![]() |
||
Citaat:
|
Als ik het begrijp heb je moeite om langer sex te hebben? Omdat je te snel klaarkomt?
Lees dan het volgende boek: http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/multi-orgasmic-man-sexual-secrets-ever/1001004000628465/index.html
|
Ehh, gewoon vaker doen. Dat kan best een tijdje duren voordat ze het fijn gaat vinden. Niets mis mee, praten heeft totaal geen zin in deze, want zij weet(omdat ze geen ervaring heeft) waarschijnlijk ook gewoon niet wat ze 'fijn' vindt.
Veel doen, lief zijn, luisteren en niet doordouwen naar een orgasme, terwijl zij liever wil stoppen iets anders proberen. Jaja, geduld is een schone zaak. |
![]() |
|
![]() |
zelf merkik dat chicks doggy wel stimulerent, en als zij bovenop zit ook, omdat je ook met de clit er over wrijft(neem ik aan) en je kan het zo ook alng volhouden, en als je voelt dat je bijna komt, gewoon rust aandoen, en doen alsof je van standje verandert, terwijl je verandert kan je beetje zoenne, miss ff vingeren, en als je beetje minder opt punt vn komen zit steek je hem er weer in
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vertel je het aan je ouders? Verwijderd | 98 | 22-04-2021 11:05 | |
Seksualiteit |
hoe doe je het met jezelf...vingeren, "schuren" Verwijderd | 109 | 10-10-2016 10:08 | |
Eindexamens 2007 |
HOE kun je het beste leren? Diageo | 3 | 15-05-2007 14:25 | |
Seksualiteit |
hoe doe je het? ne onozele zot | 17 | 14-09-2003 11:16 | |
Seksualiteit |
Hoe vaak doe je het met je vriend(in) *Marieke* | 32 | 03-07-2002 10:33 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 19:18 |