![]() |
||
Citaat:
![]() m'n vriend en ik hebben wel bedachtdat we een week van lichaam moeten ruilen, lijkt ons wel grappig ![]()
|
Het lijkt me wel tof, vooral omdat ik sowieso al geen meisjemeisje ben. Qua gedrag zou het geneens heel erg opvallen volgens mij. (Ben al wel eens 'een homoseksuele man in een vrouwenlichaam' genoemd.
![]() Ik ben wel benieuwd hoe dingen voelen voor jongens en of ik anders behandeld zou worden als ik een dude zou zijn.
|
Ja, zeker wel eens over gefantaseerd samen met me vriendin. We waren het eens dat ik echt een onwijze player zou zijn als ik female was.
![]() (+ het standaard seks-verhaal, maar dat is denk ik wel het eerste waar je op uit komt op seksualiteit)
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Het lijkt me wel grappig. Meervoudige orgasmes enzo. De hele tijd aan je eigen tieten zitten. Maar dan weer gauw switchen naar mezelf voordat het 'die tijd van de maand' is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() goede dingen + slechte dingen ![]() verder lijkt het me wel grappig ik denk er best vaak over na, niet dromen ofzo, maar over nadenken dat dat best grappig en eerlijk zou zijn ![]() denk dat ik idd eerst (staand) zou gaan plasse, en dan seks met mijn vriend (die dan NATUURLIJK veranderd is in een meisje, want anders doe ik het niet ![]() best grappig dat hier nu een forum over is ![]() |
![]() |
|
Wat de vrouwen hierboven zeggen, staand plassen, een ercetie krijgen, dat soort dingen zou ik ook wel eens willen beleven. Het schijnt ook dat een orgasme voor mannen anders voelt dan voor vrouwen, dus dat zou ik dan gelijk maar eens op de proef stellen.
Maar voor altijd, nee. Ik vind het soms vreselijk om een vrouw te zijn, maar over het algemeen ben ik er hartstikke blij mee ![]()
|
ik zou trouwens geen idee hebben waarmee te beginnen, vanuit mijn perspectief vindt ik meisjes/vrouwen altijd vreselijk bezig; op de hoogte zijn van de laatste roddels en trends, plannen om plannen te maken, 1000+ belminuten in de maand.
Ik zou niet eens tijd over hebben om te bedenken wat ik zou willen uitproberen.
|
|