![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt wat vaker oefenen met naar achter trekken, probeer het dagelijks een paar keer, dan zou het kunnen dat de huid langzaam wat oprekt. Als dat niet helpt moet er toch echt een operatie gebeuren. Als het vastzitten komt doordat je toompje (een draadje bindweefsel dat van je eikel naar je voorhuid gaat) te kort is, kan dat worden doorgehaald, dat is heel snel gedaan.
Als het komt doordat de voorhuid te nauw/strak is, kunnen er drie dingen worden gedaan: er kan een sneetje in worden gemaakt, of je kunt een halve besnijdenis krijgen (dan wordt de helft van de voorhuid die het meest naar het uiteinde zit, weggehaald), of een hele besnijdenis (dan wordt de hele voorhuid weggehaald). Dit gebeurt natuurlijk allemaal onder verdoving!! Maar je hebt er daarna nog wel een paar weken last van. De reden dat het wel handig is om actie te ondernemen nu je verwacht dat je over niet al te lang seks met je vriendin zal hebben, is dat een te nauwe voorhuid problemen kan geven bij de seks. Bij seks wordt hij telkens naar achteren getrokken en als dat pijn doet, is het voor jou natuurlijk niet zo lekker. Het kan soms ook gebeuren dat hij scheurt, wat de stemming al helemaal verpest. En er kan 'Spaanse kraag' optreden, dat houdt in dat je voorhuid naar achteren zit en je eikel afknelt, waardoor daar wel bloed in, maar niet uitkan, waardoor hij opzwelt en het probleem erger wordt, enzovoort. Dat kan erg gevaarlijk zijn en schade aan je penis veroorzaken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat zal ik doen? BadBoyll | 7 | 09-12-2004 20:48 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie, en wat zal ik doen? MissyE | 12 | 31-08-2003 21:35 | |
Liefde & Relatie |
Wat zal ik doen diamondvoodoo | 13 | 12-02-2003 23:26 | |
Liefde & Relatie |
hmm..wat moet ik doen?! wwcwwww | 5 | 23-06-2002 15:40 |