Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2010, 18:20
anonieemx
anonieemx is offline
hee ik heb 2 problemen.
ik ken een jongen via internet ongeveer 4 maanden. we vinden elkaar super leuk alleen woont hij te ver weg dus heb ik hem nog nooit gezien alleen voor de webcam. hij zegt dat ik de waren voor hem ben en dat voel ik ook voor hem. het probleem is alleen dat hij zo ver woont. zou ik hem moeten vergeten? of moet ik wachten tot ik ouder ben ?
en dan het 2e probleem. sinds ik in de 2e zit kwam er opeens een meisje in me klas die bi was. eerst vond ik dat een beetje raar maar ik acepteerde het. later leek het wel of ik nieuwsgierig werd. als ze bijvoorbeeld een meisje had. ik dacht bij mezelf hoe zou dat zijn? en met een meisje te zoenen. de laatste tijd zegt ze ook tegen me dat ik bi ben. en zegt heletijd dat ik maar blijf ontkennen. ze zegt dat omdat ik een meisje leerde kennen die bi was en mij leuk vond. en ik had via een site waar je anonieme vragen kon stellen gezegt i like you. want we stuurde elkaar anonieme vragen voor de grap. maar ik was het perongeluk vergeten en mijn naam stond erbij! en ik heb iemand in me klas die alles geloofd. dus ze zegt haha ik ga het vertellen. en nu heb ik gister gedroomt over ik en dat meisje die me leuk vond. dat we hand in hand liepen enzo en dat ik ook verliefd op haar was. wat ben ik nou?

xx help me asjeblieft

ik was vergeten te zeggen. het lijkt misschien wel spannend om te weten hoe het is om met een meisje te zoenen maar ik zie me later egt niet met een vrouw later! ik wil gewoon een man en een kind

Laatst gewijzigd op 16-05-2010 om 18:27. Reden: ik was iets vergeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2010, 18:31
hendroit
hendroit is offline
Na 4 maanden al zeggen dat je de ware bent en dat terwijl jullie elkaar nog nooit ontmoet hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 18:32
anonieemx
anonieemx is offline
Citaat:
Na 4 maanden al zeggen dat je de ware bent en dat terwijl jullie elkaar nog nooit ontmoet hebben.

ongeveer 4 maanden ik weet niet precies kan ook langer zijn en ik praat veel met hem op msn enzo en we hebbe het altijd leuk samen en we willen elkaar gewoon egt snel zien
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 19:00
Akhlys
Akhlys is offline
Het kan hardstikke leuk op msn zijn, maar msn is nu eenmaal niet face-2-face met iemand praten. Iemand kan zich ook anders voordoen op msn dan hij in werkelijkheid is. Ik zou dus niet afgaan op het hele "hij is de ware" gevoel en gewoon een keer ergens in een stad afspreken die voor jullie even ver reizen is. Kijken of het dan ook nog zo klikt.

Over dat hele bi gebeuren, iemand anders kan jou niet aanpraten dat jij bi bent. Dat weet jij alleen zelf. Nieuwsgierigheid naar zoenen met een ander meisje maakt je volgens mij ook niet per definitie bi (girls, back me up)
En, ja goed, dadelijk kom je erachter dat je wel bi bent.. en dan? Lijkt me geen ramp
Oud 16-05-2010, 19:21
-Inge-
-Inge- is offline
Volgens mij ben je inderdaad niet meteen bi als je nieuwsgierig bent hoe het is om een meisje te zoenen. Ik ben daar namelijk ook heel nieuwsgierig naar (ja, ik ben ook een meisje), maar ik ben tot nu toe toch echt alleen nog maar verliefd geworden op jongens. En als ben je wel bi, dat maakt toch niet zo heel veel uit dan? Maar klaarblijkelijk ben jij niet verliefd op dat meisje, anders had je dat wel gemerkt, dus ik zie geen reden waarom jij bi zou zijn?

Over die jongen: Ik zou hem inderdaad eens in het echt ontmoeten. Als je via msn een klik hebt, hoeft dat nog niet te zijn als je elkaar echt ontmoet. Dan pas weet je of je hem écht leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 19:59
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik maak uit je manier van schrijven enzo op dat je nog een puber bent. Dan is het sowieso al zeldzaam om de 'ware' te hebben gevonden, al helemaal als je iemand niet in het echt kent, laat staan als je ondertussen twijfelt of je misschien wel op meisjes valt. Ik zou als ik jou was niet te veel waarde aan de liefde die jullie hebben hechten, er niet al te zwaar aan tillen. Jullie kunnen het beste een keertje afspreken en als het echt klikt tussen jullie, dan pas kan je zeggen of jullie verliefd zijn of niet.

Je kan best een beetje 'bicurious' zijn, dat komt best veel voor geloof ik. Je moet alleen niet denken dat jij bi bent omdat een biseksueel meisje dat jij kent tegen jou zegt wat je bent. Dat weet je altijd zelf nog het beste. Je bent pas biseksueel als je ook echt verliefd wordt op meisjes en meer met ze wil doen dan alleen zoenen (seks hebben of een gezin stichten of zoiets). Alleen een beetje leuk vinden zegt nog niks.
Oud 16-05-2010, 20:12
Akhlys
Akhlys is offline
Bicurious, dat woord zocht ik
Oud 16-05-2010, 20:34
anonieemx
anonieemx is offline
ja oke maar de ware is misschien ook iets te over dreven wat ik zei maar we vinden elkaar wel heel erg leuk. en je hoeft tog niet persee seks te hebbe om bi te zijn? die vriendin zoent ook eigelijk alleen met meisjes maar seks ofzo niet alleen met jongens
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 21:56
Akhlys
Akhlys is offline
Nee, je hoeft niet persé sex te hebben lijkt me, het is denk ik meer het gevoel of je een relatie met iemand van hetzelfde geslacht zou willen. M'n ex is bi en die had voor mij 2,5 jaar een relatie met een meisje, is dat iets wat die vriendin van jou ook zou kunnen?
Maar hell, we dwalen af. Punt is: of jij nou bi bent of niet, lekker belangrijk, je moet doen waar je je goed bij voelt. En wat die jongen betreft, spreek een keer met hem af, dat is de enige manier om erachter te komen of het Echt klikt
Oud 19-05-2010, 17:55
anonieemx
anonieemx is offline
ik ga om half 8 met een meid chillen!! ze is bi en ze wilt me zoenen!! ik ben bestwel bang =$
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 23:43
gentlemen
gentlemen is offline
gewoon doen wat je gevoel zegt
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 07:03
anonieemx
anonieemx is offline
heeii we hebben niet gezoent we gaan mis vandaag chillen en dan gaat ze mij wel egt zoenen. als ze kan vandaag
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 10:57
Akhlys
Akhlys is offline
Misschien kan je zelf initiatief nemen als je weet dat ze wilt zoenen
Oud 20-05-2010, 12:09
I C U
I C U is offline
Eh, jullie spreken van te voren af of jullie gaan zoenen? Damn... Hoezo romantiek en spanning? Maar goed, of je bi bent of niet is helemaal niet spannend, het gaat erom waar jij je goed bij voelt. Laat je dus vooral niets wijsmaken door anderen, maar luister naar jezelf. Het is niet raar om nieuwsgierig te zijn en het is ook niet verkeerd om dingen uit te proberen, zolang je dat doet binnen jouw grenzen.

Ben benieuwd hoe jullie 'chill'meet gaat!
Oud 20-05-2010, 13:44
anonieemx
anonieemx is offline
Citaat:
Eh, jullie spreken van te voren af of jullie gaan zoenen? Damn... Hoezo romantiek en spanning? Maar goed, of je bi bent of niet is helemaal niet spannend, het gaat erom waar jij je goed bij voelt. Laat je dus vooral niets wijsmaken door anderen, maar luister naar jezelf. Het is niet raar om nieuwsgierig te zijn en het is ook niet verkeerd om dingen uit te proberen, zolang je dat doet binnen jouw grenzen.

Ben benieuwd hoe jullie 'chill'meet gaat!
we hebben het niet afgesproken van te voren maarja geen zin uit te leggen lang verhaal maar ze kan niet vandaag dus andere dag XD en bedankt
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 13:45
I C U
I C U is offline
Hoe weet je dan dat ze jou gaat zoenen?
Oud 20-05-2010, 20:32
anonieemx
anonieemx is offline
omdat met die chilling kwam ze ook heel dichtbij enzo maar ik had het lef niet der te zoenen tog maar ze zei later ook in een sms die avodn we waren nog smse zegt ze snapte je die hint niet enzo? toen zei ik jawel maar was beetje verlegen en toen zegt ze als je dat gezegt had hadde we allang gezoent
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 21:33
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Lekker spontaan. Lol. Maar goed. Als je haar wil zoenen of benieuwd bent hoe het is moet je dat gewoon doen hoor, krijg je niets van.
Oud 28-05-2010, 08:31
nature_lover
nature_lover is offline
ja precies, gewoon doen, en dan je gevoel volgen, niets mis mee om te experimenteren. gewoon niets doen wat je niet wil, en duidelijk zijn daarin.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 11:01
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Chillin, Flowen, de termen worden steeds vager

In ieder geval, doe gewoon waar je zin in hebt; er is niets mis met sexuele voorkeur.
Wees blij dat we in een land leven waar een bijvoorbeeld een Satanistishe,o mgebouwde, homosexuele, HIV positieve, geestelijk beperkte, manvrouw nog steeds gewoon onderdeel van de maatschappij kan zijn.
Oud 29-05-2010, 00:09
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Chillin, Flowen, de termen worden steeds vager
Een vriendin van me zei laatst dat 'feunen' ook dezelfde betekenis draagt onder tieners. Ik heb het nooit zo nodig gevonden woorden te verzinnen, maar blijkbaar is er toch behoefte aan.
Ik snap niet hoe 'feunen' kan werken, though. Dat móet toch constant verward worden met 'föhnen'?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2010, 09:56
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Een vriendin van me zei laatst dat 'feunen' ook dezelfde betekenis draagt onder tieners. Ik heb het nooit zo nodig gevonden woorden te verzinnen, maar blijkbaar is er toch behoefte aan.
Ik snap niet hoe 'feunen' kan werken, though. Dat móet toch constant verward worden met 'föhnen'?
"Hey pa ik vandaag de hele dag lekker gefeuned met een leuk iemand!"
"Wat?! ben je homo?!"
Oud 29-05-2010, 21:05
Verwijderd
eh, en je liefde ver weg dan? Of is hij inmiddels de ware niet meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten