![]() |
|
Onbederf’lijk Vers roept alle dichttalenten weer op zich aan te melden voor de vierde Bossche editie van Onbederf’lijk Vers, die op woensdag 21 april zal plaatsvinden. Aanmelden is mogelijk door vóór 1 maart een e-mail te sturen naar info@onbederflijkvers.nl met als onderwerp ‘Aanmelding’. Voeg aan deze mail een word-bestand toe met daarin je contactgegevens, een beknopte bio- en bibliografie en drie gedichten.
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, OV is ook zo'n rare afkorting hè?
![]() @Etmakas: Heb je ook al op de site gekeken? www.onbederflijkvers.nl Er zijn verschillende rondes, elk van een uur, waarbij eerst de een een kwartier heeft, dan de ander en dan de derde. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar op de site zijn tijdsschema's, dan snap je het wel. Je staat dus niet tegelijkertijd op het podium of zo. Dat van die heg is alleen leuk als het mooi weer is, bij mij was het koud en alle bekende dichters stonden in een ander pad zodat ik vrij weinig publiek had en half in paniek geraakte als mijn publiek uit een persoon bestond ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ga je het dit jaar weer proberen met de heg? ![]() |
![]() |
|
Dat kun je op de site zien! De meeste ken ik wel, maar van een paar heb ik nog nooit gehoord (zoals Els Moors, terwijl dat een bekende zou moeten zijn...)
|
![]() |
|
|