Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2010, 16:28
thomas1993
thomas1993 is offline
de titel zegt het al.

ik zou soms best wel willen weten hoe het is om een vrouw te zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2010, 17:48
Qimm
Qimm is offline
dromen niet bepaald, maar het lijkt me best geinig voor een dag/paar dagen
Oud 09-05-2010, 17:54
Verwijderd
Ik zou het ook wel willen uitproberen! Dan ga ik eerst staand plassen, dan masturberen, en dan proberen een chick te scoren om de hele dag mee te sexen
Met citaat reageren
Oud 09-05-2010, 17:57
>japie krekel<
>japie krekel< is offline
Citaat:
Ik zou het ook wel willen uitproberen! Dan ga ik eerst staand plassen, dan masturberen, en dan proberen een chick te scoren om de hele dag mee te sexen

precies
Oud 09-05-2010, 21:48
Pyro Power
Pyro Power is offline
Nou ik heb er wel eens overna gedacht hoe het zou zijn om vrouw te zijn, maar ik droom er niet van ofzo. Het lijkt me gewoon zo raar om naar onderen te kijken en 2 borsten te zien hangen. En wtf? geen penis maar een vagina. Het lijkt me wel leuk voor een weekje ofzo. Ik zou geen kerel willen oppikken om seks te willen hebben, zo'n lul in mn mond bahbah
Met citaat reageren
Oud 09-05-2010, 21:48
Volk
Volk is offline
Ik heb er een keer echt over gedroomd een man te zijn (mijn toenmalige vriend) en met een vrouw seks te hebben (met mij dus). Was best leuk. Ik zou best een keer een jaar lang een man willen zijn. Volgens mij is een dag niet genoeg.

Het eerste wat ik zou willen doen als ik een man was is voelen hoe het voelt om een erectie te krijgen. En daarna mijn naam schrijven in de sneeuw. Staand plassen kan ik al, maar schrijven helaas niet
Met citaat reageren
Oud 09-05-2010, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Nou ik heb er wel eens overna gedacht hoe het zou zijn om vrouw te zijn, maar ik droom er niet van ofzo. Het lijkt me gewoon zo raar om naar onderen te kijken en 2 borsten te zien hangen. En wtf? geen penis maar een vagina. Het lijkt me wel leuk voor een weekje ofzo. Ik zou geen kerel willen oppikken om seks te willen hebben, zo'n lul in mn mond bahbah

Ja, want je zou die lul natuurlijk in je mond moeten stoppen als je vrouw bent. Het gaat er hier nou juist om dat je dan dingen kunt die je als man niet kunt, zoals een lul in je vagina.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2010, 22:21
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Daar heb ik wel es over gedacht ja.

Gewoon zo van "als ik ook een vrouw zou zijn dan ga ik lekker allemaal goede vriendinnen maken, als ik dan terug man ben hoppakee!"
Oud 09-05-2010, 22:42
Qimm
Qimm is offline
Citaat:

Ja, want je zou die lul natuurlijk in je mond moeten stoppen als je vrouw bent. Het gaat er hier nou juist om dat je dan dingen kunt die je als man niet kunt, zoals een lul in je vagina.
_O-

m'n vriend en ik hebben wel bedachtdat we een week van lichaam moeten ruilen, lijkt ons wel grappig
Oud 09-05-2010, 22:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het lijkt me wel tof, vooral omdat ik sowieso al geen meisjemeisje ben. Qua gedrag zou het geneens heel erg opvallen volgens mij. (Ben al wel eens 'een homoseksuele man in een vrouwenlichaam' genoemd. )
Ik ben wel benieuwd hoe dingen voelen voor jongens en of ik anders behandeld zou worden als ik een dude zou zijn.
Oud 09-05-2010, 23:54
Verwijderd
Het lijkt me wel geinig
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 09:50
Verwijderd
Citaat:
_O-

m'n vriend en ik hebben wel bedachtdat we een week van lichaam moeten ruilen, lijkt ons wel grappig
Ja dat hadden wij ook al eens bedacht, ook om te weten hoe het voelt wat ik bij hem doe en andersom. Jammer dat dat niet gaat
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 12:43
Young Predator
Young Predator is offline
Ja, zeker wel eens over gefantaseerd samen met me vriendin. We waren het eens dat ik echt een onwijze player zou zijn als ik female was.

(+ het standaard seks-verhaal, maar dat is denk ik wel het eerste waar je op uit komt op seksualiteit)
Oud 10-05-2010, 19:41
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ja dat hadden wij ook al eens bedacht, ook om te weten hoe het voelt wat ik bij hem doe en andersom. Jammer dat dat niet gaat
Oh, heel herkenbaar idd
Oud 10-05-2010, 20:28
Verwijderd
Citaat:
_O-

Offtopic: "Vriend"? Het went maar niet hè, dat getrouwd zijn

OT: Het lijkt me wel grappig. Meervoudige orgasmes enzo. De hele tijd aan je eigen tieten zitten. Maar dan weer gauw switchen naar mezelf voordat het 'die tijd van de maand' is.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 12:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oeh ik zou alle mooie aria's voor mijn mannenstem instuderen, dat als eerste, want mannenstemmen <3<3
en dan zou ik mezelf aftrekken en een meisje oppikken in de kroeg om mijn nieuwverworven lid in te stoppen. Maar eerst zingen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 18:08
Armoed
Armoed is offline
Dit lijkt me ook wel cool voor eventjes.
Oud 11-05-2010, 19:42
Morgendauw1
Morgendauw1 is offline
Citaat:
Offtopic: "Vriend"? Het went maar niet hè, dat getrouwd zijn

OT: Het lijkt me wel grappig. Meervoudige orgasmes enzo. De hele tijd aan je eigen tieten zitten. Maar dan weer gauw switchen naar mezelf voordat het 'die tijd van de maand' is.
als je van lichaam ruilt, moet je ook wel ALLES ruilen, dus geen dag, geen week, maar een MAAND anders kun je niet alles meejmaken, das niet eerlijk
goede dingen + slechte dingen

verder lijkt het me wel grappig
ik denk er best vaak over na, niet dromen ofzo, maar over nadenken dat dat best grappig en eerlijk zou zijn
denk dat ik idd eerst (staand) zou gaan plasse, en dan seks met mijn vriend (die dan NATUURLIJK veranderd is in een meisje, want anders doe ik het niet )
best grappig dat hier nu een forum over is
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 19:47
arPos
arPos is offline
Ik zou een te knappe meid zijn
Oud 11-05-2010, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Ik zou een te knappe meid zijn
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 23:39
silentbob
silentbob is offline
wel eens over gedacht, zou me best 'intressant' lijken, maar lijkt me niks voor altijd
dromen erover doe ik niet(of mischien ook wel, ik droom/herinner mn dromen maar 1 keer per paar maanden-ha;f jaar ofzo)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 01:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat de vrouwen hierboven zeggen, staand plassen, een ercetie krijgen, dat soort dingen zou ik ook wel eens willen beleven. Het schijnt ook dat een orgasme voor mannen anders voelt dan voor vrouwen, dus dat zou ik dan gelijk maar eens op de proef stellen.

Maar voor altijd, nee. Ik vind het soms vreselijk om een vrouw te zijn, maar over het algemeen ben ik er hartstikke blij mee
Oud 12-05-2010, 20:25
arPos
arPos is offline
ik zou trouwens geen idee hebben waarmee te beginnen, vanuit mijn perspectief vindt ik meisjes/vrouwen altijd vreselijk bezig; op de hoogte zijn van de laatste roddels en trends, plannen om plannen te maken, 1000+ belminuten in de maand.

Ik zou niet eens tijd over hebben om te bedenken wat ik zou willen uitproberen.

Regels voor berichten