Advertentie | |
|
![]() |
|
Heb de demo op de Xbox, heb wel een aantal opmerkingen.
De game ziet er gewoon goed uit, lekkere setting a la AvsP, Speel liever Human als alien of predator. Als je door hebt wanneer een Predator of Alien zijn heavy attack doet, moet je snel een melee aanval doen als human. Vervolgens sprayen en 9 van de 10 keer own je dan. Jammer, dat je als Predator of Alien zo makkelijk een focus attack kunt uitvoeren voor een 1hit kill. Zeker als je dan direct ook wordt gefocused-killed. Tevens: echt de verkeerde gamemode als demo uitgebracht. free for all is echt suckage is AvsP games.
||
Citaat:
![]() de demo vind ik erg vet alle drie de klassen spelen zoals ze moeten en natuurlijk weer die oude vertrouwde motion sickness als je een alien speelt ![]() en natuurlijk iemands hoofd afhaken met je staart is supervet
|||
Citaat:
Citaat:
|
Het lijkt me een gaaf spel, helaas heeft 'ie een hele zooi problemen met het spelen. Ik kon de eerste predator missie (na veel gedoe met installeren, wie heeft ooit bedacht dat een spel weigert op te starten zonder foutmelding te geven als iets nog niet geïnstalleerd is) maar bij de tweede missie werd het hele spel belachelijk traag. Mogelijk zou ik mijn drivers moeten updaten, maar dat gaat me wel weer erg ver voor een spelletje.
|
Hij is wel aardig, maar teveel problemen om een echte goede game te zijn. Vooral de SP is erg matig. Ik heb er geen spijt van (want ik heb er 33 euro voor betaald) maar als ik er 60 euro voor had neergelegd zou ik me wel een beetje bekocht voelen.
||
Citaat:
Of bedoel je een bios-update? ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Het is vooral dat ik dan eerst moet gaan uitzoeken waar het misgaat (het spel is zo lief om geen enkele foutmelding te geven) en het daarna moet gaan proberen te fixen, zonder idee te hebben wat er daarna misgaat (al dan niet bij andere spellen..)
|
Singleplayer was ik rap doorheen, had wel wat langer mogen duren. Multiplayer werkt klote imo. Duurt fucking lang om games te vinden, joinen en zo. En dan begin ik nog niet eens over de ranked matches
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Alien vs Predator 2 Menahem | 8 | 30-08-2007 10:14 | |
Films, TV & Radio |
Aliens VS Predator Upke | 109 | 16-11-2004 07:48 | |
Games |