Advertentie | |
|
![]() |
|
Er is ook nog het steunpunt huiselijk geweld, daar word de laatste tijd veel reclame voor gemaakt http://www.shginfo.nl/
Misschien dat die iets voor je kunnen betekenen. Verder denk ik dat dit topic beter past op liefde en relatie, aangezien het over de relatie met je ouders gaat, dus daar verplaats ik het topic even naartoe.
|
Nou ik ben 13 en ik krijg dan meestal met een vlakke hand een klap tegen mijn zijkant ( Bij je slaap) Daar heb ik ook vaak last van hoofdpijn. Dan meld ik me ziek en ga ik naar huis. Zolang mijn ouders nog niet thuis zijn kijk ik hier dan wel eens ff op. Nu zijn ze naar de winkel. Ik wist niet meteen wat ik moet doen. En ja ik zit in de Brugklas. En pluis
![]() ![]() Alvast bedankt! ![]()
Laatst gewijzigd op 13-03-2010 om 13:48. Reden: Meer details gegeven over het probleem |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
slechte relatie tussen ouders en schoonouders Balpen | 33 | 15-01-2012 10:36 | |
Psychologie |
Met je ouders praten? Nona | 53 | 30-10-2004 14:01 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |