Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2010, 14:30
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik heb sinds zaterdag een nieuwe 'echte' vriendin, maar ik krijg het er hondbenauwd van!
Ze is heel leuk enzo, maar nu het ook echt mijn échte vriendin is, denk ik de hele tijd aan m'n vorige vriendin!
Kent iemand dat?
Het voelt nogal kut
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2010, 15:25
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Ben je wel over je vorige vriendin heen? Of is het misschien wat te snel gegaan?

Ik herken het sowieso wel, je gaat je eerste echte liefde toch onbewust als vergelijkingsmateriaal en maatstaf gebruiken, terwijl dit eigenlijk niet eerlijk is. Iedereen is anders, en zo ook je nieuwe vriendin. Je moet je gewoon even realiseren dat je vorige vriendin niet voor niets de 'vorige' is en dat het gewoon over is, en dat je door moet.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 17:37
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Het was wel ook echt uit met m'n vorige vriendin, daartussen had ik helemaal geen terugverlangen.
Het is echt vergelijken, ja! Misschien is het wel te snel te gaan, ik ken haar nu sinds vrijdag.
Het is nu trouwens ook niet echt terugverlangen, meer van "dan zou X nu op me buik liggen en mn haar strelen" of weet ik veel wat, ik weet niet, maar ik ga echt dingen missen die ik nooit heb gemist, terwijl ik me meissie wel echt leuk vind, weet je!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 17:47
AzN
AzN is offline
Ik herken heel veel in je verhaal en volgens mij is dat 'vergelijken' heel normaal hoor. Je kunt je geheugen nu eenmaal niet uitwissen .
Oud 17-03-2010, 06:52
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Het was wel ook echt uit met m'n vorige vriendin, daartussen had ik helemaal geen terugverlangen.
Het is echt vergelijken, ja! Misschien is het wel te snel te gaan, ik ken haar nu sinds vrijdag.
Het is nu trouwens ook niet echt terugverlangen, meer van "dan zou X nu op me buik liggen en mn haar strelen" of weet ik veel wat, ik weet niet, maar ik ga echt dingen missen die ik nooit heb gemist, terwijl ik me meissie wel echt leuk vind, weet je!
Ik denk niet dat je je druk moet maken hoor, het is normaal dat je daaraan terug denkt. Het is natuurlijk ook raar dat er nu ineens iemand anders is, terwijl je het altijd gewend bent geweest van je ex. Ik denk dat vrij veel mensen zich wel kunnen vinden in jouw verhaal en het ook herkennen, omdat we het allemaal wel eens doen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 12:11
Volk
Volk is offline
Ik vind het een beetje raar, maar niet heel. Je zou nu moeten genieten van je nieuwe meisje. Gek zijn op haar en al haar kleine dingetjes. Vergelijken heeft helemaal geen zin. Bedenk niet wat je vorige gedaan zou hebben maar geniet van het feit dat je huidige vriendin niet de vorige is en dat je met haar nieuwe gewoontes en leuke dingen gaat ontwikkelen.

Laatst gewijzigd op 17-03-2010 om 13:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten