstand Werk 4: 105 punten Werk 5: 65 punten Werk 7: 40 punten Werk 6: 30 punten Werk 3: 20 punten Werk 1: 10 punten |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hahaha, ik snap het idee achter werk 6 nu pas :'''''''''''''''''') Niet dat ik er eerder echt over na had gedacht, maar het ligt er zo dik bovenop dat het alsnog schandalig is. Het kwartje viel toen Soija over de kussens begon, ik even ging kijken en toen zoiets had van 'he, dat lijken net blaadjes'. Toen was het opeens van "OH! WACHT!
![]() ![]() Leuk bedacht wel. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[wedstrijd] Buitenstebinnen! fizzle-fluffy | 73 | 01-04-2010 14:13 | |
ARTistiek |