Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2010, 12:10
OnbederflijkVer
OnbederflijkVer is offline
Onbederf’lijk Vers roept alle dichttalenten weer op zich aan te melden voor de vierde Bossche editie van Onbederf’lijk Vers, die op woensdag 21 april zal plaatsvinden. Aanmelden is mogelijk door vóór 1 maart een e-mail te sturen naar info@onbederflijkvers.nl met als onderwerp ‘Aanmelding’. Voeg aan deze mail een word-bestand toe met daarin je contactgegevens, een beknopte bio- en bibliografie en drie gedichten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2010, 12:11
Verwijderd
Den Bosch! Daar woon ik naast!
Dus ja, misschien ga ik me wel inschrijven
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 12:43
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik vraag me af of je ook zonder bio- en bibliografie mee kan doen? En moet je sowieso komen, of kom je alleen als je wint (en hoe krijg je dat dan te horen?)
Oud 04-02-2010, 12:59
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
O, goed dat dit bericht er is, ik wilde me ook weer inschrijven! Overigens zijn er al twee namen bekend: Lotte Dodion en Rinske van den Heuvel.

Dingaantouwtje: wat bedoel je precies? Waarom zou je zonder biografie mee willen doen, die kun je toch gewoon even opstellen, zodat ze wat over je kunnen vertellen, mocht je mee mogen doen Het is overigens geen wedstrijd hè, het is een optreden, dus als je mag optreden, dan moet je sowieso komen, en anders mag je komen om andere mensen op te zien treden
Oud 04-02-2010, 13:01
Verwijderd
Oh, ik kom wel kijken, dat sowieso!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 13:01
Dingaantouwtje
Ah. Ik snapte het al niet.
en ik snap eigenlijk niet zo goed van een biblio- en biografie precies inhoud, en dus haak ik meestal af dan xD
Oud 04-02-2010, 13:05
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Aan de ene kant lijkt het me ook leuk om gewoon te gaan kijken, maar aan de andere kant lijkt het me te frustrerend en wens ik dan alleen maar dat ik zelf op dat podium mag staan

Hehe, dat is wel onhandig, als je dan meteen afhaakt. Ik voeg mijn bio- en bibliografie meestal samen, je moet gewoon een kort stukje schrijven over wie je bent en wat je hebt gedaan. Zo van: ik ben Dingaantouwtje, ik ben vijftien en kom uit Friesland. Ik ben erg actief op Dansen op Papier, waar ik zelfs forumbaas ben en heb ook meegedaan aan de Kunstbende.
Oud 04-02-2010, 13:08
Dingaantouwtje
Ojee, wat weet jij al veel over mij
Straks kom je me opzoeken bij de voorronde van KBFriesland de 28e in de Lawei in Drachten!
Oud 04-02-2010, 13:10
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Aardig toch van me, dat ik vast jouw biografie heb geschreven? En ja, ik weet alles

En je denkt toch niet dat ik helemaal naar Drachten ga? Den Bosch is trouwens ook wel een eind weg voor jou, misschien moet je je zinnen zetten op Dichters in de Prinsentuin... (maar dat is pas in de zomer).
Oud 04-02-2010, 13:16
Dingaantouwtje
Ow, wacht ik daar op. Dichters, is dat een evenement?
En jij weet wat de Prinsetuin is
Oud 04-02-2010, 13:19
Verwijderd
Nee, Jojo moet juist wel naar Den Bosch komen!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 13:19
Dingaantouwtje
Dan zie ik Kaatje (l)
Oud 04-02-2010, 13:21
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou ja, je kan natuurlijk ook proberen om bij beide op te treden, ik wilde alleen maar zeggen dat Groningen voor hem wat dichterbij was dan Den Bosch

Bij Onbederflijk Vers treed je samen met een ander onbekende dichter en een bekende dichter drie keer op, elk een kwartier. Bij Dichters in de Prinsentuin sta je driekwartier in een heg en loopt het publiek langs.
Oud 04-02-2010, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, je kan natuurlijk ook proberen om bij beide op te treden, ik wilde alleen maar zeggen dat Groningen voor hem wat dichterbij was dan Den Bosch

Bij Onbederflijk Vers treed je samen met een ander onbekende dichter en een bekende dichter drie keer op, elk een kwartier. Bij Dichters in de Prinsentuin sta je driekwartier in een heg en loopt het publiek langs.
Hoezo treedt je eigenlijk samen met een andere dichter op? Heb je dan van tevoren elkaar al gezien en gesproken enzo?

En dat van die heg klinkt wel heelo erg... inspirerend
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 13:24
Dingaantouwtje
Hmm.. Dan klinkt OBDV leuker.
Oud 04-02-2010, 13:24
Verwijderd
OBDV?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 13:26
Dingaantouwtje
OnBeDerfelijkVers
Oud 04-02-2010, 13:29
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, OV is ook zo'n rare afkorting hè?

@Etmakas: Heb je ook al op de site gekeken? www.onbederflijkvers.nl Er zijn verschillende rondes, elk van een uur, waarbij eerst de een een kwartier heeft, dan de ander en dan de derde. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar op de site zijn tijdsschema's, dan snap je het wel. Je staat dus niet tegelijkertijd op het podium of zo.

Dat van die heg is alleen leuk als het mooi weer is, bij mij was het koud en alle bekende dichters stonden in een ander pad zodat ik vrij weinig publiek had en half in paniek geraakte als mijn publiek uit een persoon bestond
Oud 04-02-2010, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, OV is ook zo'n rare afkorting hè?

@Etmakas: Heb je ook al op de site gekeken? www.onbederflijkvers.nl Er zijn verschillende rondes, elk van een uur, waarbij eerst de een een kwartier heeft, dan de ander en dan de derde. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar op de site zijn tijdsschema's, dan snap je het wel. Je staat dus niet tegelijkertijd op het podium of zo.

Dat van die heg is alleen leuk als het mooi weer is, bij mij was het koud en alle bekende dichters stonden in een ander pad zodat ik vrij weinig publiek had en half in paniek geraakte als mijn publiek uit een persoon bestond
Hmm, ja, ik had de site wel geprobeerd, maar mijn computer kon het niet aan. Ik denk dat ik dus maar een paar tabbladen ga sluiten en het dan opnieuw proberen

En ga je het dit jaar weer proberen met de heg?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 13:32
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Misschien wel! Daarbij doen trouwens zestig dichters mee, dus je hebt daar wel een kans om mee te mogen doen, puur omdat er zo veel mensen mee mogen doen
Oud 31-03-2010, 13:43
Verwijderd
UP

Wie komen er nou eigenlijk allemaal?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 13:07
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dat kun je op de site zien! De meeste ken ik wel, maar van een paar heb ik nog nooit gehoord (zoals Els Moors, terwijl dat een bekende zou moeten zijn...)
Reageren

Regels voor berichten