Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
gewoon eng
![]() Ik heb redelijk wat ervaring met paddo's/lsd/keta zulk soort dingen. Op de een of andere manier, voelen zulke dingen nog als een soort roes, je hebt nog een bepaalde mate van controle. Maar toen ik die dmt rookte, werd ik echt afgeschoten, er leek geen weg meer terug. Ik rook zelf niet, ben overgevoelig voor rook en heb astma. Niet echt de beste status om mee te beginnen Ik nam een hele diepe haal, en hield t zo lang mogelijk in. Toen ging ik liggen en de rook begon pijn te doen aan mn longen en probeerde t uit te blazen. Langzaam verschenen er patroontjes toen ik mn ogen dicht deed en daarna leek t steeds sneller te gaan. Ik had t gevoel dat de rook nog steeds in mn longen zat en daarna dacht ik dat ik niet meer goed kon ademen. Ben toen dus ook een tijdje gestopt met ademen. en toen raakte ik in paniek. De patroontjes die ik eerst zag waren ook weg. Het voelde alsof ik alleen zat in mn hoofd, alsof ik alleen was over gebleven. En dat is juist waar ik zo bang voor ben, om alleen over te blijven/zijn. Ik deed mn ogen weer open en zag mn vriendin naast me zitten. Doordat ik haar zag wist ik dat t wel goed ging komen, maar ik was redelijk bang. Ben vanaf toen alleen maar gaan 'vechten' om er weer uit te komen. De periode na de dmt trip ben ik, hoe gek t ook klinkt, me alleen maar beter gaan voelen. Energieker, minder snel geirriteerd, en zat een stuk beter in mn vel. Op de 1 of andere manier ben ik toch ook in gaan zien dat ik niet alleen over blijf, en dat ik mn vrienden nog heb.
|
Verwijderd
|
Het wordt ook wel eens de "businessman's trip genoemd", omdat je het bij wijze van spreken in je lunchpauze kunt roken en daarna weer gewoon kunt werken. Werkt heel kort maar heel heftig, lees maar eens wat tripreports @ erowid. Tripsitter is sowieso een slim idee lijkt me, net als bij salvia bijvoorbeeld, en lees je sowieso eerst eens even goed in voordat je eraan gaat beginnen.
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb nog nooit van vloeibare DMT gehoord, ik dacht dat het puur altijd in kristalvorm werd gemaakt. Link naar het relevante artikel op Erowid
Ik heb een keer Jurema gebruikt en een keer een combinatie van Jurema, tryptophan en morning glory, maar als ik het goed begrijp is dat een andere ervaring dan DMT roken. Dat schijnt meer op een harde salvia-trip te lijken. Mijn trip was beide keren uitstekend, maar de combinatie van die middelen kan ik niemand met een goed geweten aanraden - later heb ik gelezen dat het levensbedreigend kon zijn. Je hebt uiteraard een veel mooiere trip als je aan het begin ervan iets hebt om serieus over na te denken... De zin van het leven, het bestaan van goden (of aliens ![]() Hier is wat je doet als je een held bent: Je laat je vriendin uit het lab harmaline of een andere MAO-remmer voor je halen, maakt een oplossing en slaat het goedje achterover. Je trip kan dan een paar uur aanhouden. Een alternatief voor chemische MAO-remmers is thee van planten die harmaline bevatten, zoals Syrian Rue. (Onder die naam is het in redelijk wat smartshops verkrijgbaar) Als je voor deze combinatie gaat moet je wel letten op het feit dat je die dag niet te veel tyramine binnenkrijgt: kaas, yoghurt, gemarineerd vlees, zuurkool en alles dat mogelijk bedorven is dient vermeden te worden. In mijn ervaring kan een klein beetje overigens geen kwaad, als je het niet overdrijft met de harmaline. |
![]() |
|
![]() |
Heb afgelopen week van een vriend een klein beetje DMT voor me verjaardag gekregen. Moet zeggen dat ik ook nog niet echt weet of ik het durf. Heb eigenlijk alle gangbare drugs geprobeerd en ook heel wat tripmiddelen. Maar toch omdat dmt als het goed is zo snel en intens werkt weet ik niet wat ik er van moet verwachten. Salvia ken ik, en ik weet dat dat al heftig kan zijn maar als dit toch nog een behoorlijke stap verder is...
Andere mensen ondertussen al ervaring met dmt?
|
nee als ik me niet vergis had metroidminded wel eens DMT gebruikt maar weet dat niet zeker.
maar DMT staat ook nog hoog op mijn to do lijst.
|
Ik heb het 1 keer gerookt, maar dat was niet erg veel. Ik kwam in een soort donkere tunnel terecht die de hele tijd een andere kant op ging. In die donkere tunnel zag ik ook een aantal kleuren in de vorm van een soort bliksem. Ik had niet genoeg gerookt om echt in een andere wereld te komen.
De dag erna voelde ik me supergoed en dat gevoel heeft nog wel een tijd aangehouden. Niet zo lang als na mijn ayahuascatrip, want dat gevoel heb ik nog maanden met me mee gedragen. Ik heb gehoord van mensen die er veel mee bezig zijn dat je niet zomaar in die andere wereld komt die in veel tripreports vermeld staat. Vaak moet je in een bepaalde mindset komen, of een erg hoge dosis nemen. Pas na een aantal trips krijg je er gevoel voor kom je er makkelijker. Het zou ook helpen om het te roken terwijl je bijvoorbeeld LSD gebruikt hebt omdat je dan sowieso al in een hele open mindset bent. Of dit echt waar is weet ik uiteraard niet, maar ik vind het wel aannemelijk klinken. Misschien kan je beginnen met een lage dosis of wat door een joint heen gooien en dat roken terwijl je op iets anders aan het trippen bent. Dat kan je misschien een idee geven van hoe het voelt.
|
![]() |
Ja ik zat sowieso al te denken aan een beetje een lage dosis. En als ik het ga doen laat ik een vriend van mij (die het toch nooit gruwelijk genoeg vindt) het eerst proberen zodat ik het effect op hem iig kan bekijken.
Een beetje in een joint gooien weet niet of het dan goed werkt en niet zonde is.
|
Tja, DMT werkt, of werkt niet. Beter dat je een normale dosis neemt. (uit eigen ervaring kun je denk ik wel bepalen of je relatief veel of weinig van andere trip middelen nodig hebt, en dan die standaard aanhouden). Als je een kleine dosis neemt krijg je wel trip achtige dingen, maar das denk ik niet de reden dat je DMT neemt (is het ook veels te duur voor).
Kans is heel groot dat je de eerste keer, met een normale dosis, niet door 'het dak' gaat. Je kan je dosering wel iets om hoog gooien, maar in tegenstelling tot veel andere soorten drugs heeft dosis en intensiteit niet zo bar veel met elkaar te maken. Heeft voor een deel met leren te maken. Het zal heel goed kunnen dat je de eerste keer met een basis dosis de ''devine moments of truth'' niet te zien krijg, maar later met een zelfde soort dosis wel ![]() ![]() ![]() In een joint stoppen slaat slaat nergens op HTID, sorry ![]() Zelf trouwens geen ervaring mee. Wel de drugs waar ik het meest over heb gelezen. Ook de enige die nog op mijn things to do list staat ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
dmt chile1998(M) | 2 | 03-07-2014 20:54 | |
Drugs & Alcohol |
DMT Zoari | 8 | 03-06-2013 02:57 | |