Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2010, 09:38
supergirl#1
supergirl#1 is offline
Ik ben de gelukkige eigenaar van een nogal bloot, doorzichtig, met zilver bestikt en veel te duur designertopje. Toen ik het kocht moet ik nogal labiel geweest zijn , want het is niet bepaald een praktische aankoop.Typisch geval van emo-shoppen dus.

Maar goed, ik heb het ding nu eenmaal, het is wél errug mooi, en met de huidige stijgende temperaturen wilde ik het maar eens aantrekken bij het uitgaan.

Alleen, wtf moet ik eronder doen? Zonder BH gaat niet, je ziet mijn tepels er dwars doorheen en bovendien mogen mijn borsten er best zijn... maar eigenlijk wel met een beetje versteviging, en ik show ook liever niet iedereen mijn tepels....

Het topje is een neckholdermodel met laag aan de achterzijde paar milimeter dun bandje.
Ik heb verschillende opties geprobeerd: zo had ik nog een BH liggen met doorzichtige schouderbandjes en een gedeelte doorzichtige rug. Maar dat was geen gezicht, want aan de zijkanten zag je toch een stuk BH-stof onder het topje uit steken, omdat alleen het middelste gedeelte van de rug transparant was, en dus niet helemaal vanaf de cup. En de transparante schouderbandjes vielen toch wel erg op onder een neckholder topje.

De tweede optie was een klein neckholder-bikinitje. Dat verdween ´van voren´ keurig onder het topje, maar dat zag er aan de achterkant toch lelijk uit.

Ik zoek dus óf een zeer transparate BH in neckholdermodel, óf een andere tepelbedekkende oplossing. Can anybody help me?

Een vriendin van me heeft nog een soort huiskleurige opplaksiliconen van de wehkamp, die weliswaar geen bandjes etc hebben, maar ik ben bang dat die er bij een wat heftiger feestje al dansende afvliegen! Want dat die dingen echt zomaar blijven plakken geloof ik eigenlijk niet. Zij ook niet, want ze heeft ze nooit durven proberen...
Oud 03-04-2010, 10:33
Verwijderd
Tape (in de vorm van kruisjes)

En een strapless bh? Geen idee of die dingen werken, kan ze zelf niet dragen. Huidkleurige opplak siliconen zou ik niet gebruiken, want dan schijnt het ook door en is het net alsof je geen tepels hebt, lijkt me ook raar staan...
Oud 03-04-2010, 11:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, ik dacht ook aan een halter bh of bikini maar je schrijft dat je dat geprobeerd hebt en ook niet zo'n succes was. Ook niet als je iets hebt in dezelfde kleur als het topje?
Oud 03-04-2010, 13:10
Vice
Vice is offline
Ik denk dat je gewoon opzoek moet naar een bh die een beetje leuk uitziet en bij dat topje past.
Oud 03-04-2010, 20:20
marrel
marrel is offline
Ik ben van mening dat je beter een mooie bH (of bikini) kunt dragen ook al zie je die dan aan de achterkant, dan zo'n doorzichtige bH of plaktieten. Volgens mij heb je wel ook bH´s met een een of andere constructie waardoor je de bandjes veel lager op je rug vast kan maken. Geen idee hoe maar ooit ergens op een foto in een blad gezien geloof ik.
Oud 04-04-2010, 14:17
neardo
neardo is offline
Neem het topje mee naar een goede lingeriewinkel en vraag daar om advies.
Oud 04-04-2010, 14:40
*oma*
*oma* is offline
Ik denk dat je moet ophouden met het aanmaken van topics over tieten.

Regels voor berichten