Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2010, 17:40
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
hoi hoi,

sinds een tijd heb ik een vriend, en we hebben al wel verschillende dingen gedaan. eigenlijk gewoon alles behalve 'het'.
Nu wil hij het wel heel graag doen, en ik gun het hem ook wel, maar ik ben zelf een beetje bang.
Bang dat het pijn doet, dat ik het niet kan, dat 't niet past en eigenlijk alles waar je maar bang voor kunt zijn. En dan ook gewoon echt bang om zwanger te raken.

iemand tips?
En ik heb der ook al wel met hem overgepraat hoor. want we praten eigenlijk heel erg makkelijk over het onderwerp sex dus dat is geen probleem. alleen hij weet zelf niet zo goed hoe hij die angst bij mij weg moet krijgen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 17:54
Verwijderd
Beseffen dat er al duizenden jaren op los is geneukt door mensen, weten dat iedereen wel een beetje nerveus is bij de eerste keer en een condoom gebruiken.

Als je het er met hem zo goed over kan hebben, comunniceer dan gewoon goed bij de eerste keer. Kans is aanwezig dat het een beetje pijn gaat doen maar laat het dan ook aan hem merken en ga voorzichtig te werk.

Gewoon een keer doen dus. Dan zal je zien dat je angsten onterecht waren.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 18:03
Verwijderd
Hij wil het graag doen en je gunt hem dat. Wil je het zelf ook? Ondanks dat je bang bent. Wat nervositeit is normaal, maar dan moet je wel weten waar je 't voor doet.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 19:09
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Ja ik wil 't zelf ook. al had ik een paar weken geleden wel 't gevoel dat ik er spijt van zou gaan krijgen. waarom ik dacht dat ik er spijt van zou gaan krijgen weet ik niet. maar dat gevoel heb ik nu totaal niet meer.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 20:09
flyaway
flyaway is offline
Doe het alleen als je het echt zelf heel graag wil, en doe het op het goede moment, als je er helemaal voor in de stemming bent. En wat nerveusiteit kan er dan wel bij zitten, maar als het verder maar wel echt goed voelt
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 21:18
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
bedankt voor de tips. En ik denk dat ik er toch nog maar even mee wacht. blijkbaar ben ik er nog niet klaar voor
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 13:16
crazycat
crazycat is offline
cockblocked.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten