![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien wel reclame, maar toch: (als mijn post wordt verwijderd dan hebben de Forumbazen blijkbaar liever dat TS met pukkels blijft rondlopen)
http://www.skinid.com/econsumer/clearskin/index.view Het ziet eruit als een site van koopjesnet en tellsell, maar dat is het niet!!! Dit product komt van dezelfde fabrikant als RoC (gezichtscreme), Listerine (mondspoeling) en O.B. tampons. Ik denk dat dit ook wel een aanrader is. Hier de site waar ik het op vond, misschien zit er wel wat tussen. http://www.jnj.com/connect/healthcar...nt/?flash=true http://www.jnj.com/connect/healthcar...er/?flash=true Alle producten van JNJ zijn 1e klas kwaliteitsspul. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar dat spul van het eerste link is niet in nederland te koop ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een soort mythbusters gezien. Puistjes hingen af van de vettigheid van de huid (geloof ik, pin me er niet op vast, het kan ook iets anders zijn geweest). Bij een bepaald persoon werd de huid getest voor en na een week chocoladedieet. Er was nauwelijks verschil, zelfs een beetje minder vettigheid. Ook werden verschillende mensen gecontacteerd na een chocladedag, ook zij hadden geen last van puistjes. Maar goed, dit waren mensen van een wat middelbarere leeftijd, dus het kan natuurlijk zijn dat dat in de puberteit anders werkt.
Iig heb ik nooit veel last gehad van puistjes, ondanks stapels chocola en soms vettig eten. Maar als ik er een heb, dan moet ik daar wel aan plukken net zolang dat ie weg is ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb zelf al vroeg in de puberteit gezeten. Ik kreeg enorm last van puisten, ik had een kop vol en ergerde me daar verschrikkelijk aan. Ik heb allemaal middeltjes gebruikt en niets hielp. Later heb ik een rode zeep gebruikt van de Kruitvat, hiermee waste ik elke avond mijn gezicht mee. Jammer genoeg verkocht de Kruitvat in mijn dorp na verloop van tijd die zeep niet meer. Toen ben ik overgegaan op een blok handzeep.
Met die zeep was ik elke avond mijn vette huid. Ik heb zelf op mijn 20e nog altijd een vette huid. Na een hele dag voelt mijn huid gewoon zwaar aan met al die vettigheid. Dan was ik heerlijk met gezicht met zeep en voelt het weer heerlijk aan. De puistjes/pukkels zijn enorm vermindert, ik heb zelfs zoals mensen in mijn omgeving het noemen een 'babyface'. Best geinig toch? Probeer eens een tijdje een echte blok handzeep. |
![]() |
|
's ochtends & 's avonds goed schoonmaken, niet met gewone zeep, met speciale zeep ervoor. Ook altijd schoonmaken met groene dunne waterspul van hema, om de laatste makeup restjes te verwijderen ofzo staat erop. en dan een dag/nachtcreme erop doen, ik heb van kruidvat-merk en werkt goed.
Ohja ook nog 3x per week scrubben en ik doe 1x per week een maskertje op haha
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
voor mensen met pukkels die roaccutane gebruiken allan53 | 2 | 16-12-2009 08:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pukkels op rug nienie | 12 | 07-01-2005 15:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pukkeltjes $cIenTsT | 12 | 03-09-2004 20:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
pil veroorzaakt pukkels??! i'mstronger | 5 | 30-04-2004 07:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kunnen pukkels overal voorkomen? creole | 18 | 17-06-2002 20:38 | |
Verhalen & Gedichten |
pukkel killerkeutel | 1 | 28-10-2001 13:41 |