zoiets heb ik ook gehad
vorig jaar mocht ik bij latijn de les niet meer in tot ik mn excuses aanbood voor iets wat niet mijn schuld was, en aangezien ik nogal koppig was ging ik daar dus mn excuses niet voor aanbieden(ik zat te drinken een vriend duwde me omdat 'ie dacht dat ik zijn tas op de grond had gegooid maar dat hadden een paar anderen gedaan, toen kwam er drinken op de tafel en dat weigerde ik toen dus op te ruimen)
en 2 weken later ging die lerares weg van onze school omdat ze er niet tegenkon dat wij zo ongemotiveerd waren voor latijn

(ik zit op een gymnasium en zei was gewend es te geven aan de 4e atheneum, en dus aan leerlingen die bewust latijn als extra hadden gekozen en het dus echt intressant vonden)
oftewel bij mij loste dt probleem zich vanzelf op
in jouw geval zou ik als hij het volhoud eerst kijken of je van een andere leraar kunt krijgen, of dat je op zn minst nog wel een deel van de toetsen kunt maken en weet wat voor stof er behandeld wordt zidat het er niet voor zorgt dat je zakt ofzo
bij de schoolleiding klagen kan ook, maar als zij hem dwingen je weer in de les op te nemen lijkt dat me ook niet echt bevorderlijk