Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2010, 23:44
Keun
Keun is offline
Haai

Ik ben laatst verwijderd op school... De leraar heeft gezegd dat hij me niet meer de les in wil tot het eind van de examens. Ik heb al op overheid.nl gelezen dat een leerling voor maximaal 1 week geschorst mag zijn. Is niet hetzelfde als een verwijdering. Heeft iemand een idee voor hoelang ik geweigerd mag worden uit de les? Of had/heeft iemand hetzelfde meegemaakt?
Plz Reactie? Zou chille zijn

Greetzz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2010, 09:23
Lotte^^
Lotte^^ is offline
geschorst is volgens mij dat je helemaal niet op school mag komen. maarja kan je niet naar je mentor/decaan ofzo.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 12:09
silentbob
silentbob is offline
zoiets heb ik ook gehad
vorig jaar mocht ik bij latijn de les niet meer in tot ik mn excuses aanbood voor iets wat niet mijn schuld was, en aangezien ik nogal koppig was ging ik daar dus mn excuses niet voor aanbieden(ik zat te drinken een vriend duwde me omdat 'ie dacht dat ik zijn tas op de grond had gegooid maar dat hadden een paar anderen gedaan, toen kwam er drinken op de tafel en dat weigerde ik toen dus op te ruimen)
en 2 weken later ging die lerares weg van onze school omdat ze er niet tegenkon dat wij zo ongemotiveerd waren voor latijn(ik zit op een gymnasium en zei was gewend es te geven aan de 4e atheneum, en dus aan leerlingen die bewust latijn als extra hadden gekozen en het dus echt intressant vonden)
oftewel bij mij loste dt probleem zich vanzelf op

in jouw geval zou ik als hij het volhoud eerst kijken of je van een andere leraar kunt krijgen, of dat je op zn minst nog wel een deel van de toetsen kunt maken en weet wat voor stof er behandeld wordt zidat het er niet voor zorgt dat je zakt ofzo
bij de schoolleiding klagen kan ook, maar als zij hem dwingen je weer in de les op te nemen lijkt dat me ook niet echt bevorderlijk
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 19:45
Verwijderd
Het is alweer 10 jaar geleden denk ik. zoiets als Silent bob had ik ook meegemaakt. Mocht ook de les niet meer in tot ik mijn excuses aanbood. Ik had daar gewoon maling en en kon gewoon nou elke keer een tussenuur nemen. Vlak voor het proefwerk had ik een excuusbrief gemaakt en ingeleverd. Toen mocht ik de les weer in.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2010, 14:37
Verwijderd
Betekent verwijdering niet gewoon dat je van school getrapt bent?
Of heb je het over een lange schorsing?
Want in het eerste geval mag je dus geen examen doen.
En waarom ben je eigenlijk verwijderd? Moet toch een goede reden voor zijn lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2010, 21:26
Eadlyn
Eadlyn is offline
Vorig jaar was het schooljaar nog niet eens begonnen, en ik mocht al voor de rest van het jaar niet meer in bij Engels. Ik had de docent al jaar ervoor, en ik had heel veel ruzie met haar en ik kreeg haar dus vorig jaar weer, dus na paar lessen ben ik eruit gezet, en toen mocht ik niet meer terug komen. Uiteindelijk werd ik gedwongen een sorry te zeggen, na een heel gesprek met de teamleider. Toch maar gedaan, en heb ik voor de rest van het jaar haar gehaten. Ergens in februari kreeg ze een burn-out, dus heb een andere leraar gekregen..

Wat ik heb gedaan, weet ik niet eens meer. Maar ik weet wel dat het mijn schuld was, dus je zult wel heel erg bont hebben gemaakt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten