Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jij 3-4 dagen gaat wachten tot het zichtbaar BIJ JOU is, vervalt het recht op storneren. Bij de bank zijn de transacties allang zichtbaar, dat gaat bijna real-time. Lees eerst mijn post goed voordat je domme reacties/vragen stelt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sorry, ben een beetje in shock at the moment.
Ik heb je post doorgelezen en ik snap het. Ik maak me alleen zorgen om het feit dat er een klein aapje mijn paypal account heeft en lekker schulden zit te maken welke ik later schuldig ben aan paypal? Ik heb paypal inmiddels een mail gestuurd. Iig, bedankt voor je hulp commando, ik ga er achteraan. (ps: 3-4 dagen wachten was ik niet van plan) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag naar de bank gaan en alle incasso's laten blokkeren.
Paypal schrijven dat je account is gehackt en dat je de afgelopen week geen enkele opdracht hebt gegeven tot betaling. Verder de ip-gegevens opvragen van het adres dat het laatst toegang tot je account heeft gehad en bij de politie aangifte doen van diefstal vanaf dat ip-adres. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bedankt Luciano.
Inmiddels zijn de volgende stappen ondernomen: - Rekening blokkeren voor uitgaande transacties (betalingen) - Paypal gebeld, account heeft inmiddels een limiet en bedragen worden geannuleerd - Digid nieuwe account aangevraagd(geen idee hoe ze deze hebben gehacked) Ik krijg binnenkort een mail van paypal waarin staat hoe ik weer controle krijg over mijn account. Ik ga meteen mijn bankrekening loskoppelen van mijn paypal, account opheffen etc.. Bedankt iedereen! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet hoe dit kan. Ik had automatisch incasso laten blokkeren.
Later vandaag had ik me jongeren rekening naar een studenten rekening overgezet. Zou het kunnen dat de blokkering toen is opgeheven??? Dit vind ik dus zo kut, me zuur verdiende centen naar een boef. Ik kan niet eens slapen hierdoor. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier kan echt alleen je bank je mee helpen. Wij kunnen wel gaan speculeren maar dat heeft verder niet zoveel zin.
Wat betreft die blokkade: je zou bijna hopen dat er iets fout is mee gegaan en dat deze mutatie een automatisch incasso betreft, want dan valt er nog wat aan te doen. Indien het een ander soort mutatie is wordt het een stuk moeilijker. |
![]() |
|
Je noemt gauw tussendoor dat je een nieuw DigiD-account hebt aangevraagd omdat ze je andere hebben gehacked. Ik weet dat je bij de aanvraag allerlei persoonsgegevens op moet geven, maar ik weet niet of dat meteen de garantie is dat je vorige account daarmee onbruikbaar wordt gemaakt. Voor zover mij bekend is DigiD namelijk niet gekoppeld aan je persoonsgegevens, maar aan het IP waarmee je DigiD aanvraagt. En die koppeling is volgens mij vrij waardeloos.
Ik zou dit even nagaan als ik jou was (of misschien kan hier iemand daar antwoord op geven), want als ze kwaad willen is er nog aardig wat te bereiken met een DigiD. |
![]() |
|
Niet te best. Buiten het direct goed met je bank te regelen, wil ik je ook aanraden aangifte te doen hiervan. In de eerste instantie zal er wel weinig mee gebeuren, maar als er voldoende aangiftes binnenkomen kan het best zijn dat er een onderzoek gestart wordt waarin jouw aangifte ook mee gaat spelen.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Alles is opgelost! Bedragen zijn gestorneerd (.w.e.), bankmedewerker vertelde me dat ik de bedragen terug kan verwachten, heb ze nog niet binnen. Paypal account heb ik terug.
Om alles samen te vatten: Het komt goed! Ik heb 2 e-mail adressen van de persoon die me gehacked heeft. Ik weet bijna zeker dat 1 van de e-mail adressen die van de hacker is. Ik ga aangifte doen. Zit er een schadevergoeding in? Kon namelijk niet goed slapen vannacht door deze zooi. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
voor de rest: wat lucky luciano zegt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben nu alweer een stap verder.Heb me e-mail gewoon terug!
![]() Dan nog even een vraagje. Ik heb nog steeds die blokkade op me rekening staan. Mijn zorgverzekeraar kan dus het geld niet aftrekken van mijn rekening. Hoe wordt dat dan geregeld? Krijg ik dan een acceptgiro thuisgestuurd ofso? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als de zorg verzekeraar niet het geld via Automatische incasso kan innen dan sturen ze vast en zeker een acceptgiro ![]() |
![]() |
|
Maar ze verrekenen tegenwoordig kosten op het versturen van acceptgiro's, dus ze zijn er niet zo happig op.
Ze zullen het ongeveer twee keer proberen af te schrijven. Daarna vermoed ik dat je een herinnering zult ontvangen, mogelijk zonder acceptgiro. Dan zul je het zelf moeten overmaken. Maar waarom afwachten en niet even zelf overmaken of een telefoontje doen? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Betreft: Fraude EmreAlia | 6 | 29-11-2016 07:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Immigranten families verdacht van fraude sociale voorzieningen Gatara | 22 | 18-03-2009 11:06 | |
Algemene schoolzaken |
Fraude blijkbaar...! Help :S zeffff | 14 | 06-11-2008 19:15 | |
Klein Onderzoekje! Help me mee:D n0a | 6 | 07-11-2005 09:58 | |
Stop de vernederende controles! Love & Peace | 75 | 12-05-2005 02:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Boeken over misdaad (was: Wie helpt mij??? please!!!) pascha_nl | 8 | 05-12-2002 15:20 |