Hmm allebei heel erg. Heb de lichaamsbouw en kleuren van mijn moeder, hoewel ik minder sproetjes heb. Gezichtstrekken meer van m'n vader, zelfde neus en vorm van ogen. Brede lach van m'n moeder. Qua karakter en interessen allebei - eigenwijsheid van allebei hihi, dwarsheid vooral van mijn vader denk ik. Intelligentie ook allebei, tekentalent eigenlijk ook (mijn moeder heeft op d'r 50e opeens uitgevonden dat zij ook erg goed kan schilderen

Voorheen dachten we dat mijn vader de enige was die dat deed). Spiritualiteit/filosoferen van moeder, beetje van vader. Kletsen van allebei.
Beide ouders zijn leesmonsters -> ik ook. Beide ouders muzikaal -> ik ook. Moeder is reislustiger en breder geïnteresseerd dan vader, dat heb ik denk ik van haar. Hij kan gerust het hele jaar door op de bank liggen lezen, zij wil wel weg

En sportieve van mijn moeder, dat heeft mijn vader niet

Maar mijn vader is de boerenzoon (zij het dan dat hij niet van de boerderij komt) en ik ben de boerendochter (zij het dan dat ik ook niet van de boerderij kom), allebei worden we blij van buiten actief zijn en op trekkers rijden en de geur van boerderij.
Oh en mijn beide ouders zijn flirts, vooral mijn vader, die heeft voor mijn moeder heel wat dames versleten

Dat heb ik dus ook van hen allebei overgenomen
En ook stomme dingen als dat ik behoorlijk stressgevoelig ben, dat heb ik van mijn moeder. En haar slechte ogen. En droge huid op benen. En dat ik een hekel heb aan zweten in hitte, net zoals mijn vader, en niet tegen sauna's e.d. kan.