Advertentie | |
|
![]() |
|
een einzelgänger is een andere term voor iemand die graag alleen is. Het is zeker niet een term voor autisten van welke categorie dan ook, ondanks dat ook die mensen liever alleen zijn. (autisten zijn vaak wel einzelgänger, maar einzelgängers zijn geen autisten).
||
Citaat:
Mijn mentor op de middelbare school zij bij de 10 minuten-gesprekken ook dat ik een einzelgänger was, maar ik ben echt niet per definitie liever alleen.... Ik denk dat het vaak meer te maken heeft met dat iemand zijn eigen weg gaat...(en het vaak dus ook niet erg vindt om alleen te zijn ![]()
|
Verwijderd
|
Tsja, ik heb die term in mijn leven meer dan eens gehoord. En in zekere mate is het ook wel op mij van toepassing. In die zin dat ik van mijn privacy hou. Ik vind het fijn om zelf te bepalen wat ik in mijn vrije tijd doe, ipv dat allerlei vrienden en kennissen dit voor mij gaan bepalen.
Je hebt van die mensen die elke avond ergens anders moeten zijn en in het weekend ook weer allerlei afspraken hebben.. ik zou er helemaal gek van worden ![]() |
![]() |
|
|