![]() |
|
Ik werk ook bij een slager en als ik mijn handen niet voor en na het werken met een dikke laag vet insmeer, drogen ze echt uit tot het pijnlijk wordt. Daar zou het heel goed door kunnen komen hoor, door die alcohol en die ontsmettingsmiddelen! Daar is je huid niet op gemaakt.
![]() |
![]() |
|
Nikkelallergie dus, het nam af en toen ik mn ring weer een uurtje droeg kwam het weer terug. Jammer.
Hoe weet ik wanneerik een sieraad koop of het van nikkel is of niet (zonder dus weer mn allergie te voorschijn te halen ![]() En nee, ik heb vreemd genoeg niet dat gekke groene schoonmaakspul, wel raar roze schoonmaakspul ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In sieraden mag maximaal 1 procent nikkel zitten, het zit er niet in om op zilver te besparen maar zodat het zilver beter te bewerken is. Maar er zijn ook wel sieraden waar het helemaal niet in zit. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik werk ook op een slager en bij mij is het probleem dat ik handschoenen moet dragen soms. Dat zijn van die handschoenen met poeder erin(is dat toevallig magnesium?). Daardoor raken mijn handen wel altijd uitgedroogd en vooral op mijn knokkels kan het minder fijn aan gaan voelen.
Mss is het een combinatie van alles bij elkaar. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Als je gaatjes laat schieten in je oor..... Poor twisted me | 46 | 11-09-2015 11:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Allergisch voor goud? Dragon_Fly | 29 | 01-08-2007 16:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Waar ben jij allergisch voor? Charly Brown | 84 | 15-02-2005 06:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
piercings Yamyam | 43 | 08-10-2002 10:11 | |
Lifestyle |
Het Algemene Piercing Topic Stevill | 450 | 08-08-2002 18:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
navelpiercing!! sheila | 17 | 18-04-2002 18:28 |