Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2010, 16:17
darkfairy
darkfairy is offline
ik vind dat ik meer op me moeder lijk.
met dingen netjes houden.
met denken en ook met doen.
we houden er ook beide van als alles goed schoon is.
we zijn ook beide sociaal.
en houden van dezelfde tv programma's.

Laatst gewijzigd op 03-04-2010 om 17:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2010, 16:23
Verwijderd
'en me moet natuurlijk je zijn. ' Wat bedoel je daar mee?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 16:25
darkfairy
darkfairy is offline
^topic titel foutje.
Oud 03-04-2010, 16:26
Verwijderd
Ik lijk qua uiterlijk op mijn moeder maar ik ben niet niet blond. Ik heb wel haar sociale kant, ik maak makkelijk contact en ben best goed in 'smaltalk'. Dat heeft geloof ik mijn moeder zo'n beetje uitgevonden. Maar ik deel meer karaktereigenschappen van mijn vader. Hij kan scherp uit de hoek komen en is heel individualistisch.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 16:39
Miekje*
Miekje* is offline
Al gefixt.

O.T.

Ik lijk niet echt op mijn ouders. Meer op mijn grootouders. Ik heb veel van mijn moeders vader, qua bouw lijk ik wel op mijn vader (smal en slank). Verder zou ik het echt niet weten. Qua karakter lijk ik ook wel op mijn moeder, al ben ik daar meestal niet zo erg blij mee .
Oud 03-04-2010, 16:40
Verwijderd
Ik ben volgens mij precies een 50/50 mix, vooral qua innerlijk; alle slechte eigenschappen van m'n vader, en alle slechte eigenschappen van m'n moeder.
Wat uiterlijk betreft lijk ik denk ik meer op m'n moeders kant, qua bouw, haarkleur, en tieten.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 16:45
Verwijderd
Ik lijk voornamelijk op m'n vader denk ik. M'n moeder is te chaotisch en te zweverig. Hoewel m'n beide ouders altijd wel van de praters zijn en dat ben ik weer niet. Maar dat komt misschien wel daardoor
Het geduld met andere mensen en de irritatie heb ik vooral van m'n vader.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 16:47
Verwijderd
Qua uiterlijk lijk je wel op je moeder.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 16:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hmm, Ik leek iig altijd heel veel op m'n moeder. Ze had me eens een kinderfoto van haarzelf laten zien toen ik nog klein was en toen dacht ik dat ik het was. Heel vreemd.
Maar naarmate ik ouder word zie ik ook steeds meer van m'n vader terug. Vooral als ik boos ben lijk ik blijkbaar op 'm. En sinds ik geen rood haar meer heb (dat heeft m'n moeder nog steeds wel) en een zwarte bril draag (net als mijn vader), vinden mensen ook dat ik minder op mijn moeder lijk.
Qua karakter lijk ik wel het meest op mijn moeder, terwijl m'n zus net is als m'n vader.
M'n vader is altijd heel explosief, maakt overal een probleem van, is erg negatief en maakt zich soms nogal zorgen over wat 'anderen' mss van 'm denken. Terwijl mijn moeder echt een /care houding heeft. Zelfs als er iets redelijk ergs is gebeurd is haar reactie vaak koel en in de trant van "Ja, het is vervelend, maar met dramatisch doen schieten we ook niks op".
Dat waardeer ik wel van haar en ik geloof dat ik zo ook vaak reageer. Al heb ik ook af en toe m'n ontplof momentjes waarbij iedereen me gewoon met rust moet laten...

En ook grappig: M'n moeder, zus en ik klinken blijkbaar alledrie hetzelfde aan de telefoon, waardoor mijn oma vaak in de war raakte.
Tenzij ik de avond ervoor ben uitgeweest, dan klink ik meer als m'n vader.

Mja, ik denk dat het Pa/Ma gehalte ongeveer 35/65 is.
Oud 03-04-2010, 16:53
darkfairy
darkfairy is offline
bedankt *miekje*
Oud 03-04-2010, 17:29
Verwijderd
Ik lijk qua uiterlijk veel op mijn moeder, qua bouw enzo. Verder lijk ik qua karakter erg veel op mijn vader. Kan hetzelfde op dingen reageren, we zeggen veel dezelfde dingen. Vaak vertelt mijn moeder dingen eerst aan mij, komt 's avonds mijn vader thuis, vertelt ze het dan aan hem en vervolgens reageert hij précies hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 18:54
AzN
AzN is offline
Zowel qua innerlijk als qua uiterlijk heb ik heel veel weg van m'n vader en nauwelijks iets van m'n moeder. Ik heb hooguit haar bitchy karaktertrekjes overgenomen .

M'n vader en ik begrijpen elkaar goed, we zijn 't vaak met elkaar eens en we hebben dezelfde humor. Jammer genoeg hebben we daarnaast ook dezelfde belachelijk lelijke platvoeten en neusvleugels . Alleen is hij 'n meester in leugens vertellen en dat talent heb ik zelf dan gelukkig weer niet.
Oud 03-04-2010, 19:23
Verwijderd
Lijk op geen van beide

leek kwa uiterlijk meer op mijn moeder dan op m'n vader maar dat is nu wel andere koek
Lijk wel erg veel op mijn opa toen hij dezelfde leeftijd had
Verder ben ik een buitenschot in de familie en dat is maar goed ook.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 20:40
Verwijderd
Ik lijk het meest op mijn vader, qua uiterlijk en ook qua doen etc. Maar ik merk wel dat bijvoorbeeld mijn ogen steeds meer op die van mijn moeder gaan lijken, en zo nog wat meer uiterlijke dingen.

Mijn zus lijkt weer vooral op mijn moeder, en mijn zus en ik lijken qua uiterlijk helemaal niet op elkaar, maar qua doen juist weer heel erg. We ontdekken heel vaak dat we toevallig dezelfde kleding dragen, of dat we hetzelfde boek aan het lezen zijn of met dezelfde hobby-dingen bezig zijn. Heel grappig
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 21:21
Verwijderd
Uiterlijk & innerlijk het meest op m'n vader, gelukkig. Hoewel ik soms mezelf weleens betrap op een vreselijke trekje dat mijn moeder ook heeft.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 21:30
Tink*
Tink* is offline
Qua innerlijk ben ik precies mijn moeder. Al mijn slechte eigenschappen heb ik van mijn vader. Qua uiterlijk ook op mijn moeder, alleen heb ik de haarkleur van mijn vader.
Oud 03-04-2010, 21:49
Verwijderd
Uiterlijk: moeder, duidelijk.
Gedragingen: veel van mn moeder.
Betreffende mn vader, geen idee wat ik van hem zou kunnen hebben, iig niet zn uiterlijk. Oh, zn kale kop wel.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 22:17
Hanneke
Hanneke is offline
Ik hoop m'n vader. ;x

Kleur ogen hebben m'n vader en ik als enige hier min of meer blauw(/grijs), geloof ik. En ADHD en aanverwanten schijnt m'n moeder ook niet te hebben. Er zijn ongetwijfeld ook wel dingen waarin ik op m'n moeder lijk, maar geen idee wat eigenlijk.
Oud 04-04-2010, 01:26
Verwijderd
Citaat:
Uiterlijk & innerlijk het meest op m'n vader, gelukkig. Hoewel ik soms mezelf weleens betrap op een vreselijke trekje dat mijn moeder ook heeft.
Precies dit.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2010, 02:34
Verwijderd
Pa.

Helaas wel de ogen van mijn moeder.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2010, 12:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Qua uiterlijk lijk ik het meest op mijn moeder. Als ik rode lippestift opdoe ben ik echt een kopie van haar op de trouwfoto's. Maar met mijn moeder heb ik eigenlijk sowieso wel veel overeen. We zijn allebei enorm uitbundig en we houden van dezelfde dingen enzo. Mijn vader en ik hebben vaak misverstanden. Maar ik ben met mijn moeder opgegroeid en niet met mijn vader dus het is wel logisch dat ik meer op haar lijk.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2010, 12:40
Verwijderd
Ik ben een vrouwelijk versie van mijn vader qua karakter, maar met het gemiep en gestress van mijn moeder. Qua uiterlijk heb ik de bouw van mijn moeder (nouja, zoals toen ze jong was) maar het gelaat en haar van vooral m'n vader. Mijnn neus is van 'n opa en mijn ogen kan ik niet herleiden tot enig gezinslid, dus waarschijnlijk ben ik ondanks alle overeenkomsten een wisselkind.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2010, 12:59
Balance
Balance is offline
Ik lijk enorm op mijn vader, zowel qua uiterlijk als qua innerlijk.
Oud 04-04-2010, 13:02
Verwijderd
je moeder
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 15:31
Verwijderd
Wat karakter betreft lijk ik op allebei redelijk veel en mijn ouders lijken ook erg op elkaar. Ik kan echt niet zeggen op wie ik meer lijk.
Qua uiterlijk heb ik het gezicht van mijn vader, maar dan met mijn moeders oogvorm, en het figuur van mijn moeder, maar dan met mijn vaders kuiten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2010, 15:39
Verwijderd
Qua innerlijk en interesses heel veel op mijn vader. Waarin ik op mijn moeder lijk weet ik niet. Mijn uiterlijk heb ik vooral van mijn opa aan moederskant.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 16:04
Verwijderd
Ik ben gewoon de veertienjarige versie van mijn grootmoeder van moederskant, that's for sure. Ik lijk nauwelijks op mijn vader. We hebben alleen dezelfde humor.
Volgens mij ben ik wel vooral een vaderskindje.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 16:04
Verwijderd
Ik denk toch het meeste op mijn moeder, al heb ik de koppigheid van mijn vader ook wel.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 18:33
Verwijderd
Hmm allebei heel erg. Heb de lichaamsbouw en kleuren van mijn moeder, hoewel ik minder sproetjes heb. Gezichtstrekken meer van m'n vader, zelfde neus en vorm van ogen. Brede lach van m'n moeder. Qua karakter en interessen allebei - eigenwijsheid van allebei hihi, dwarsheid vooral van mijn vader denk ik. Intelligentie ook allebei, tekentalent eigenlijk ook (mijn moeder heeft op d'r 50e opeens uitgevonden dat zij ook erg goed kan schilderen Voorheen dachten we dat mijn vader de enige was die dat deed). Spiritualiteit/filosoferen van moeder, beetje van vader. Kletsen van allebei.

Beide ouders zijn leesmonsters -> ik ook. Beide ouders muzikaal -> ik ook. Moeder is reislustiger en breder geïnteresseerd dan vader, dat heb ik denk ik van haar. Hij kan gerust het hele jaar door op de bank liggen lezen, zij wil wel weg En sportieve van mijn moeder, dat heeft mijn vader niet Maar mijn vader is de boerenzoon (zij het dan dat hij niet van de boerderij komt) en ik ben de boerendochter (zij het dan dat ik ook niet van de boerderij kom), allebei worden we blij van buiten actief zijn en op trekkers rijden en de geur van boerderij.

Oh en mijn beide ouders zijn flirts, vooral mijn vader, die heeft voor mijn moeder heel wat dames versleten Dat heb ik dus ook van hen allebei overgenomen

En ook stomme dingen als dat ik behoorlijk stressgevoelig ben, dat heb ik van mijn moeder. En haar slechte ogen. En droge huid op benen. En dat ik een hekel heb aan zweten in hitte, net zoals mijn vader, en niet tegen sauna's e.d. kan.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 13:59
Missy
Missy is offline
Ik lijk toch wel het meest op mijn moeder qua uiterlijk. Qua karakter heb ik ook het meest van mijn moeder. Al zijn er ook wel een paar eigenschappen die ik van mijn vader heb.
Oud 07-04-2010, 14:33
Verwijderd
Deel karakter van mijn moeder en vader
Van mijn moeder; De strijdigheid en het vastbijten in dingen als iets echt waar is, en andere zeggen dat het niet zo is. (ik hou het wel nog in het midden)
Van mijn vader; de lievigheid en rust.

uiterlijk=> de ogen van mijn moeder en de neus van mijn vader
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 14:35
Verwijderd
ik denk mijn papa qua uiterlijk, maar toch ook wel wat van mijn moeder
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 15:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Qua uiterlijk lijk ik heel erg op mijn moeder, maar helaas heb ik hetzelfde huidtype als mijn vader (snel verbranden, kleur vervaagt snel)..
Reageren

Regels voor berichten