Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2010, 16:57
Moar
Moar is offline
Naya je weet wel hebben jullie dat ook dat je echt altijd kapot lelijk op foto's staat dat je gwn denkt van wie is deze lelijkerd??! Hoewel je in het echt best normaal/knap bent. Hebben jullie wat tips hoe je goed op een foto kan koomen te staan??

p.s. ja ik heb dit topic best wel in een niet passende categorie geplaats dus sry XD
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 16:59
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
ogen voor dat de foto genomen word 5sec dicht houden meer weet ik echt niet en ja ik heb het ook vaak meestal als ik nep-lach
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 17:06
Scoot
Scoot is offline
Jezelf als normaal/knap categoriseren vind ik riskant; de meeste mensen hebben geen goed zelfbeeld, denk ik. Net zoals je stem op een bandje anders klinkt, zie je er ook wat anders uit op een foto, denk ik.

"Lelijk op foto's staan" vind ik ook onzinnig. Ofwel ben je lelijk, ofwel trek je gewoon een raar smoelwerk op de foto, maar dat is naar mijn idee niet hetzelfde als 'lelijk'.

Ik denk ook dat echt knappe mensen knap zijn hoe ze ook op de foto staan. Dat je wel zoiets hebt van, mm, hij/zij trekt een rare kop, maar hij/zij is nog steeds knap!
Lelijke mensen staan evenzogoed altijd lelijk op de foto, en mensen die vanuit bepaalde hoeken of standen 'mooi' zijn, en op andere manieren niet, zijn 'normaal'.

Maar goed. Mooi en lelijk, het is maar hoe je het bekijkt.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 17:26
Qimm
Qimm is offline
wat heeft dit met L&R te maken?

Ik vind ook vaak dat ik 'raar' op foto's kom, vind dat ik er in de spiegel heel anders uit zie.
Oud 17-03-2010, 17:26
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Liefde & Relatie --> Lichaam & Gezondheid
Oud 17-03-2010, 19:20
Verwijderd
Voor geposeerde foto's: oefenen voor de spiegel met wanneer je leuk lacht (veel gemaakte 'fouten' zijn: bovenlip optrekken ipv mondhoekjes, onderkaak naar voren steken, kin naar nek trekken), vanuit welke hoek je gezicht het mooist is (meestal schuin van voren), hoe je haar goed in beeld komt (meestal: niet strak naar achter en niet alles over je schouders naar voren) en wat een goede houding is (voor veel mensen: rechte rug, schouderbladen laten zakken en als je zit heel iets naar voren leunen).

Voor niet-geposeerde foto's: daar staan de meeste mensen gek op. Dat komt doordat er een moment wordt stilgelegd waarop je meestal bewegend wordt gezien, waardoor een rare tussen-uitdrukking ineens een échte uitdrukking wordt. Een troost is dat je het zelf waarschijnlijk erger vindt dan anderen
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 22:39
silentbob
silentbob is offline
wat mij laatst opviel op een stel foto's was dat mn scheelheid meer uitkwam(beh scheel, maar normaal zie je dat bijna niet, maar op die foto's had ik vaak 1 oog net wat meer dicht dan de andere)
de mooiste waren nog degenen waarop ik met iemand praatte en dus opzij keek en niet in de camera(rooie ogen...)
en eentje waar ik alleen op stond was ook wel redelijk
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 22:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik denk echt wel dat "lelijke" mensen mooi op de foto kunnen staan en andersom. Het kan bijvoorbeeld zijn dat iemand die op zich niet zo mooi is, heel elegant of mooi beweegt, of dat een heel knap persoon heel lomp beweegt of dat iemands bewegingen heel slecht bij hem of haar passen. Zoiemand is dan op een foto heel mooi, maar zodra hij of zij begint te bewegen (of praten) niet meer. Je hebt ook mensen die lelijk zijn op een foto, maar als je ze ziet lopen, denk je: o hai!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten