Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2010, 17:48
silentbob
silentbob is offline
kwam er vandaag achter dat wâldrock niet doorgaat, mn ouders lazen het op teletext en zeiden ik en ik zocht het ff op op hun site en het klopt
baal ik best wel van, want het is hier altijd vlakbij(paar km), en ben vorig jaar alleen naar de préparty geweest, he echte vond ik wat duur maar was ik wel van plan dit jaar heen te gaan, dat gaat nu dus niet door...
moet ik een ander leuk festival zoeken waar ik heen kan, maar dan is het natuurlijk weer veel verder weg, en komen er weer reiskosten etc bij...

wie baalt hier nog meer van?

het is btw ook nog altijd rond mijn verjaardag, vorig jaar waren het de 2 dagen na m'n verjaardag, dus had ik mooi kaartjes kunnen vragen voor m'n verjaardag als het doorgegaan was, en gelijk m'n verjaardag vieren met vrienden daar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2010, 23:15
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
wie baalt hier nog meer van?
Nee, 't is helemaal in't buitenland enzo.
Oud 24-02-2010, 15:16
dvoishnik
dvoishnik is offline
ok muziek

listen last album of Britney Spears

Laatst gewijzigd op 28-02-2010 om 14:11.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 23:59
Akhlys
Akhlys is offline
Toen ik het van de week las was ik er ook helemaal niet blij mee. Ik ga al 6 jaar en elk jaar was weer top! Het was ook het enige meerdaags festival waar ik naartoe ging.
Oud 05-03-2010, 18:02
Verwijderd
Pinkpop of RockWerchter een alternatief?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 11:34
silentbob
silentbob is offline
moet nog ff kijken, zat zelf ook al te denken aan de zwarte cross ofzo
ff site van rockwerchter bekeken, heb al een aantal bands bij de line-up zien staan die me wel bevallen, is alleen wel jammer dat het zo ver weg is dus als ik daar heen ga ben ik waarschijnlijk flink wat kwijt aan het ov, of ik moet er een meerdaagse fietsreis van maken ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 19:34
Verwijderd
Citaat:
moet nog ff kijken, zat zelf ook al te denken aan de zwarte cross ofzo
ff site van rockwerchter bekeken, heb al een aantal bands bij de line-up zien staan die me wel bevallen, is alleen wel jammer dat het zo ver weg is dus als ik daar heen ga ben ik waarschijnlijk flink wat kwijt aan het ov, of ik moet er een meerdaagse fietsreis van maken ofzo
Ja dat is wel ver weg, Ik ga er waarschijnlijk dit jaar heen alle 4 dagen, word me eerste (rock)festival!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 19:14
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
wâldrock niet door dit jaar?! en ik kreeg nog wel altidj gratis kaartjes ter compensatie van 't overlast bij ons thuis!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten