![]() |
|
![]() |
Hallo,
Ik heb even vlug gekeken of hier al een topic over was, maar kon het niet vinden. De site van de IBG geeft hetvolgende aan (http://www.ib-groep.nl/particulieren...e_en_wat.asp): vwo-profiel: alle eindexamencijfers van het algemeen deel, het profieldeel en het hoogste eindexamencijfer van het vrije deel bij elkaar optellen en delen door dit aantal eindexamencijfers. Heb je vwo-profiel nieuwe stijl? Dan wordt het combinatiecijfer als één cijfer meegeteld en niet de aparte cijfers van de vakken waaruit dit combinatiecijfer bestaat. (Ik doe nog VWO oude fase) Op mijn voorlopige cijferlijst staan inderdaad een profieldeel (wb1, nt1, sk1, bio12) en een vrij deel (Frans), maar in plaats van algemeen deel staat er gemeenschappelijk deel. In dat gemeenschappelijke deel staan Nederlands, Duits, Engels, geschiedenis, algemene natuurwetenschappen, maatschappijleer, lichamelijke opvoeding, letterkunde en culturele & kunstzinnige vorming. Op mijn inschrijfformulier staat wel 'algemeen deel', met alleen Nederlands en Engels. Mijn vraag is dus: waar wordt het gemiddelde door IBG op berekend, i.v.m. de loting? Volgens mij gaat het alleen om de examenvakken, dus wat mij betreft Nederlands en Engels (algemeen deel), wb1, sk1, nt1 en bio12 (profieldeel) en Frans (vrije deel). Zoals het op de site van IBG staat vind ik het niet helemaal duidelijk, want daar sluit het niet helemaal uit dat ook kleine vakken als ANW en dergelijke meetellen. Ik heb de IBG gemaild en hun antwoord was dat ik het maar aan mijn decaan moest vragen ( ![]() ![]() Kan iemand mij zekerheid geven? Groeten, Martin |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Welke loterij kies jij? Scholier | 12 | 31-12-2010 19:04 | |