Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2010, 22:56
Xtra2day
Xtra2day is offline
Hey allemaal.
Ik heb al sinds me jeugd een probleem aan me lul (onbeleefd gezegt).
Het is zo dat ik mee voorhuid niet naar achteren kan schuiven.
Het zit een soort van vast, vroeger heeft ze kinderdokter het wel is gezegt.
Er bestaat een operatie voor maar dat ik vind ik nogal ..
Ook aangeraden is om af en toe onder de douche het naar achter te halen probeer her wel soms kan ook wel is pijn doen.
Heeeeeeel soms heb ik ook wel is een pijnlijk gevoel tijdens het pissen maar dat is echt heel weinig. Ook is gezegt toen ik nog klein was dat als ik 'later iets met een meisje zou gaan doen' het ook nog eens pijnlijk kan zijn. Klaarkomen kan ook soms best pijn doen maar als ik het dan naar achteren haal gaat het wel gemakkelijk ik weet niet of het ook zo is bij mijn ontmaagding want zoals ik met me vriendin omga zal het niet zo lang meer duren.
Probeer je is in te beelden in mijn situatie wat zouden jullie doen?
Operatie?

Alvast bedankt
Anoniem
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 22:58
Verwijderd
--> L&G.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 10:25
Verwijderd
Je kunt wat vaker oefenen met naar achter trekken, probeer het dagelijks een paar keer, dan zou het kunnen dat de huid langzaam wat oprekt. Als dat niet helpt moet er toch echt een operatie gebeuren. Als het vastzitten komt doordat je toompje (een draadje bindweefsel dat van je eikel naar je voorhuid gaat) te kort is, kan dat worden doorgehaald, dat is heel snel gedaan.
Als het komt doordat de voorhuid te nauw/strak is, kunnen er drie dingen worden gedaan: er kan een sneetje in worden gemaakt, of je kunt een halve besnijdenis krijgen (dan wordt de helft van de voorhuid die het meest naar het uiteinde zit, weggehaald), of een hele besnijdenis (dan wordt de hele voorhuid weggehaald). Dit gebeurt natuurlijk allemaal onder verdoving!! Maar je hebt er daarna nog wel een paar weken last van.

De reden dat het wel handig is om actie te ondernemen nu je verwacht dat je over niet al te lang seks met je vriendin zal hebben, is dat een te nauwe voorhuid problemen kan geven bij de seks. Bij seks wordt hij telkens naar achteren getrokken en als dat pijn doet, is het voor jou natuurlijk niet zo lekker. Het kan soms ook gebeuren dat hij scheurt, wat de stemming al helemaal verpest. En er kan 'Spaanse kraag' optreden, dat houdt in dat je voorhuid naar achteren zit en je eikel afknelt, waardoor daar wel bloed in, maar niet uitkan, waardoor hij opzwelt en het probleem erger wordt, enzovoort. Dat kan erg gevaarlijk zijn en schade aan je penis veroorzaken.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2010, 01:37
Xtra2day
Xtra2day is offline
Heel erg bedankt ik ga het proberen anders toch maar die operatie.

Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten